Hallo dames, ben al sinds gister overal aan het zoeken maar word er niet wijzer van. Ik heb een regelmatige cyclus van 28dgn. Heb 11mei een posi ovutest gehad en 8 en 10 mei geklust. Mijn nod is 25 mei. Gister kreeg ik onder de douch een beetje donker bloed. Later heb ik een tampon ingedaan en bloeding bleef heel weinig. Vanmorgen was me tampon wel voller. Voor mij lijkt het onwaarschijnlijk dat ik nu al ongi ben, en de timing komt goed uit voor een eventuele innestelingsbloeding. Maar dat zou toch niet zoveel moeten zijn? Net met plassen kwam er ook een beetje helder bloed mee. Heb vanmorgen getest die is negatief.
11 tot 25 mei klopt inderdaad precies qua dagen normaal om weer ongesteld te worden. Heb er zelf helaas geen ervaring mee . Maar hoor altijd wel verschillende verhalen om mij heen. Maar geloof dat het meestal toch echt alleen bloed met afvegen is enzo. Maar je weet maar nooit natuurlijk!
11 mei positieve ovulatietest is uiterlijk 13 mei je eisprong. Je NOD is dan 27 mei. Je zit nu dus 5 dagen voor NOD. Een Ovulatietest geeft namelijk niet je eisprong zelf weer, maar de LH-PIEK welke de eisprong in gang zet. Het zou dus een innestelbloed in kunnen zijn (alhoewel dat niet standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap! Hier nooit innestelbloed gehad overigens). Spannend. Over een paar dagen zou je een test je kunnen wagen.
Ik heb net als jou op 11 mei een posi ovulatie test gehad en vermoedelijk een cyclus van 28 dagen deze keer. Je zit vandaag dan op 9/10 dpo. Een innestelingsbloeding zou inderdaad mogelijk kunnen zijn rond deze dagen. Hoeveel dat kan zijn durf ik niet te zeggen, ik heb geen ervaring met innestelingsbloedingen. Je NOD is naar mijn idee net als Be Happy zegt 26 of 27 mei. Als je gister/vandaag een innesteling zou hebben, zou je vandaag nog niet positief kunnen testen. Ik zou dinsdag nog eens testen Ik hoop op een mooie positieve test voor ons allebei
Ik ben ieder keer na 28 dagen opnieuw ongi dat is het genen dat me dus onzeker maakt. Bv ik was30 maart ongesteld heb 13 april posi getest met een ovu test, maar werd 27 april wel gwn ongesteld dus nie bevrucht. En nu dit keer 11 mei posi getest en dat klopt dan ook met die berekening van 25 mei. Me bloeding is nie absurd veel maar het blijft wel komen. Bij mn normale ongi heb ik de eerste 3 dagen een slachthuis lijkt wel bij elke beweging vloeit het er uit altijd. Nu alleen met plassen, maar het blijft wel komen en het is gewoon rood. Zal toch moeten afwachten vrees ik.
Lastig joh. Dit is je eerste zwangerschap? Ik heb zelf ook geen innesteling bloeding gehad maar het kan best. Helaas kun je niets anders doen dan afwachten. Er kan nog zoveel gebeuren. Goed en fout
Nee heb een dochter van 7 Loetje. Maar bij die zwangerschap geen bloeding gehad en 2 dagen voor nod positief getest.