Wat een pijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anoniem01, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Vrijdag op zaterdagnacht heb ik echt ontzettende pijn in m'n buik gehad. Er was niks aan de hand we waren wat moe en besloten maar te gaan slapen na een vermoeide week. Rond 10 uur begon de pijn en werd steeds erger. Ik kon niet meer slapen liggen zitten of staan. De pijn zat rechtsonder bij m'n buik en heeft geduurd tot 2 uur. Ik heb toen 2 ibuprovennetje (?) genomen en ben daardoor in slaap gevallen. Volgens mijn banner zou vandaag m'n meest vruchtbare dag zijn maar vorige maand had ik veel later wat slijmerige afscheiding nu was dat eind vorige week zo. Heeft iemand een idee wat die pijn geweest zou kunnen zijn?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat het je eisprong is geweest. Bij mij doet het ook altijd vrij veel pijn (ongeveer 1 dag lang af en aan).

3. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Maar doet dat zo ontzettend veel pijn dan? Ik bedoel, ik heb best een erg hoge pijngrens maar dit was niet meer te houden en heb dit ook nog nooit eerder gevoeld.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij mij doet het de ene maand meer pijn dan de andere (ook zoiets vreemds..)

Ik weet nog dat ik vorige maand op bezoek was bij mijn zusje. Ik bleef niet lang, ben bijna direct weer naar huis gegaan omdat ik zo'n last van mijn buik had. Thuis ben ik gelijk in bed gedoken. Ik lag zowat krom van de pijn.

Eipijn kan dus echt veel pijn doen.

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik herken het ook dat het echt heel veel pijn kan doen. Ook niet elke maand even erg. Ik zou trouwens een paracetamol slikken ipv ibuprofen. Het zal vast geen kwaad kunnen rond je eisprong, maar ibuprofen wordt afgeraden bij een zwangerschap en paracetamol kun je gewoon slikken. Gewoon voor de zekerheid.

6. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Ow tjee ik wist niet dat ibuprofen kwaad kon :oops: Nou het is maar goed dan dat we eerder begonnen zijn met flink klussen hahaha :D Nou de rest van de maand maar weer afwachten dan.

Deel Deze Pagina