Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

het hele programma duurt 2 jaar, ik weet dat ik in het begin ook 2 dagen in het zh moet liggen best heftig. ik hoop ook zo dat ik snel afval, ben het lichaam helemaal zat, en mijn hart zit vol liefde voor een 2de kindje (helemaal nu er in de omgeving 2 worden geboren en gisteren nog bij een klein mannetje geweest.....)

vandaag genoten van het mooie weer, onze peuter vond dat alles wel uitkon en zat met dr blote billen in het zand en later poedelnaakt in een bak met water hahaha

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @denemark, wat een geweldig weer he, heerlijk die peuters, haha!! Jemig 2 jaar , dat is niet mis. Ben je altijd zwaar geweest? ben namelijk ook al mijn hele leven veel te zwaar... Wat gaan ze die 2 dagen in het ziekenhuis doen?

3. schaapie123

nee ik ben niet heel mijn leven zwaar geweest, tot mijn buperteit slank, daarna een tijdje te zwaar door te eten, maar daarna weer slank geweest (al werd ik toen voor dik uitgescholden terwijl ik maat 40 had)
    toen tijdje in het buitenland gezeten, weer aangekomen (tja lekker eten en bier hihihi, australie heeft vele soorten)
    daarna were slank (was 10 kilo zo kwijt) maar nu wil het gewoon niet/ komt ook omdat het in het hoofd niet gaat zoals ik het wil, te veel stres en druk, dus ik ben erg blij dat ik hierheen mag volledige begeleiding krijg.

ik denk dat ze in die 2 dagen allerlei testen en onderzoeken gaan doen, eigenlijk geen idee, dat hoor ik de 12de

4. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Volgende week heb ik alweer de 28 weken groei echo (met 32 krijg ik er nog een). Wat gaat het toch snel!!!

Maar ik zag net op mijn inlogsite dat mijn banner verdwenen is en een nieuwe krijg ik niet voor elkaar. De site piept steeds over 2 symbolen die ik gebruik waaronder smileys (die gebruik ik helemaal niet). Krijg het ook niet voor elkaar met een banner van deze pagina, kan iemand mijn helpen?????

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @CLaudia, jemig wat gaat het hard. Kan je even niet helpen met je banner sorry. Waarom krijg je 2 groeiecho's ??

@DEnemarkw, nou blijft spannend hoor! Ik hoop echt voor je dat dit de oplossing is.

2 weken gelee mijn mirena weer laten plaatsen en nu voor het eerst sinds 10-09-2010 ongesteld, pff, dat heb ik niet gemist, haha! Hopelijk wordt het snel weer minder met spiraal.

6. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Lique,

Waarom 2 extra echo's, mijn zoontje is met een spoed keizersnee ter wereld gekomen was te licht en te klein volgens het gemiddelde.
    48 cm en 2540 gram.
    Daarom is besloten in het ziekenhuis dat mijn volgende zwangerschap beter in de gaten gehouden moest worden. Vind ik niet erg kan ik vaker een kijkje nemen in me buik. Weet je wat raar is de dag voor mijn bevalling werd nog gezegd dat het een ruime zevenponder zou worden wat schrok ik, ik dacht hoe krijg ik die er uit..

Zie net dat mijn banner er gewoon weer staat.... Raar maar waar..
    Vandaag weer naar de verloskundige en volgende week maandag echo.. Wat gaat de tijd snel.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Claudia, dan is het zeker fijn dat ze je extra in de gaten houden. Raar dat ze het zo fout ingeschat hadden de vorige keer. Ja je banner is er weer. Wat gaat het hard he!

8. schaapie123

@claudia heel herkenbaar ik zou ook een grote en zware baby krijgen ruim 8 pond en wat komt eruit een kindje van net 3 kilo, zo klein.

idd die extra echos zijn heel leuk om te zien, alweer 28 week, tijd gaat echt hard

@lique die ongesteldheid had ik ook niet gemist, bij de 1ste keer denk je oja zo voelde dat, hahahha duim voor je dat het snel over is.

