Ovulatie was veel eerder dan ik dacht.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kim32, 24 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim32

Kim32 Lid

24 feb 2022
    13
    8
    3
    Vrouw
    Lieve forumleden

Ik ben nieuw hier, en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een ontzettend grote kinderwens. Ik had afgelopen oktober een positieve zwangerschapstest alleen dit is niet goed gegaan:cry::cry::cry:.

Nu wil ik dolgraag weer zwanger zijn. En doe ook ovulatietesten. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad ook naar mijn missed abortion.

Nu zou mijn eisprong zaterdag moeten zijn en begon woensdag avond laat met testen en deze was inneens positief. Donderdag ochtend ook nog.
    Nu heb ik zondag, dinsdag en donderdagavond seks gehad. Daarna heb ik nog een ovulatietest gedaan deze was negatief. :cry:
    Sorry voor alle informatie is misschien ook een beetje teveel:oops:.
    Ik ben bang dat het te laat was en dat ik weer een maand moet wachten:cry:. Ik wordt gek van deze onzekerheid.

Veel liefs kim

2. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Je test was woensdag positief en je hebt dinsdag en donderdag seks gehad zeg je, hoezo denk je dan dat je te laat bent?

JupitR en Sado vinden dit leuk.
  3. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Hoelang ben je al bezig? Veel sterkte met je miskraam nog. Testen zullen het uitwijzen. Nog eventjes geduld en goeie moed. Ik zie dat je zeker een goede kans maakt hoor

4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Je hebt ruim kans hoor! Je eitje springt niet op het moment van de positieve test hè. Die springt ongeveer 24-48 uur na je positieve test.

Hopelijk is het raak!

5. Kim32

Kim32 Lid

24 feb 2022
    13
    8
    3
    Vrouw
    Ik ben eigenlijk helemaal niet zo lang bezig. Merk gewoon dat ik erg emotioneel ben.
    Donderdag ochtend was mijn test nog positief en nadat ik savonds seks had gehad negatief. Ik weet dat stom klinkt allemaal ik baal en ben bang dat ik het dan allemaal van dinsdag moet hebben :oops::oops:

6. Kim32

Kim32 Lid

24 feb 2022
    13
    8
    3
    Vrouw
    Ik hoop het ook, ik word hier zo onzeker van.

7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Maar dat is juist een super goede timing! Even voor je beeldvorming, ik ben nu zwanger van een baby waarvan het zaad circa 7 dagen heeft overleefd ;)

8. Kim32

Kim32 Lid

24 feb 2022
    13
    8
    3
    Vrouw

Gefeliciteerd... hopelijk is het bij mij ook raak

Malbec vindt dit leuk.
  9. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Je timing is idd juist goed. Om de dag rond je eisprong. Rustig aan joh! En duimen dat het snel raak is.

Deel Deze Pagina