Sperma of vruchtbaar slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lentezon18, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Misschien een gekke vraag maar ik heb begrepen dat sperma op vruchtbaar slijm kan gaan lijken als het na een paar dagen nog uit je komt? Na hoeveel dagen is dit zo?

Ik had vandaag (woensdag) ineens heel veel slijm en vraag me af of het nog zaad van zaterdag geweest kan zijn aangezien het eenmalig was icm een lichte ovutest. Het zag er alleen wel echt uit als vruchtbaar slijm

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Van vruchtbaar slijm kun je draden trekken.

Vanaf zaterdag is wel heel erg lang dus ik vermoed dat het vruchtbaar slijm is. Hier begint dat vaak al 4/5 dagen voor mijn ei. De dag voor mijn eisprong is het het meeste. De dag van eisprong is het vaak al weg. Gelukkig altijd weer een terugkerend patroon want twijfel soms wel hoor!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Het lijkt idd erg op elkaar, maar na 4 dagen nog sperma verlies lijkt me heel sterk.
    Ik denk dus dat het wat vruchtbaar slijm was en je eisprong er wellicht aan zit te komen.
    Vruchtbaarslijm kan je tot 5 dagen voor je ei verliezen, dus dat kan kloppen met je lichte ovu.

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik kan het niet uit elkaar houden op het zicht.
    maar inderdaad, lijkt me sterk als het al van zaterdag is; Succes!

5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Het meeste sperma verlies je toch wel na de seks als je naar het toilet gaat en hooguit nog een beetje de dag erna.
    Maar zoals al eerder is gezegd, van vruchtbaarslijm kan je draden trekken.

Deel Deze Pagina