Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Dank je wel voor de bemoediging Blue Eyes! En slaaplekker allemaal!

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Konijn87 Dat is een duidelijk streep hoor meid :)

Waarschijnlijk is dat gewoon wat oud bloed van je vorige menstruatie, dus ik zou me daar niet zo heel erg druk over maken en anders bel je even naar de HA of verloskundige...en leg je het even uit.

3. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Bedankt Starry, ik ben al wat geruster! Ben trouwens nog steeds erg misselijk, wat me op een gekke manier wel gerust stelt ;)

Is menstruatiepijn ook normaal? 't Is niet zo hevig als menstruatiepijn, en ook niet constant.

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Konijn: wow wat een knaltest!!
    Ik ben trouwens bij mijn zoon wel 5 dagen bloed verloren, eerst gewoon rood/roze en daarna bruin.
    Is idd oud bloed, of zoals bij mij doordat ik maar een lf had van 10 dagen.

Starry: dat zijn idd wel lekkere tijden he om te werken!

ik heb nog getest ja :)

5. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    konijn, ook menstruatiepijn is heel normaal de eerste weken, bij mijn zoon heb ik ook wel avonden met mijn handen op mijn buik gezeten zo'n buikpijn had ik.
    Maar het maakt je wel erg onzeker he!!
    gisterochtend had ik ook erge buikpijn, onder de douche was het gelukkig zo over.
    Het komt doordat je baarmoeder groeit.

6. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    moeten jullie dit eens kijken :)
    View My Video
    heb een filmpje gemaakt van de test

7. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Leuk seg, hebben we het spannende moment samen met jou kunnen beleven!

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Gaaf zonnebeer dat filmpje! Stom, ben ik vergeten te maken...

Konijn, dat oude bloed kan inderdaad oud menstruatiebloed zijn. Door je hormonen en je innesteling gaat de baarmoeder nog wat trekkende bewegingen maken, waardoor dat oude bloed uitgestoten kan worden. En die krampjes en menstruatiepijn is heel normaal, ook al is het een eng gevoel. Ik had dat bij Julie heel erg, was doodsbang dat ik een mk zou krijgen, ging steeds naar het toilet om te checken. je voelt gewoon je baarmoeder oprekken en groeien. En straks krijg je ook nog bandenpijn :(

Hier gaat het wel prima. Mijn krampjes zijn minder geworden, ik heb de innesteling goed gevoeld, maar nu is het rustig daar. Ik voel wel dat er "iets zit". Verder nog weinig klachten eigenlijk, behalve dan prikkelbaar en slaapproblemen. Ben altijd al een slechte slaper, in m'n vorige zwangerschap was het echt een ramp. Ik zat hele nachten voor Discovery... uiteindelijk zijn zelfs m'n vliezen gebroken om 04:00 's nachts voor Discovery :D

9. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ik had het filmen wel 2 keer stopgezet, duurde laaang hihi. Gelukkig sprong hij nu snel op zwanger!

Ik heb echt weinig kwaaltjes gelukkig! Had vorige keer rond 7 weken erg pijnlijke boobs, nu nog niks. Hoop trouwens dat mijn bekken niet op gaat spelen, had ik bij mijn zoon echt heeeel erg last van.
    Ik denk wel de hele dag aan zwanger zijn hoor, blijf het zo bijzonder vinden!

10. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Ik blijf het ook geweldig vinden dat we samen zwanger zijn, en ik duim heel erg dat de overige dames er ook snel mogen bijkomen!

Het is nog zo onwerkelijk...! Maar 'k heb wel wat klachtjes: gevoelige en gezwollen borsten, menstruatiepijn, misselijk (maag-in-keel-gevoel), schimmelinfectie-klachten, héél snel moe en hijgen bij het oplopen van een trap, en sinds vandaag: lage rugpijn.

Maar 'k ben eerlijk gezegd niet boos om die klachtjes. Zolang ze niet te erg worden, stellen ze me gerust dat ons rijstkorreltje er nog is ;)

Ik vind het ook wel moeilijk om me op andere zaken te concentreren ;)

Ik ga morgen naar de HA, we hadden sowieso al een afspraak staan. Kan ik meteen bloed laten prikken, attest voor werkgever vragen en nog wat vraagjes stellen.

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Konijn, geen bruinverlies meer gehad? Het niet concentreren enz had ik ook hoor, vooral bij de eerste, heel herkenbaar. Nu is dat duidelijk minder, haha!

zonnebeertje, leuk dat filmpje van de test!!

