Klussen als je vruchtbaar slijm hebt, betekend vruchtbaar. Je ei laat dat als het goed is niet lang op zich wachten.
Als je vruchtbaar slijm hebt ben je vruchtbaar.. Dan moet je aan de slag! Wat ik begrepen heb: als je vruchtbaar slijm helemaal weg is, veranderd in witte afscheiding is je ei geweest.... Veel plezier met klussen!
we hebben zaterdagocht en zondagavond geklust wel veel slijm verlies die dagen en heb sinds vandaag bijna geen slijm meer hebben we dan wel op de juiste dagen geklust of moet mn eisprong nog komen
heb sinds vandaag een positieve ovulatietest hebben we dan wel op juiste dagen geklust of moeten de klusdagen nog komen
Ik zou sowieso de komende dagen nog klussen. Ik ben zelf nu zwanger van klussen op de dag van de positieve ovutest (en de dagen ervoor). Na de posi ovutest niet meer geklust..
vanavond dan nog een keer klussen ? we hebben gisteravond(zondag) nog geklust elke dag dan klussen gaat dan de kwaliteit van het sperma niet achteruit wat is het beste
Door klussen! Vanavond iig nog... Morgen opnieuw bekijken. Het zaad wat er al lag heeft niet geleden ...Wat er nog komt, daarin hoeft net 1 !! goede tussen te zitten....
snap er echr niks meer van heb nu een echt dikke donkere streep op mn ovulatietest die is echt goed positief maar mn vruchtbaarslijm is al geweest hoe kan dit en wat moeten we nu doen gewoon door klussen of afwachten