Bruinverlies.. nu al 5 dagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Prins03, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Dames,

Wellicht herkennen jullie mijn verhaal.

Wij zijn bezig voor een kindje. Altijd erg regelmatig ongesteld (netjes elke 4 weken, 28 dagen).

woensdag 3 juni was de eerste dag van mijn laatste/vorige menstruatie.
    Rond mijn ei dus flink geklust. Heb mijn ei ook gevoeld dus weet zeker dat we goed zaten.
    Woensdag 1 juli verwachtte menstruatie, deze bleef uit.
    Tot zaterdag 4 juli, toen had ik ineens bruin bloedverlies met een beetje buikkrampen. De zondag ook nog aardig wat bruinverlies. De dagen erna (tot aan nu) soms een beetje bruinverlies, soms helemaal niks. Eigenlijk zie ik het dan alleen met afvegen.

Wat is dit nu? Is dit mijn menstruatie? Of ben ik toch zwanger? Getest 1 dag voor NOD en op NOD en toen was er een heel licht streepje te zien.. Afgelopen maandag nog eens getest en (zo leek) nog steeds een heeel licht (tuur)streepje..

Iemand die dit herkent? Wat kan het zijn?

2. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Het kan alle kanten op. Ik heb altijd een aantal dagen voor mijn menstruatie bruinverlies, maar ik lees hier ook geregeld dat men het aan het begin van de zwangerschap heeft. Testen zullen duidelijkheid geven.
    Overigens begrijp ik dat het voelen van je eisprong vaak het groeien van je eitje is en niet het springen zelf. Dan zou de eisprong dus later geweest kunnen ziijn.

3. evelxx

evelxx Lid

16 apr 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik had ook enkele dagen bruinverlies, wat ik dacht dat mijn menstruatie was,
    omdat ik mij toch raar voelde week erna getest: dik positief... moest niet turen de streep kwam al als ik nog op toilet zat...
    Misschien is proberen met digitale tester aangezien je wel lichtjes iets ziet ?

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Het kan een late innesteling zijn of innestelingsbloeding of jonge zwangerschap die een beginnende miskraam is

5. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zou er nog eens testje tegenaan gooien

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hmm ja misschien maar doen.. sinds vandaag niks meer.. geen bruinverlies, maar ook geen helderrood..

Deel Deze Pagina