Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Omdat ik het topic heb geopend met het verwijderen van de mirena en nu alle mirena's zijn verwijderd lijkt het me beter om dus een nieuw topic te openen zoals de titel het dus al zegt :) Ook omdat er na de '' crash '' zoveel berichten tussenuit zijn gevallen :(
    Dus alle meiden zijn welkom hier die na het verwijderen van de mirena zwanger proberen te worden ( ook alle andere meiden natuurlijk )

Liefs Starry

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    In de race voor een zwangerschap
    Naam - NOD - ronde - hoveelste kindje

Lique80 NOD 8 oktober 1e ronde 3e kindje
    Miffy77 NOD 21 oktober 2e ronde 2e kindje
    Zonnebeertje NOD 24 oktober 1e ronde 3e kindje
    Blue Eyes NOD 6 november 2e ronde 1e kindje wachtbankje
    Starry NOD 10 november ... ronde 2e kindje
    Konijn87 NOD ... 2e ronde 1e kindje

Zwanger
    Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje
    Lique80 - 17-06-2011 - 3e kindje

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij zitten nu in ronde 2 maar zijn er nog niet heel erg mee bezig omdat onze prioriteit ligt bij het zoeken naar de geschikte woning, op het moment dat we die hebben gevonden gaan we er voor de volle 100% voor daarvoor gebruiken we nu condooms, soms ook niet want die dingen zijn zo storend '' schat pak ff een condoom '' weg libido ;) mochten we toch zwanger raken dan is het natuurlijk ontzettend welkom en zullen we helemaal happy zijn :) maar dan zullen we toch met een baby in onze slaapkamer moeten liggen tijdelijk maar ach dat nemen we dan maar voor lief.

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lique80@ Nogmaal gefeliciteerd meid wat een duidelijke test :)

Heb je al zwangerschapsklachten?

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Starry, helemaal niets, maar had ik de vorige keren ook niet!

7. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Tadaa, hier ben ik ook! ;)

Mijn felicitatieberichtje staat nog in ons oude onderwerp, Lique. Ben super blij voor jou! Stuur maar wat van die zwangere hormonen deze kant op hoor. ;)

Ik ben nog steeds op zoek naar een ei. Heb al enkele dagen vruchtbare afcsheiding en zit nu op dag 13. Ik had zo gehoopt dat mijn temp deze ochtend gestegen zou zijn (vermits we gisteren goed geklust hebben, haha ;)) maar toch nog niet... Mijn man heeft het erg moeilijk en druk op het werk en is 's avonds zo moe... Ik laat hem maar eventjes met rust (uiteindelijk zijn er belangrijkere dingen dan klussen), maar als mijn temp gestegen is dan waag ik toch nog even een aanval hoor. ;)

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Waaaa gefeliciteerd Luique, wat ontzettend leuk!!

Ik heb morgen mijn ei!! Vandaag een bijna posi ovutest en ovupijn!
    Ben nu aan t werk tot 22:30 dus daarna manlief maar verleiden ;)
    dan is mijn ei netjes op dag 14!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Zonnebeertje, succes vanavond ;) !!!

@Konijn, vangen, ik gooi het jullie kant op!!! hopelijk ontdek je snel een ei. Maar man verleiden kan waarschijnlijk geen kwaad!

zo net mijn huis aan kant gemaakt. kan er weer een klein weekje tegen, hoop ik!! Lekker op de bank!

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Lique, ben je nu dan precies 4 weken?
    Vind je het spannend een 3e?

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @zonnebeertje, heel spannend, toch ook wel wat twijfels weer, haha!! Ook of het wel goed zal gaan enz. Ben nu 4weken en 2 dagen. Had vrijdag ongesteld moeten worden als mijn cyclus echt 28 dagen zou zijn... Maar voelde echt alsof ik ongesteld ging worden. Vandaag toch maar eens een test gewaagd...

12. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Lique onwijs gefeliciteerd!! Heb bij andere topic ook al wat geschreven... hier ook nog ff ;)

Morgen meld ik me weer uitgebreid. Slaap lekker allemaal :)

ps goed idee van dit topic :D

13. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    JAAAAAAAAAAAA goedemorgen!!!
    Ook vandaag het forum weer weten te vinden ;)
    Super dat we nu hier onder staan: 'Zwanger worden' en hopellijk werpt het z'n vruchten af!! Het topic waar we eerder in schreven kunnen we op slot laten zetten door op het uitroepteken te klikken en de vraag te stellen om het topic te laten sluiten. Kunnen we eerste bericht neer zetten dat we hiernaar toe gegaan zijn, als afsluitind bericht. Ideetje?

