Had m ergens anders gepost maar denk dat ie beter hier hoort. Weet iemand hoe dik je bms ongeveer is na je menstruatie? Had vandaag controleecho en was 4mm, de gyn zei dat ik schoon was en ik verlies ook geen bloed meer maar lijkt me nog zo dik. En ook wat kramperig nog.
Ik durf er helaas geen uitspraak over te doen maar volgens mij is dit wel dun genoeg hoor. Ik weet nog van een tussentijdse controle bij de gyn dat ik pas op cd7 zat (2dg na menstruatie) en mijn bms al 7mm was dus ik denk dat 4mm dun genoeg is voor na een menstruatie. Wat fijn dat je schoon bent verklaard, ookal was dit een verdrietige periode. Aan je handtekening te zien zit het je niet mee Daarom bij deze nog even een knuffel jouw kant op, hoe voel je je nu? Was dit je echte menstruatie na de mk?
Dank je wel.. lief. Nee dit was de mk zelf dus eerst nog eisprong en dan komt de menstruatie pas Maar dat duurt bij mij altijd zo lang Had 2 dagen geen bloedverlies meer maar nu begint het net weer beetje met toch nog wat weefsel lijkt het.. hopelijk niet weer zo'n lange nasleep (had gehoopt nu snel klaar te zijn omdat het vroeg mis ging).
Bij mij is het altijd 7mm net voor ei (Het groeit daarna ook nog paar mm door), het minimum wat meestal door gyn wordt aangegeven is 6 a 7mm. Maar dan lijkt 4mm me nog zo dik. Maar net toch weer wat bloed dus zal helaas nog niet klaar zijn.
Ik dacht ook dat mijn miskraam over was en ineens 1,5 week later weer wat bloedverlies. Je lichaam kan gemiddeld 6-8 weken nodig hebben om weer te herstellen. Ik heb ook na de miskraam geen eispong gehad (ik gebruikte ovulatietesten en temperatuurde), door mijn temperatuur wist ik dat ik geen eispong had. Mijn cyclus was na 6 weken weer normaal (miskraam bij 10,5 week van een tweeling). V.w.b. het baarmoederslijmvlies lijkt 4mm me redelijk normaal. Veel sterkte.