Hallo allemaal ik en Mn vriend willen graag een kindje en zijn benieuwd of er meer mensen zijn ? Al 3 jaar gestopt met de pil, en een kindje gekregen en willen nu de 2de misschien zijn er meer die er voor willen gaan en dit willen delen
Hallloo,,, wij zijn al vanaf dec/jan bezig met kindje , maar helaas is het ons nog niet gegund , ik heb namelijk pcos , nu ben ik vorige maand met provera en clomid begonnen daar weer ongesteld van geworden , maar nu wacht ik al weer dat ongesteld moet worden , zit al over de 35 dagen , maandag neemt arts weer contact met me op waarschijnlijk moet de clomid naar meer mg , dus ook weer afwachten ..
hallo carianna, Oké dat is wel vervelend, maar fijn dat ze weten wat het is.. je moet de moed niet opgeven hoor het kan zijn dat je een hogere dosis moet hebben voor meer Mg.. ze kunnen ook niet teveel geven natuurlijk maar misschien heeft het hoop op de volgende x ik hoop het voor je! Ben erg benieuwd!
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met de Nuvaring, maar niet met de intentie om voor een mini te gaan. Vorig jaar oktober bevallen van onze zoon en dit jaar oktober gestart met de eerste ronde voor de tweede! We blijven het anders vast uitstellen (aldus mijn man). En vervelend zeg Carianne . Ik ben er verder niet in thuis, qua begrippen. Maar altijd vervelend als het niet gaat zoals je wil en vooral als je ook de dokter moet raadplegen. Hopelijk lukt het gauw
Klopt ja, inderdaad alleen condooms. Verder gebruik ik de app 'Mijn Kalender', speciaal voor menstruatie, bijhouden van gemeenschap en dergelijke. Krijg een melding rond de vruchtbare periode en wanneer mijn eisprong verwacht wordt. Mijn ovulatiepijn komt vaak overeen of scheelt net een dag . En jij?
Nou mijn menstruatiecyclus is heel uiteenlopend... gebruik ook 3 jaar voorbehoeds middelen en sinds deze maand niets. sinds 4 maanden voel ik de eisprong heel goed, en getest met ovulatietest en had een dikke streep ben erg benieuwd... anders is volgende week mijn menstruatie waar ik niet op hoop ik gebruik daarnaast ook die kalender app. En wanneer zou jij ongesteld moeten worden? Groetjes Elin