Even terugkijken en analyseren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss2015, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe kan je lixhaam je toch voor de gek houden?! Ik ben dus ongesteld geworden.. Nou denk ik teug aan de pijn wat ik rond 5-7 dpo voelde, ik voelde krampen die te vergelijken waren met mijn miskraam, maar wat lichter.. Dat was denk ik op 7dpo..

Ik dacht echt dat het de innesteling was, maar niet dus... Wat zou dat zijn dan?! Innesteling niet gelukt?

Ik was echt bijna zeker dat het raak was maar janmer genoeg... Maar ik heb leuke ervaring gehad met tempen... Nu weet ik hoe het werkt!!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je lijf kan je zo flink voor de gek houden he.. Vreselijk..

Je voelt zoveel en het zegt zo weinig..

Hopelijk lukt het gauw weer en blijft het kleine frummeltje lekker zitten :)

3. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar toch wat kan dat pijn als miskraam veroorzaken, zou het liggen aan een mislukte innesteling?! Want ik dacht bijna zeker te zijn dat het misschien gelukt is:/ maar niet dus, dus misschien lag het aan een mislukte innesteling:/

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja ik heb in die 2 5 jaar ook meerdere malen gedacht dat ik zeker wist en nooit was het raak. Wat je voelt zegt echt niets. De een voelt het bij een menstruatie en de ander bij een zwangerschap.

Je eerste vraag snap ik niet. Of je nu een miskraam hebt gehad?

5. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb na mijn miskraam/curretage ook 3 keer rare krampen gehad zo uit het niets, 1x voor de eispong en 2x na de eispong.
    Geen idee wat het was, het leek of mijn lichaam zich even moest resetten ofzo.

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Helaas willen die krampen niet direct betekenen dat het even raak was. Kan altijd een keer voorkomen dat je krampen ergens in je buik hebt... En kan ook van alles betekenen... Hopelijk volgende ronde meer geluk!

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dan heb ik elke maand een mislukte innesteling. Ik denk dat daar helaas niks over te zeggen valt.

8. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha dacht even om te kijken of meiden dezelfde hebben meegemaakt en kan je natuurlijk kijken waardoor het misschien komt.. Sinds mijn miskraam heb ik de eerste dag echt pijn als de miskraam, pfff irritant, hopelijk zal dit de laatste keer zijn en zal ik normale menstruatie hebben of gewoon een zwangerschap aan komst😄

Deel Deze Pagina