ff vraagje.. ik moet de bolletjes slikken tot 3 dagen na de evt. positieve test.. dan ben ik dus pas 6 weken zwanger.. maarrrrrrr ik lees hier zoveel verschillende verhalen over.. mijn vraag is nu., hoelang hebben jullie het doorgebruikt en was het resultaat goed?
Moet je ze slikken of vaginaal inbrengen. Ik weet niet beter of het gaat altijd vaginaal omdat ze dan beter opnemen ofzoiets. Ik moest ook altijd doorgaan tot 3 dagen na positieve test. Indien eerder je menstruatie kwam, mocht ik er mee stoppen. Succes Dagmar. Groetjes Elvira
ik moet ze vaginaal inbrengen tot de 1e echo mocht ik zwanger zijn en dan word besloten of ik door moet tot week 10
tegen ons zeiden ze trouwens dat vaginaal beter was omdat het dan goed opgenomen kan worden, het is voor je slijmvlies.. maar goed zo zie je dat elk zh anders werkt
ja ik moet ze ook vaginaal inbrengen. dus tot de test.. ik heb zelf zoiets van ik maak ze gewoon op.. het schijnt dat decapeptyl ervoor zorgt dat je het nodig bent.. als ik ze gebruik tot ik ze op heb zou ik 8 weken zijn..
Hoi hoi, ik moet ook drie maal per dag twee bolletjes inbrengen en mag nu bijna gaan testen. Ik merk zelf nog weinig heb alleen wel gevoelige borsten en slaap slecht maar kan ook de spanning zijn. Weet iemand van jullie hoe hoog je tempratuur is als je zwanger bent. Ik heb vandaag eens gekeken (kon niet wachten) en heb een tempratuur van 37.7 Wie weet hier iets over?
dat is per persoon verschillend.. heb je het eerder gemeten voordat je zwanger bent? want daaraan kan je het zien. of tenminste vergelijken.... ik heb normaal een temp van 35,9.. toen ik zwanger was 36,5 ofzo.. dus al veeeel lager dan jou
Ja normaal heb ik een tempratuur van 36.5 zoiets ! Het schijnt als je zwanger bent dan gaat je temperatuur juist omhoog. Tja vraag me dan ook weer af of het komt door de progestan. Tja na zolang en zoveel proberen ga je overal over nadenken en ook nog eens teveel......hahahah
Ik moest ze vanaf de dag van de punctie tot en met de 12e dag daarna 3x per dag 2x inbrengen. Met resultaat!