Hallo allemaal, Ik heb 22 september mijn spiraaltje laten verwijderen. al snel werd ik ongesteld. Maar 2 dagen. Mijn ongi's zijn maar 2 tot 4 dagen. 4 ,5 jr niet ongi geweest (ideaal!) Nu in cyclus 11 en wederom op de wachtbank.... Nou eh... kijk naar mijn banner. Dan zie je hoe mijn cyclussen zijn geweest. En ze lijken nu na 8 mnd regelmatiger te worden. Althans mijn lf is nu op 13 dagen (hoop ik) ipv op 10 of minder. Misschien dat dat scheelt... *duim duim* D.m.v ovu testen en tempen ei gevonden.. Maar ja niet geraakt... Hopelijk nu... Succes allemaal!
3 april mijn Mirena laten verwijderen. Vanaf 6 april tot 16 april bloeding gehad. Rond 30 april mijn eisprong gehad en 10 mei een licht streepje op de test! 4 dagen laten een hele duidelijke streep en dus ......ZWANGER in de eerste ronde!
@Maranka: Gefeliciteerd! Jij boft, zo snel! Ik ben helaas zaterdag ongesteld geworden dus voor ons in ieder geval niet de eerste ronde zwanger. Ik was er al niet blij mee en dat gevoel is er nog steeds want ik ben echt vrèselijk ongesteld. Ik ben er niet lekker van en ik verlies echt vreselijk veel bloed. Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Het is zoveel dat ik me gewoon een beetje zorgen maak. Ik zag vanochtend dat er ook stolsels bij zaten, ik kan me niet herinneren dat ik dat vroeger ook had? Ik had voor de Mirena maar een aantal dagen een normale vloeiing, verder heel licht en weinig last, maar nu komt het er (sorry voor de details) af en toe in golven uit vloeien. Voelt heel erg naar. Ben al geswitched naar tampons ipv maandverband, maar na 1,5 uur lekte ik alweer door. Het was al niet leuk om ongesteld te worden, maar op deze manier vind ik het echt vreselijk!
@ Anuska: Ik weet even niet meer uit mijn hoofd hoe het heet, maar ik heb ze thuis nog staan. Ik zal na mijn werk wel even voor je kijken! Je weet natuurlijk nooit of het werkt, maar toen ik er aan begonnen was, was ik binnen twee weken ongesteld. Grtz