elke maand voor m'n NOD voel ik wel war, heb altijd krampen dus dat ik die nu heb betekend voor mij niet zoveel. Alhoewel her minder lijkt dan normaal, maar ben er ondertussen wel achter dat ik me dit heel goed in kan denken. Zou niet de eerste keer zijn! Nou heb ik sinds gistermiddag overal jeuk, echt overal, benen, buik, armen. En m'n ogen zijn ook eeg gevoelig. Alsof er zeep in zit en ik telkens moet knipperen, krijg hele tijd tranen. Herkent iemand dit?
Klinkt mij in de oren als hooikoorts meid... In ieder geval het gedeelte van je ogen. De rest van je lichaam dat weet ik niet. Ik ben ervaringsdeskundige en het zijn momenteel hoogtijdagen om het zo maar te zeggen.
Hooikoorts! ik wordt ook helemaal gek van de jeuk, met name aan mijn neus, rode waterige kriebelige ogen, 100x op een dag niezen, een loopneus enz enz dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik je topic titel las.. ik denk dat het niets te maken heeft met zwangerschapssymptomen hoe jammer ik dat ook voor je vind, sorry..
ik had er ook nooit last van tot een kleine 5 jaar geleden (ben nu 30) en de symptomen waar je last van kan krijgen zijn: Verstopte neus Loopneus Rode huid rondom de neus Jeuk aan de neus Niezen Tranende ogen Rode of branderige ogen Jeukende ogen Pijnlijke ogen Gezwollen ogen Piepende ademhaling Hoesten Kortademigheid Vermoeidheid Slaapproblemen Hoofdpijn Concentratiestoornissen Verminderde (school)prestaties
Ik dacht ook gelijk hooikoorts. Dit is een allergie die je altijd kunt ontwikkelen ook op latere leeftijd. Ik kreeg dat voor het eerst toen ik 21 was. En ik krijg dit ook niet met niezen en een loopneus. Alleen met jeuk en traanogen/veel troep in de ogen. Bij iedereen uit dit anders.
Ik ben 38, nooit last van allergieën gehad. Helaas nu voor het eerst behoorlijk last van hooikoorts. Ik dacht daar ook meteen aan, toen ik je post las.
Ik dacht eigenlijk eerder aan forum verslaving Ik heb last van de ogen bij teveel topics lezen op het forum hihihihi
Heel duidelijk Hooikorts. Ik heb het ook en heb er medicijn voor gekregen (overigens niet schadelijk als je zwanger bent of probeert te raken)
Ook ik ben nu al 4 weken neus verkouden, hoesten, niezen, jeukende en brandende ogen... Is bij mij echt door de zwangerschap ( normaal 1 dag per jaar wat ziekjes maar verder niks)....
Dit hoort niet bij een zwangerschap,maar bij hooikoorts. Ts,ook jou klachten komen hoogstwaarschijnlijk door hooikoorts.
Net als Pipo denk ik dat het bij jou ook hooikoorts is. Dat je normaal maar een dag per jaar ziek bent zegt wat dat betreft niks. Zoals al eerder gezegd kun je ook op latere leeftijd ineens hooikoorts krijgen. Ik heb wel een gehoord (weet niet of het waar is?) dat een verandering in je hormoonhuishouding hiermee te maken kan hebben. Mogelijk dat het dus wel gelinkt is aan je zwangerschap. Zelf hoop ik dat als ik zwanger mag worden, daarmee meteen m'n hooikoorts verdwijnt haha maar dat is vast ijdele hoop. Ik krijg ook medicijnen, anderen dan die ik eerst kreeg ivm het proberen zwanger te worden. Eerst kreeg ik levocetrizine, dat mag niet maar cetirizine is gewoon veilig.