Word een sterelisatie voor d eman nu uit t basispakket vergoed of moet je aanvullend verzekerd zijn wil je een vergoeding krijgen wie weet dat??
ik ben aan het rondneuzen geweest voor een nieuwe zorgverzekering en voor sterilisatie moet je aanvullend verzekerd zijn in 2011.
in 2010 ook manlief word morgen geholpen en zijn verzekering, menzis, vergoed maar heel klein deel mijn verzekering vergoedt wel 100% uit de aanvullende verzekering
oke bedankt!! dan moet ie maar een meetje aanvullend verzekerd zijn geloof dat agis het ook vergoed dan
vergeet je eigen risico van 150 euro niet he! die gaat dan al op aan het consult en daarna nog de kosten voor de behandeling mits je niet aanvullend verzekerd bent!
andezorg verzekeraar ziet het als een cosmetische ingreep dus moet je zelf betalen ongeveer 400e er zijn ook huisartsen die de ingreep kunnen uitvoeren en volgens mij is dat weer goedkoper ofzoiets, of dat dat weer wel word vergoed of je nou wel of geen aanvullend hebt zoek het maar even goed uit, anders even bellen naar de maatschappij om te vragen hoe het precies zit