Negatieve zwangerschapstest maar wel beginnende kwaaltjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gintjuh, 15 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gintjuh

Gintjuh Nieuw lid

15 feb 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Goede dag dames

Ik zou normaal 12 feb ongesteld moeten worden.. maar ben dus 10 feb ongesteld geworden tenminste dat leek erop.
    Zondag geen bloed meer te zien 13 februari dus.. vandaag 15 februari weer een beetje bloed met afvegen.. bruin rosé.. ook nog steeds misselijk in vlagen en zere borsten.
    Zwangerschapstest gedaan maar negatief en maak laat hcg aan.

Iemand ook dit mee gemaakt?

2. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.016
    1.560
    113
    Vrouw
    Ruim over je nod negatief testen icm bloedverlies klinkt helaas niet positief. Lijkt me eerder een wat ontregelde cyclus, wat wel eens voor kan komen.

3. Nurazvita

Nurazvita Actief lid

21 jan 2022
    132
    78
    28
    Vrouw
    Heel vaak meegemaakt: ik kan mij de periode herinneren dat ik mezelf helemaal gek liet maken door m'n eigen lijf, en zodra je bezig bent met zwanger worden kan die heel wat van zulke grappen met je uithalen, juist omdat je erop let. De stress die je daarvan hebt kan je wel mooi uit balans brengen waardoor je cyclus ontregeld raakt, en zo kom je in een vicieuze cirkel.

1 Dag bloed en daarna niet meer hád een goed bericht kunnen zijn, maar nu je alsnog negatief getest hebt denk ik dat je echt niet zwanger bent, anders had je wel twee streepjes gezien. Helaas meid, volgende ronde meer geluk hopelijk.

Leraje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina