Goedemorgen! Ik heb even een vraagje. Ik ben nu al een tijdje gestopt met de pil (10mnd) nu ben ik op mijn 19e onverwachts zwanger geworden door mijn pil heen. Ik vind het zo raar dat het nu dan niet lukt. Me cyclus is ook heel raar. Afspraak bij dokter staat gepland, maar ik begrijp het gewoon niet. heeft iemand anders dit ook weleens meegemaakt? Liefs..
Hier idem.. Ben in 2006 zwanger geraakt door de pil heen, dit is met 8 weken een miskraam geworden. Nu ben ik bijna 8 maanden gestopt met de pil en nog niks. Hier ook een rare cyclus, erg lang. Dokter wil niks voor mij betekennen, dus ben heel benieuwd wat de jouwe zegt. Wanneer heb je een afspraak?
Ik heb eigenlijk altijd een onregelmatige cyclus gehad. Toen ik gestopt was met de pil heb ik gelijk (op aanraden) 'zwanger worden' van de etos geslikt. En dat werkte bij mij hartstikke goed. Valt te proberen. Baat het niet, dan schaadt het niet. En ze zijn prima volgens mijn verloskundige. Heel veel succes i.i.g.!
Ha truus, Ik ben al naar de dokter geweest, ik ben gelijk doorverwezen naar het zkh. Sinds 2 maanden heb ik wel gewoon een cyclus van ong. 30dagen. Ik vind het alleen zo'n grote stap. heb jij dat niet?? Pff