Hoi allemaal, Ik heb mijn eisprong deze maand al gehad op dag 9/10, dat is heel vroeg maar dat gebeurd wel meer... Ik weet (bijna) zeker dat het mijn eisprong was, heb het duidelijk gevoeld. Gisteren (3 dagen later) en vandaag steeds lichtroze bloedverlies en ook beetje slijm (sorry voor details ) Kan dit iets betekenen? Heb nog nooit slijmverlies met bloed gehad, zeker niet voor mijn NOD! Wie herkend dit? Bedankt alvast!
Bloedverlies/ lichtroze afscheiding komt vaak voor bij de innesteling. Echter is 3 dagen wel wat kort voor een innesteling. Ze zeggen dat dat pas na 6 dagen kan gebeuren. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zou ik zeggen Ben benieuwd voor je!
Nee, dat zou inderdaad wel te vroeg zijn! Maar kan het niet ergens anders op duiden? Ik vind het zo raar dat ik het anders nooit heb, vandaar dat je dan snel weer meer hoop krijgt... In ieder geval bedankt voor je reactie!
Bij de eisprong kan ook bloed vrijkomen. Maar ik weet niet of dat via de vagina naar buiten zou kunnen komen?????
Weet ik ook niet! Maar ik had van de maand ook wel een erg pijnlijke eisprong dus misschien is het net allemaal weer even een beetje anders... Waarom is het niet gewoon ieder maand hetzelfde?!
Goedemiddag, Mij komt dit erg bekend voor. IK heb in juni een mk gehad en was toen precies 28 na curettage ongesteld geworden. helemaal happy natuurlijk, ook +/- 10 dagen later heftige steken in beide eierstokken met daarna 2 keer heel helder rood/roze bloedverlies. Uiteindelijk een cyclus gehad van 20 dagen. Ik zou zeggen even afwachten en kijken wat je lichaam doet. cyclus erna.......nu dus ben ik vandaag 5 weken zwanger. Spannend allemaal omdat het zo snel is. succes. Grtz Ikke
Wauw! Gefeliciteerd! Hier is het echt maar weer raar hoor, heb vandaag heel veel buikpijn gehad aan de rechterkant en dat zou ook best mijn eisprong kunnen zijn maar ik heb helemaal geen positieve ovu-testen?! Ik begrijp er echt niks meer van! Manlief is ziek dus we kunnen niet voor de 'zekerheid' klussen vandaag... Toch maar afwachten en hopen... Jij lekker genieten van je zwangerschap! Hopelijk blijft het goed gaan1
Hallo, Ik ben helemaal nieuw hier, maar misschien herkennen jullie je in mijn verhaal. Op 15 aug. werd ik ongesteld (zoals iedere 4 weken met het spiraal nog in) Ik heb 22 augustus (net na mijn menstruatie) mijn spriraal laten verwijderen. Op 23 augustus onveilig gevreeen. Op dinsdag 27 aug. mijn lh piek. Op donderdag 29 aug. voelde ik me heel erg beroerd, had veel ongesteldheidspijnen in mijn buik en was echt een beetje van slag. Op 30 aug. eind van de dag ineens een paar druppels helder rood bloedverlies. Tot op vandaag af en toe bruin bloed verlies, soms helemaal geen bloedverlies en één of twee keer een beetje rozig /rood. Ik heb last van mijn onderrug en zo'n zeurend gevoel in mijn buik. Moet ik er vanuit gaan dat dit nog een reactie is op het verwijderen van het spiraaltje of zou dit de start van een nieuwe cyclus kunnen zijn...? Ik kende voor het spiraaltje en ook tijdens het spiraal mijn lichaam en cyclus heel erg goed, maar nu ben ik echt in de war. Heb alle symptomen of ik ongesteld ben, maar dan zonder vloeien.... Of zou ik bij de huisarts moeten laten testen op een blaasontsteking? Ik heb geen pijn bij het plassen, maar een zwangerschap kan ik me niet voorstellen.