In augustus ben ik bevallen. Sinds twee weken geef ik geen bv meer en heb ik afgelopen zaterdag en zondag ontzettende menstruatiekramp gehad, beide dagen een klein sliertje rood slijm verloren. Nu dacht ik dat ik ongesteld zou worden, maar nog steeds niets en ik heb ook geen pijn meer. Wat kan dat bloed zijn? Zou het mijn cyclus zijn die op gang aan het komen is? Vooralsnog vrijen wij niet veilig, aangezien wij toch nog een kleintje willen. Alvast bedankt voor de reacties.
hoi weet niet waneer in augustus maar maar bij bv ben je niet beschermd dus kan zo maar gebeuren dat je al weer zwanger bent wel heel snel maar kan wel ik had na de bevalling 1 maand bloed verlies toen 2 weken niet en werdt toen voor het eerst ongesteld(6 wk na bv) heb ook geen bv gegeven
Ik ben begin augustus bevallen. Van het weekend zo een pijn en slijmverlies maar ook van het weekend pas voor het eerst weer sex. Ik kan dus nu niet al zwanger zijn maar vraag me wel af wat dat bloederige slijm betekent? Bedankt voor je reactie.
Sterker nog: je hebt (als je lijf normaal functioneert) ALTIJD een ei voordat je weer ongesteld wordt. Ik zou ook denken dat je je eisprong gehad hebt.
Jeetje, normaal weet ik precies wat elk pijntje betekent, ook een ei, maar ben nu even in de war. Eigenlijk ook logisch eerst je ei dan ongi...