Hier een beetje druk. Leuk weekend gehad, meeting was erg gezellig! Gisterenavond naar Blues Brothers voorstelling, was ook top!!

12. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Neen, bruinverlies lijkt gestopt! *duim, duim, duim*

Fijn dat je zo'n gezellig weekend gehad hebt! En die voorstelling van de Blues Brothers zal inderdaad wel top geweest zijn!

13. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Super! Leuk idee trouwens om het te filmen!

14. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Goedemorgen lieve dames,

Hoe gaat het met jullie?

Lique, ik had nog een vraagje voor je: jij had ook last van een soort schimmelinfectie toen je net zwanger was hé? Wat heb je toen gedaan of is dat vanzelf over gegaan? Ik heb nu al twee behandelingen met gynodactarin gedaan maar ik blijf hetzelfde jeukerige gevoel hebben. 't Is helemaal niet erg, maar 'k vraag me af of het gewoon aan de zwangerschap ligt of toch een schimmel is?

Ik ga vanavond voor de eerste keer naar de HA. Ik ben eens benieuwd wat ze zal doen, waarschijnlijk een bloedonderzoek?

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, hier heb ik van die 'paas' eieren gekregen toen ik die schimmel had. 3daagse kuur. Die breng je in als je naar bed gaat. Het ging wel over, maar kan meedere keren voorkomen in een zwangerschap.
    Toen ik hier naar de dokter ging en vertelde dat ik zwanger was, zei hij, gefeliciteerd. Meer niet, niks meten/bloed afnemen. Dat doet de VK allemaal.

16. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    konijn, wat fijn dat het bruinverlies is gestopt!
    ik heb tijdens de zwp ook een schimmel gehad en had ook die eitjes gekregen, dat hielp heel erg goed, binnen een paar dagen was het weg!
    Kom je trouwens ook bij de juli mama's kletsen?
    miffy is daar ook.
    Hier hoef je niet naar de ha, maar bij de 1e keer vk nemen ze wel bloed af, gaan ze kijken of je soa's hebt, hihi.

ik mag over 3 weken al naar het zkh voor een echo! ben zooo benieuwd! wileigenlijk wel iemand mee vragen, mijn man moet namelijk werken. weet alleen niet wie ik zal vragen.

blue eyes: hoe gaat het bij jou?

17. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Ja gaat goed Zonnebeer. Ben wel erg druk met school, werk en mogelijke nieuwe baan... hihi dus minder mijn aandacht liggen hier. Moet ook zeggen dat het 'wachtbankje' ook niet echt bijdraagd aan het in de stemming blijven... Over 2 weken weer uitslag van nieuwe ontlasting test. Als dan alles goed is... doen weer mee! Ben nu ook nog heeeel moe van die anti biotica. Ik ga vanaf donderdag waarschijnlijk aan de pro-biotica om darmflora weer op peil te brengen. En wanneer dat zo is schiet mijn energiepeil ook weer omhoog :) En dat wil ik wel! :D

Spannend dat jij over 3 weken echo hebt. Lijkt mij zo speciaal!!

@ Konijn: super dat nu de bloedverlies gestopt is!!!

Meiden, ben gesloopt en ga slapen!

Liefs Blue Eyes

18. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Even nog snel een berichtje alvorens te gaan slapen: Ik heb daarstraks een bloedonderzoek gehad en krijg vrijdag de resultaten (ivm antistoffen e.d.). Ook mag ik binnen 4 weken terugkomen voor een echo. Maar vermits ik dan al 8w en 4 dagen ben denk ik dat ik over 3 weken al een afspraak maak. 7,5 week is toch ook heel redelijk voor een eerste echo, niet? ;)

Slaapwel allemaal!

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat spannend allemaal voor de zwangere dames om uit te kijken naar de eerste echo :)

Denk dat ik bijna weer ongie moet worden want had gisteren wat roze afscheiding op m'n toiletpapiertje zitten, beetje onsmakkelijk sorry ;) maar wilde het wel ff met jullie delen.

20. Konijn87

Konijn87 Actief lid

@ Starry: Je banner klopt dan niet helemaal? Wel fijn als je nu al ongi zou worden, dan heb je weer een mooi korte cyclus, handig voor wanneer jullie niet meer 'oefenen' maar er echt voor gaan ;)

De datum voor mijn eerste echo is vastgelegd: 16 november! :D

Ik zit heel de tijd met de angst dat het mis zal gaan, of dat we op de eerste echo geen hartje zullen zien. Hebben jullie dat ook, en hoe gaan jullie met die onzekerheid om?

Deel Deze Pagina