ben nu al 5 maand nahet stoppen met de pil niet ongesteld geworden huisarts doet er pas wat aan als het 6 maand niet is maar mijn vraag was nu ben je ondertussen dan wel vruchtbaar? of ligt alles stil?
Ja je bent wel vruchtbaar meteen na het stoppen met de pil. Je lijf is denk ik in de war , je lijf moet het nu zelf doen , geef het de tijd. Veel vrouwen zijn na een jaar zwanger met pech duurt het nog langer . Idd artsen doen nu nog niks vaak pas na een jaar. Succes met zwanger worden.
Je bedoelt dat je echt 5 maanden niet ongesteld bent geweest toch? Ik denk dat je in de tussentijd wel vruchtbaar bent, maar dat er maar 1 ei is in al die tijd. Wanneer dat zou zijn, geen idee.. ik zou het inderdaad nog even de tijd geven dat je lichaam het zelf oplost en anders in de 6e maand meteen naar de ha voor een kuurtje
ja klopt dat bedoel ik maar wat voor kuurtje kun je dan krijgen? ha zei wel tot 6 maand is het niet zorgelijk erna wel?
volgens mij springt er geen eitje dan, dus geen zwangerschapskans. Bij mij duurde het toen bij onze dochter ook ruim 7 maanden. Echt balen, want het zijn gewoon verspilde maanden. Na een half jaar geen menstruatie mag je idd meestal bij de HA komen, maar ze zijn niet allemaal zo makkelijk. Bij mij duurde elke cyclus een maand of 3 a 4 en kreeg er dus mooi niks voor.
Ik zou de zwanger worden pillen van etos beginnen nemen, tenzij je die al neemt. Mochten die niets helpen dan moet je inderdaad wachten tot je ha je met clomid laat beginnen om het op te wekken.
is dat dat kuurtje wat je krijgt als je niet ongesteld word? kan dat via de ha ? aangezien die het er over had mij door te sturen naar de gyn?
clomid heb je, maar ook nog andere soorten, is per persoon verschillend wat bij jouw past. Het kan via de HA, door middel van bloedprikken kan die zien waar het probleem zou kunnen zitten en dan kan die bv clomid voorschrijven...maar sommige ha's verwijzen liever meteen door naar de gyn. In mijn geval, na een jaar aansukkelen, een miskraam verder kreeg ik nog geen bloedonderzoek of verwijzing, gelukkig bleek ik op de valreep zwanger te zijn.
oke dankje ik ben in het begin wel ongesteld geworden weer na de keizersnede( 4week erna) en heb 2maand de pil geslikt en ben weer gestopt en toen dus niet meer ongesteld geworden terwijl ik vorige keer dat ik zwanger wou worden meteen ongesteld was na het stoppen. ben nu een beetje bang dat er iets mis is ofzo ook door de keizersnede
geef je borstvoeding of ben je er pas mee gestopt? wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? een eisprong gaat vooraf aan de menstruatie.. je kunt dus wel zwanger worden
Ik denk eerder een kuurtje provera of primolut om een menstruatie op te wekken en daarna evt clomid voor een nieuwe eisprong.
nee geef geen bv ook niet gedaan ik hoop vandaag of morgen ik weet het niet precies maar kan het niet zo zijn dat ik juist niet ongesteld word omdat mijn cyclus stil ligt? en er dus niks gebeurd of dat werkt niet zo
hopelijk morgen uitslag dan.... op zich kun je in een hele lange cyclus ook zwanger worden, ik ben ook in een cyclus van 85 dagen zwanger geworden.. dus er is hoop
uitslag gehad en niet zwanger zoals ik al dacht hoor nu mag ik over een maand terug als ik nog niet ongesteld ben , dan wil ze met de gyn overleggen wat ze er aan gaan doen..