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denemarkw, het lijkt over te zijn!!

zo meiden, lekker bijna weekend, nog leuke plannen? Ikke niet, ja bijkomen van mijn eerste volle werkweek, ahha!! Flink wennen hoor..pfff. Maar geen afspraken, dus lekker chill thuis, als de kinderen zich ook maar vermaken met dit baggerweer...

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames, wat een drukte hier!!
    Iedereen aan het genieten van het weer? Lekker binnen met de kaarsjes aan enz ;)

11. schaapie123

nee heb buiten in de regen mijn auto staan wassen en stofzuigen hahah (lang leve waterzuiger hihihii) we gingen uit eten zondag maar er lag nog een kuub zand in van de honden, dus die moest echt schoon.
    voorderest nog aan het schilderen geweest (bolderkar project) oja en sinds zondagavond spit in de rug jippie ja yee hahaha, gaat nu al wonderbaarlijk beter, maar fijn is anders hihi
    zit nu al in de zenuwen voor morgen, vind het heeel spannend, ben zo benieuwd wat ze gaan doen, en wanneer ik wordt opgenomen in het zh, moet daar dan 2 dagen liggen voor onderzoek, daar zie ik toch wel tegen op. maar goed het is allemaal voor 2 goede doelen, slank worden en meer kans op een 2de kindje.

dochter net naar school(psz) gebracht, mocht blijven thee drinken ze hadden een nieuw thema nijntje vliegt, heel leuk voor haar omdat haar oom ook piloot is.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denemark oohh wat spannend morgen is het dan eindelijk zover! Heel veel succes! En 2 heel duidelijke doelen, dus je gaat het gewoon redden en doen!

Morgen hier ook een grote dag, na 1,5 jaar wachten. Zal ons neefje eindelijk voet op nederlandse bodem zetten en in de armen van zijn 'nieuwe' ouders worden gegeven! Het mannetje is iets ouder dan Djim, dus das wel heeeeel leuk!

13. schaapie123

spannend!! wel leuk dat ze bijna de zelfde leeftijd hebben

14. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    ZWAAI

he meiden, hoe is het hier?
    Ik ben moe en zit weinig achter internet. Manneke doet het goed en de voedingen komen steeds meer in een ritme. Spruw zat ons de laatste weken dwars en ben er nog niet zeker van of het verdwenen is.
    Ik lees wel mee, echter heb niet de puf om alles te volgen.
    Goed weekend allemaal!!!

Liefs Blue

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @BLueEyes, wat goed te horen dat jullie in een ritme komen! Spruw is echt heel vervelend, fijn dat het over is.

Neefje is gearriveerd, helemaal leuk. Heb hem gisteren ook in het echt gezien! Het is een schatje!

Hier gaat alles ook goed. Alles gaat lekker. Vriend moet alleen volgende week geopereerd, dus dan zal ik veel zelf moeten doen. Nu kan hij nog even flink bijspringen, omdat hij thuis zit. Maar komt vast allemaal wel goed!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Het is hier weer een drukte van belang ;)

@Denemarkw, hoe is het met je?? Hoe was het?

17. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Lique, nee he, het kakt hier helemaal in ;)
    Ik doe daar zelf hard aan mee, echter onbedoeld. De dagen vliegen me voorbij dat ik zelfs zit te denken om zsp gedag te zeggen...

Wel super dat je neefje is gearriveerd! Hoe maakt hij het?

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @BlueEyes, je hebt groot gelijk hoor!! Hoe gaat het? Met voedingen/nachten enz?? Met neefje gaat het goed! Heb hem nu 1x gezien, misschien komen ze van het weekend gezellig langs. Dan kunnen de kids hem ook ontmoeten!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denemarkw, hoe is het met je?

20. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He meiden, tis hier wel onwijs rustig. Mede ook door mijn eigen dagen die voorbij vliegen en hier niet alle tijd meer voor heb als toen in mijn zwangerschap. Manneke doet het prima en zelf groei k steeds meer in mijn moederrol. Moederliefde ik toch wel een geweldig gevoel!!

Hoe is het met jullie?

Deel Deze Pagina