1 dag over tijd. Hartstikke omo wit:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elsje, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    Tuurlijk weet ik heus wel dat ik nog wel ongesteld kan worden. Of dat ik misschien over een paar dagen pas positief test, toch? Maar ik wOrd hier zo ongelofelijk cranky en onzeker van. Wat is dit irritant. En wie herkent dit? Ik ben halverwege deze cyclus met de zanger worden pillen begonnen, heeft dat er misschien mee te maken?
    Groetjes Elsje

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Elsje, weet je zeker wanneer je eisprong was? Ik heb dit in december ook gehad. Ik was 10 dagen overtijd en begreep er niks van. Ik temperatuurde wel, maar keek niet goed. Wat bleek. Mijn eisprong was op de dag dat ik ongesteld had moeten worden. Zou het kunnen dat jouw ei later is?

Wat ook kan. Normaal kun je 14 dagen na je ei testen. Ik word echter na 10 dagen al ongesteld. Ik houd er dus rekening mee dat ik op mijn nod niet positief kan testen, omdat dat pas dag 11 is. Succes

3. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Babke, bedankt voor je reactie. Mijn ei was op 1 februari. Toen heb ik heeeel kort een smiley op de ovutesten gehad. Normaal test ik 2 dagen positief, nu was het een halve dag ongeveer en ik denk dat ik 's avonds tijdens het maken van mijn tentamen het ook heb gevoeld.
    Mijn lief en ik hebben hebben die avond en de dag erna gevreeƫn.
    Begin te denken dat die etospillen niks voor mij zijn. En word langzaamaan gek. Was 3 maanden superegelmatig en nu gaan we ineens gek doen:(

4. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb overigens wel de pijnlijke borsten die ik altijd heb voor mijn menstruatie :( au

5. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hoi meiden, ik heb deze pillen ook geslikt, mijn ervaring hiermee is dat je lichaam wel 1 cyclus nodig heeft om aan deze capsules te wennen.
    Daarna had ik cyclussen van 28/29 dagen, ipv. 35/40.
    Ook ervaarde ik veel meer vruchtbaar slijm in mijn vruchtbare periode.
    Dus ik heb goede ervaringen met deze pillen, maar helaas zonder resultaat.

6. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sloeg je dan je menstruatie over?

7. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Mijn eerste cyclus met deze pillen was 46 dagen en had na de eisprong ook erg veel last van zwangerschapsverschijnselen, terwijl ik niet zwanger was. Na deze cyclus werd het allemaal beter.

8. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zwangerschapsverschijnselen begonnen niet direct na de eisprong. Maar pas een paar dagen geleden. Wel heb ik een week een warm hoofd gehad. Ben nu nog steeds niet ongesteld.. heb wel voor de zekerheid mijn cupje (ik gebruik geen tampons meer) in omdat ik bang ben dat ik in ene ongesteld word terwijl ik niet thuis ben. Heb wel veel witte dikkige afscheiding. Dat wordt ook opgevangen in dat cupje, ook wel handig kan ik beter zien of er niet een zweem bruin doorheen zit want dan begint meestal mijn menstruatie.
    Ik realiseerde me dat ik ook na mijn eisprong met die zwangerschapspillen ben begonnen, dus slikte ze nog maar 2 weken. Wel heb ik ook lysine geslikt deze maand omdat ik een megakoortslip aan het ontwikkelen was. Later begreep ik van vriendin dat lysine je vruchtbaarheid bevordert.
    Afgelopen dinsdag zijn we voor het eerst bij de gynaecoloog geweest omdat we een jaar bezig zijn. Die zei dat we mijn menstruatie af zouden wachten, die had dus donderdag moeten komen, dan moest ik een afspraak maken voor 2 weken later, 2 weken omdat ik normaal gesproken een vrij lange cyclus heb, van 32 dagen....
    Ondertussen afwachten dus dat ik niet ongesteld word, maar hoop stiekem dat ik een van die vrouwen ben die pas na 2 weken positief begint te testen.....

9. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb hetzelfde gehad met de ovulatietesten van clearblue. Op een ochtend positief, paar uur later negatief. Terwijl deze normaal 2 dagen pos zijn. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik doorgetest. Een week later 2 dagen een smiley. Dus die weer ervoor denk ik vals pos getest

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je hebt een LH-piek gehad toen, maar dat wil nog niet zeggen dat je ei springt he? Zeker omdat je maar heel even positief testte, tegen normaal 2 dagen, zou ik denken dat je ei wel eens een keertje later kan zijn gesprongen.

11. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hey meis ... nog steeds niks ??? Wat een onzekerheid heh, balen joh.
    Ik denk toch niet dat de etospillen er niets mee te maken heeft hoor als je deze pas na je eisprong bent gaan slikken. Misschien dat je eisprong toch iets later is geweest? Als ik dikke witte slijm heb betekend meestal dat mijn ongi binnen enkele dagen komt, ik hoop het natuurlijk niet bij jou!
    Hoop in ieder geval dat je gauw meer duidelijkheid hebt.

12. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk persoonlijk ook niet dat die etos pillen er wat mee te maken hebben. Tenminste denk niet dat dat al zo snel werkt.
    ben wel benieuwd eigenlijk of Elsje daarna nog heeft getest met ovulatietesten.
    Ikzelf heb namelijk ook een keer 1 dag maar een smiley gehad met CB en vervolgens een week erna weer 1 dag een smiley.
    Volgens de huisarts is het niet zo dat je twee eisprongen hebt. Maar een echte verklaring kon ze er niet voor geven.
    Maar de eerste smiley was wel ongeveer rond de 14 dagen cyclus, dus neem aan dat je daar dan ook naar kijk.
    wat denken jullie? Als je een smiley hebt met ongeveer 14 dagen en een smiley met 20-21 dagen. Dan ga je toch uit van de 14e?

13. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niks inderdaad... alleen ontzettend opgezette borsten, ach die heb ik elke maand, daar kijk ik niet meer van op. Vanochtend even hele sterke reuk, ik vond chocola stinken maar misschien begin ik me wel dingen te verbeelden. Ik vind het allemaal erg moeizaam...
    Denk dat ik morgen maar eens niet test en dan maandag weer, ik vind die negatieve test die je aan zit te staren ook zo deprimerend...

Die eerste smiley op de CB was toen al later dan normaal. Ik heb daarna niet meer getest, ben uitgegaan van die smiley.

Heb vorige week donderdag menstruatiekrampen gehad. Lichtjes en ook niet langer dan een dag. Ik hoopte toen op innesteling.

Nu weet ik het ook gewoon echt niet meer.. Kan niet veel anders doen dan wachten, testen of misschien de huisarts bellen.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als je echt 100% zeker je ei op 1 februari je ei hebt gehad dan ben je wel over tijd ja. Een lf van langer dan 18 dagen komt eigelijk niet voor.
    Dus of je wordt vandaag of morgen nog ongesteld, of je bent zwanger, of je hebt je ei niet goed gespot.

15. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    laten we het hopen dan voor elsje dat haar eisprong laat was.

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het zou kunnen dat het hormoon LH net niet genoeg gepiekt heeft en je ei niet voldoende (op dat moment van de smiley) gestimuleerd heeft om te springen. Waarschijnlijk is hij, mocht dit het geval zijn, later gesprongen dan je denkt, als je dan door getest had, had je nog een smiley tegen gekomen. Ik duim voor je meid.

17. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ie toch gesprongen is, heb wel wat gevoeld steken
    tijdens mijn tentamen. Hier verder nog geen nieuws. Niet ongesteld. Nog steeds negatief. Bedankt dat iedereen zo meedenkt.

18. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

En heb je nog getest vandaag of ben je inmiddels al ongi ?

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ook die steken zeggen weinig: is vaak het voorwerk, in plaats van de sprong zelf. Ook afgaand daarop heb je dus nog steeds een goeie kans dat je ei toch later is geweest.

Maar daarnaast heb je ook de mogelijkheid van een lange innesteling, (kan tot wel 2 weken duren, HCP-productie komt daarna pas echt op gang), of van een laag HCG. Bij sommige vrouwen verdubbelt het langzamer dan gemiddeld, end an kun je soms overtijd toch nog negatief testen.

20. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanochtend niet getest, word er alleen maar verdrietig van.. ontzettend frustrerend.
    Wel wat vochtiger dan gisteren. Verder geen krampen, niks.
    En mijn vriend zei gister dat mijn tepels er anders uitzagen, weer anders dan anders. Want ik reageerde met: Dat doen ze altijd rond deze tijd in de maand. Maar nee, het was toch anders.
    Ik vind mijn borsten anders, meer drilpudding dan anders.
    Huisarts gebeld, assistente gesproken want ik wou een bloedtest. Vanmiddag teruggebeld, maar nee geen bloedtest. Urine is betrouwbaar genoeg... zucht.
    Maar toen ik vroeg heeft de dokter mijn argumenten voor een bloedtest wel meegekregen (die had ik namelijk wel doorgegeven), toen was het antwoord nee wat dan?
    Volgende week is mijn vriend jarig en ik neem hem mee naar Kaatje bij de Sluis, michelin-ster restaurant. Stel ik word niet ongesteld maar ik blijf negatief testen, wat dan? Zo vaak kom ik nou ook weer niet in een sterrenrestaurant. Drank laten staan thuis en zo geen probleem, dat hoort erbij. Maar persoonlijk, vind ik het wel erg jammer als ik het er niet van kan nemen als we daar naar toe gaan als er dus eigenlijk geen reden voor is.
    De arts belt me morgen terug... en we wachten maar weer af. Stom dat ik niet positief test, aan de andere kant zolang ik niet ongesteld ben, kan het alle kanten op toch? Probeer hoop te houden hier.

Deel Deze Pagina