sterelisatie man vergoed uit basisverzekering???

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door makey, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Word een sterelisatie voor d eman nu uit t basispakket vergoed of moet je aanvullend verzekerd zijn wil je een vergoeding krijgen wie weet dat??

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    ik ben aan het rondneuzen geweest voor een nieuwe zorgverzekering en voor sterilisatie moet je aanvullend verzekerd zijn in 2011.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    in 2010 ook
    manlief word morgen geholpen en zijn verzekering, menzis, vergoed maar heel klein deel

mijn verzekering vergoedt wel 100% uit de aanvullende verzekering

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Maar tis niet duur toch, ik dacht dat dat maar 175 euro was ofzo?

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    oke bedankt!! dan moet ie maar een meetje aanvullend verzekerd zijn geloof dat agis het ook vergoed dan

6. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

vergeet je eigen risico van 150 euro niet he! die gaat dan al op aan het consult en daarna nog de kosten voor de behandeling mits je niet aanvullend verzekerd bent!

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    andezorg verzekeraar ziet het als een cosmetische ingreep dus moet je zelf betalen ongeveer 400e

er zijn ook huisartsen die de ingreep kunnen uitvoeren en volgens mij is dat weer goedkoper ofzoiets, of dat dat weer wel word vergoed of je nou wel of geen aanvullend hebt

zoek het maar even goed uit, anders even bellen naar de maatschappij om te vragen hoe het precies zit

Deel Deze Pagina