Wie is op deze manier zwanger geworden? Bewust om de dag seks hebben en niet meer te tempen en/of geen ovulatietesten te gebruiken. Ik ben benieuwd! Liefs
Aah wat goed. Vraag me ook af of het juist meer stressen is omdat je niet weet wanneer je Nod is. Afgelopen maand was het testen en tempen echt vervelend en stressvol doordat ik steeds net geen positieve ovu had en een heel wisselvallige temp met een hele late stijging.
Ja, hier. Eerste keer in ronde 2 zwanger geraakt en 2e keer in ronde 1. Maar als we eens geen zin hadden, zat er ook wel eens 1 of 2 dagen extra tussen. Het moet wel leuk blijven en geen 'moetje' worden Wij mogen echt van geluk spreken dat het bij ons zo snel is gelukt, want dat is natuurlijk alles behalve vanzelfsprekend.
Aaah. Fijn die reacties. Ik heb steeds meer zin om het op die manier te gaan doen. Weg met dat getuur op testen (doe ik al genoeg rond NOD . ) en weg met die thermometer om 6:00 s'ochtends.
Ja hier, twee keer. Bij zwangerschap die ronde wel begonnen met tempen, maar vergat t wel eens op zelfde moment te doen elke dag. Dus totaal geen duidelijk overzicht. Heb geen idee gehad wanneer mn eisprong moest zijn geweest, tot aan echo. Eerste keer nog niet begonnen met tempen en 5e rond raak. Meestal om de dag. Soms om de twee dagen.
Hier de 3e maand en de 4e maand (deze maand) ovulatietesten gebruikt en deze maand tarwekiemolie. Wel goed mijn piek kunnen vinden, maar werd er bloednerveus van! Hele dag was ik ermee bezig, gek werd ik ervan! Als ik nu niet zwanger ben, stop ik volgende maand met ovulatietesten. Als je regelmatig/vaak klust is het vanzelf wel keertje raak mogen we toch vanuit gaan en mijn cyclus is aardig regelmatig, dus ik vind het wel goed zo!
Hier is het elke dag gezellig. Seks hadden we in de maanden waarin onze kinderen verwekt zijn maar één keer. Vaker in de maanden waarin ik zwanger werd van de embryo's die niet goed waren.
Hier ook zo gedaan bij de tweede. Was meteen de eerste ronde zwanger . Had geen zin in gedoe wat betreft temperaturen en testen. Dacht we proberen het eerst zonder. De eerste keer wel vanalles bijgehouden en gedaan. Duurde het 9 rondes voordat het raak was. Hoop dat het snel mag lukken!
Na mijn mk vorig jaar ben ik ovulatietesten gaan gebruiken, heb ik getempd, elke dag sex gehad, heb ik granaatappelsap en frambozenbladthee gedronken, alles gedaan wat de kans eventueel kon vergroten. In ronde 8 was ik er even klaar mee en heb ik er niks aan gedaan behalve om de dag sex gehad. Die ronde raakte ik zwanger. Misschien toeval maar misschien ook niet, geen idee.
Bij mijn 1e zwangerschap eigenlijk gestopt met de pil en gewoon gedaan wanneer we zin hadden en 2e ronde raak. Nu willen we een tweede en zitten we in de tweede ronde. toch aan de gang gegaan met ovulatietesten maar merk dat ik daar onrustig van word en bij mij averechts werkt.. Denk dat ik gewoon moet vertrouwen op mijn eigen lichaam. Daarnaast doen we het nu ook om de dag en de afgelopen dagen elke dag omdat ik denk dat ik in mijn vruchtbare periode zit. Dus zijn ovulatietesten ookk niet echt nodig eigenlijk..
Het enige wat fijn is aan ovulatietesten is dat als je een positieve test hebt je precies kan rekenen wanneer je ongesteld moet worden.
De eerste paar rondes maar geen succes. Het moet ook geen moetje zijn. Voor veel mensen is het op die manier nog steeds een moetje..
Wij hebben hier beide geprobeerd maar ik vond het hoe dan ook een moetje worden. Wat ik een nadeel vond was, ik had dan wel onregelmatige cyclussen, dat ik nooit wist wanneer nu mijn nod was en ook niet wanneer we konden stoppen met verplicht om de dag...