De eerste zwangere heeft zich aangediend... hopelijk volgen er snel meer :)
    Love the sun today!
    Tot later vandaag, ga nu werken hihi

Liefs Blue Eyes

14. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Bedenk me net dat we ons wellicht wéér moeten verhuizen...
    we passen denk ik nog beter in de Zwanger worden clubs.
    Want we zijn een cluppie meiden die samen onderweg gaan naar zwangerschappen.... en waar we nu staan gaat meer over algemene vragen waar je op moet letten als je zwanger wilt worden enzo.

Nou laat maar weten ;)

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    10 maanden naar het verwijderen van de mirena ben ik zwanger geworden:D
    Hoop voor julie allemaal snel een positieve test!

16. Konijn87

Konijn87 Actief lid

@ DikkeBuik: Fantastisch, een heel dikke proficiat! Hoe voel je je?

@ Blue Eyes: Bedankt om ons te verhuizen! De titel en de plaats van ons onderwerp moedigen in ieder geval aan: zwanger worden, jaaaa! :D

@ lique80: Plaats je straks nog een foto van die onwijs positieve test? ;) Ik kan me voorstellen dat het wel wat onwerkelijk lijkt, zeker als je nergens last van hebt. Hopelijk blijf je zo weinig last hebben. Had je veel last bij de eerste twee?

@ Zonnebeertje: Leuk dat je zo'n duidelijk ei hebt, klussen maar! :D

Ik was deze ochtend helemaal teleurgesteld omdat mijn temp niet omhoog was maar toen ik ze daarnet ingaf, gaf FF een heel mooi ei aan op dag 11! Zou wel fantastisch zijn als ik plots zo'n korte cyclus heb, tegen vorige maand. Nu maar hopen dat het klussen net voor en na mijn ei toch resultaat heben gehad.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, spannend!! Hopelijk korte ronde! Bij Sam en Djim weinig last gehad. Vooral in het begin niks. Alleen bij Djim last van mijn bekken vanaf de helft, hopelijk gaat dat nu een stuk beter! Helaas, kan opeens geen foto plaatsen!! Maar zal de volgende keer nog een proberen.

@Blue Eyes, dank voor de felicitaties. Misschien moeten we toch binnenkort weer verhuizen, haha...

@Dikkebuik, gefeliciteerd!!!

18. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, veel succes met zwanger worden! Ik was zelf vrij snel zwanger, zie banner ;) de zwangerschap verloopt tot nu toe ook volgens het boekje, dus kan niet beter!

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dikkebuik @ Gefeliciteerd met je zwangerschap !!

Maryam86 @ Ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

En alle andere meiden behalve Lique80 veel succes met klussen en zwanger worden.

Lique80 @ lekker genieten van een zwangerschap zonder hopelijk al te veel kwaaltjes.

Hier lekker gisteren wezen barbecueën bij de buren want het was nog lekker weer voor een zondagse oktoberdag.
    Vrijdag word mn kleine meisje alweer 2 jaar, wat gaat de tijd snel.
    Vanmiddag weer een gesprek bij onze hypotheekadviseur dus ik ben reuze benieuwd wat daar uit gaat komen.

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    LIQUE GEFELICITEEEEEEERD!

Je hebt het weer geflikt, hoe krijg je het voor mekaar! En maar denken dat je ongesteld moest worden! Heel gaaf voor je! Hoe reageerde je man?

Ik zat gisteren een beetje te twijfelen... m'n ovu-test van Z&K was positief, maar die van ClearBlue wel behoorlijk donker, maar niet knalpositief (het was dag 15). Toch voor de zekerheid maar geklust, was verder geen straf ofzo :). Vandaag nog maar eens een keer testen dan, en dan kan m'n vriend vanavond weer aan de bak ;). Gelukkig gaat het slapen van Julie beter sinds vorige week, geeft ons ook wat meer rust. Vorige maand lagen we het een beetje af te raffelen met in ons achterhoofd "als ze maar niet wakker wordt" :)

Poe, ik wil zo graag nog een kindje... Opeens stikt het van de zwangere buiken op straat, en wagens met pasgeboren babietjes erin.. ik wil ook!

Deel Deze Pagina