Goede morgen meiden Even een berichtje van mij. De verwarring wordt steeds groter hier. Donderdag, vrijdag veel oud bloed verloren. Sinds vrijdag avond en gisteren af en toe wat helder rood, maar nog steeds geen stolsel. Vanmorgen een heel klein drupje rood bloed, dus dacht ik ga toch een test doen. Ik dacht namelijk als de miskraam bezig is de test iets minder positief moet zijn. Niks is minder waar, het is een knal test van heb ik jou daar . Gisteren ook een beetje lopen zoeken op het internet, en kwam dus iets tegen over innestelbloeding. Ik kan het me bijna niet voorstellen omdat de afgelopen dagen af en toe gepaard gaan met behoorlijke buik krampen. Gisteren met mijn vriend over gehad, en tot nu toe gaan we gewoon uit van een miskraam tot het tegen deel bewezen is a.s. vrijdag, maar toch hoop ik dat het toch iets van een innesteling geweest is. Nu is het plaatje van stress compleet tot vrijdag. Herkend iemand van jullie dit??
Hummeltje Wat vervelend dat je nu zo in de onzekerheid zit. Ik kan je wel vertellen dat toen ik zwanger was mijn zoon ik vanaf de positieve zwangerschapstest veel bloed heb verloren. Met stolsels en al. Zelf Tot week 12! En toen met 18 weken weer en uiteindelijk met 30 weer, toen werd ik wel opgenomen in het ziekenhuis en is onze jongen uiteindelijk met 32+6 geboren. Hopelijk is uiteindelijk toch alles goed, maar die onzekerheid is killing !!
Pff, wat heftig! Wil je veel sterkte en succes wensen! Hoop voor je dat het toch geen mk blijkt te zijn.
Ja deze onzekerheid is echt killing. Zo denk je het is over, en nu dan toch weer die twijfel. Jeetje dus het kan wel bloed verlies en toch geen miskraam. Die zwangerschap zal ook vol stress geweest zijn denk ik. Gelukkig moet ik heel de week werken dus hopelijk is dat genoeg afleiding
Wat duurt vrijdag nog lang als je zo in spanning zit. Heel veel sterkte en hopelijk zie je vrijdag een vrolijk spartelend babytje!!!
Hoi Hummetlje Innesteling is dan wel laat denk ik zelf. Kan het niet zo zijn dat je lichaam dacht dat je ongi moest worden en het toch maar heeft losgelaten. Soms hebben de hersenen even nodig voordat ze een zwangerschap herkennen. Ik wens je de komende dagen veel sterkte. Mijn MA gaf ook geen stolsels. Alleen 4 dagen licht bloedverlies. Maar mijn test was wel snel negatief. Maar daar moet je nu niet aan denken! X Rae
Ik weet het ook niet meer rae. Zeker niet als je de testen ziet. Hij is nu nog positiever dan de eerste Wat zal ik blij zijn als het vrijdag is