Zwanger worden na hersteloperatie man....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door K005, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar het verlangen net zo groot natuurlijk!

2. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Niemand weet wie wij zijn toch hihi maar dit deel je denk ik ook niet zomaar even.

Haha ik dacht ook even zit in de overgang of er klopt gewoon iets niet, je gaat dan aan alles twijfelen. Maar gelukkig is het nog gewoon mogelijk! Dat stelt mij wel gerust dat het nog steeds kan.

Maar jeetje zeg Tanja, dat lijkt mij heel erg heftig wanneer je man achter jouw rug om een operatie laat doen, zou hier dan ook een grote issue geweest zijn. Hier hebben wij er een jaar over gedaan om een beslissing te nemen, willen wij dit nu echt of niet, hoeveel kans is dat het slaagt enz, daarnaast keek mijn man er tegen op om weer onder het mes te gaan wat ik zeer goed kan begrijpen.

Maar het is niet voor niks geweest.

3. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Mijn man is 29.

Het verlangen is zeker weten heel erg groot, heb het nu nog meer nu ik pas zwanger ben geweest :( Was er zo dichtbij...

4. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat geloof ik graag!! Ik hoop dat we allemaal uiteindelijk een positieve test mogen krijgen en dat het dan allemaal goed blijft!!

5. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    *Traum natuurlijk is het geen makkelijke beslissing .
    Mijn man had het gevoel dat hij moest kiezen was helemaal niet zo ,maar heeft stiekum toch goed voor mij uitgepakt .
    Het gene wat ik typten is een gedeelte van het verhaal is nog meer gebeurt maar dat komt misschien nog .

*K005 de leeftijd maakt toch niks uit en de grote van kans denk ik ook niet.
    Mijn man heeft door de sterlisatie maar 1 zaadleider overgehouden die hebben ze te kort geknipt en kon niet meer aan elkaar gezet worden.

Ik vind het wel fijn dat we elkaar kunnen steunen.

6. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tanja: ja daar heb je gelijk in! En de wens is net zo groot! Natuurlijk zit er achter zo'n verhaal veel meer, maar ja omdat direct te delen is niet makkelijk! Wie weet krijg je het vertrouwen en gevoel om het uiteindelijk toch te delen!

Het van elkaar steunen is idd een fijn gevoel!

7. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn wij drieën de harde kern😉de rest haakt niet in!

8. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik had ook de angst dat ze de zaadleiders in het vorige ziekenhuis te kort hadden geknipt, weet nog wel dat ze ze toen dicht gebrand hadden. Maar gelukkig viel het wel mee. Wel fijn dat ze in ieder geval eentje hebben kunnen herstellen.

Ik geloof dat de leeftijd van een man inderdaad niets uit hoeft te maken?

Ik vind het ook fijn dat wij elkaar kunnen steunen wanneer jij het gesloten willen houden hebben wij ook de mogelijkheid om een besloten clubje aan te maken hebben we geen 'meelezers'.

9. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik geloof ook graag dat er veel meer achter jullie verhaal zit Tanja en dat je dat niet zomaar even op een forum neer gooit.

10. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd!! Ik weet alleen niet hoe je dat aanmaakt!

11. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo kunnen we elkaar steunen door alle cyclussen heen, zonder dat er mensen mee lezen die andere interesses hebben!

12. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    ik vind het ook wel fijn zo is makkelijker te volgen dan dat er meer mensen mee schrijven en kan het nu al bijna niet bij houden met lezen ga even afwassen en zijn we een aantal berichten bij

13. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Zal eens even kijken als het mij lukt dan stuur ik jullie per pb ff een linkje toe.

14. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    ik heb geen idee hoe je dat moet doen

15. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik heb een clubje aangemaakt, staat in mijn profiel bij clubs aan de rechterkant even op het icoontje klikken, zwanger worden na hersteloperatie man en dan lid worden.

16. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    werken jullie ??

Ik ben al 9 jaat thuis blijf mama en bevalt me eigenlijk wel soms mis ik wel eens andere mensen of gewoon iets voor je zelf .
    Nu dat de kinders op school zitten heb ik tijd zat voor me zelf en is het wel fijn

17. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Nee ik werk niet ook al 8 jaar thuisblijfmoeder, ik stuur jullie een uitnodiging voor het clubje zag dat dat ook kan, had geen idee haha voor mij de eerste keer dat ik een club zelf opricht.

18. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    kan de club wel vinden maar niet hoe ik lid moet worden

19. K005

K005 Lid

23 jun 2015
    92