Menopur.... begin menstruatie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosan1234, 10 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosan1234

Rosan1234 Nieuw lid

10 jul 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    #1 Rosan1234, 10 jul 2018
    Laatst bewerkt: 10 jul 2018
    Hallo!

Ik ben nieuw hier op het forum met een vraagje over het starten met de Menopur.

Ik heb al een aantal cyclussen menopur gebruikt en werd altijd keurig op dag 13 of 14 ongesteld na de eisprong. Nu zit ik op dag 8 na de eisprong en heb gisteravond iets roze bloed verloren en daarna bruine afscheiding. Vandaag stelt het nauwelijks meer iets voor. Hoe weet ik nu of dit het begin is van de menstruatie of van een eventuele innesteling oid. Hoe weet ik of ik kan starten met de Menopur :).

2. momim

momim Niet meer actief

Meestal houdt het ziekenhuis dag dat bloeding echt doorzet aan als eerste dag menstruatie. Maar dit zou zomaar een innesteling kunnen zijn. Afwachten en over een aantal dagen eventueel een restje wagen :)

3. Rosan1234

Rosan1234 Nieuw lid

10 jul 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Ja klopt inderdaad, maar ik durf donderdag dan eigenlijk nog niet te testen op de dag dat ik moet beginnen te prikken. De pregnyl is misschien nog aanwezig...

4. momim

momim Niet meer actief

Ik snap het volgens mij niet helemaal.. waarom moet je op donderdag al beginnen met prikken? Dat moet toch gewoon op de eerste dag van je cyclus? Je zit dan op 10 dpo, normaal begin je dan toch ook nog niet?

5. Rosan1234

Rosan1234 Nieuw lid

10 jul 2018
    3
    0
    1
    Vrouw
    Ik moet op dag 3 van de volgende cyclus beginnen. Vandaag is dan, als dit mijn menstruatie, is dag 1. Donderdag is dag 4.

Normaal begint myn cyclus op dag 14 en prik ik vanaf dag 3, dan is het op 17.
    Ingewikkeld :).

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het is pas dag 1 als het bloedverlies helderrood is en ook echt doorzet. Een beetje roze bloed en donkere afscheiding telt sowieso nog niet, en je schrijft ook dat het inmiddels gestopt is. Ik zou het dus even afwachten, op dit moment hoef je er nog niets mee. Ik hoop voor je dat het een innesteling is, succes!

Deel Deze Pagina