Vruchtbare periode en allergie medicijnen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ST2015, 13 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ST2015

ST2015 Lid

14 jul 2015
    10
    0
    1
    Vrouw
    Goedenavond. Ik zit met wat vragen in mijn hoofd. Ik zit deze week in min vruchtbare periode en in ronde 3. Ik slik meestal 10 maanden van het jaar hooikoorts medicijnen. Hier ben ik mee gestopt sinds dat ik gestopt ben met de pil. Ben wel naar de ha geweest voor eventuele medicijnen die je wel mag gebruiken tijdens zwangerschap als ik veel last zou krijgen. Heel dom maar Door alle drukte hebt ik die nieuwe medicijnen nog niet gehaald. Gisteren en vandaag had ik zo'n last van me allergie dat ik toch een tabletje heb ingenomen en het is mijn vruchtbare week. En ook geklusd.. op Internet heb ik gezocht naar de medicijnen die ik nu heb en daar staat dat ik het absoluut niet mag gebruiken als je zwanger bent of zwanger wil worden omdat er onvoldoende vrouwen zijn geweesy die t hebben geslikt toen ze zwanger en er dus geen bewijs is of t kwaad kan.

Nu maak ik me zorgen. Kan 2 dagen deze medicijnen slikken tijdens een bevruchting kwaad? Bijv een ongezond kind ontwikkelen? Iemand ervaring mee. Morgen ga ik gelijk mijn nieuwe medicijnen halen.

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Gelijk stoppen als je zwanger bent voor nu zal het meevallen is mij altijd verteld ( heb zelf ook meerdere allergieën )

3. ST2015

ST2015 Lid

14 jul 2015
    10
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie hondagirl. Ik zie dat je zwanger bent. Gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina