Fantastisch nieuws Blue Eyes! Wat een keurige cyclus! Veel klusplezier dan hoor, ik geloof dat jij niet temperatuurde of met ovulatietestjes werkte he?
Hallo meiden, Zo heb me banner weer ff aangepast want ben inmiddels afgelopen vrijdag ongi geworden, netjes na 30 dagen, klinkt alweer beter dan 41 dagen keelpijn is gelukkig weer over, had van de week helemaal geen stem meer over gelukkig is die ook weer terug. Gisteren ben ik gezellig met moeders op stap geweest, lekker wezen eten in de stad en daarna naar de musical Petticoat geweest, een echt aanrader voor de dames ( al zaten er toch wel wat mannen in de zaal ) nou mijn man zou ik daar dus niet mee naar toe krijgen vanavond gaan we lekker eten bij mijn man z'n oom en tante die kan zo lekkerrrr koken daar ben ik jaloers op, die vertrekken namelijk per 1 dec voor goed naar Turkije en zijn nu dus hier om alles hier te regelen..Dinsdag hebben we een bezichtiging voor een eensgezinswoning hoop dat het wat is. Hoe gaat het verder met de meiden hier vandaag?
He Starry, wat goed dat je cyclus nu 30 dagen is! Jippie Dan gaan we vanaf nu mooi gelijk op denk ik zo; mijn eerste was 35 en nu 28... kunnen we elkaar mooi in de gaten houden Fijne avond dan met je etentje! En yes je kan naat eengezinswoning kijken. Hoop dat het wat is, want dan kun je ook van je wachtbankje af. Hier is het goed, druk met studeren. Maar heb lekker flow erin, dus dat is fijn. Nu eventjes pauze en bijlezen... hoewel... er is weinig gepost sinds vanmorgen Liefs en tot later vandaag, Blue Eyes
@ Blue Eyes: Bedankt hoor! Veel succes met studeren! Mag ik weten wat je aan het studeren bent? @ Starry: Dat klinkt als een drukke maar heel fijne week! Geweldig trouwens dat je cyclus weer wat korter is! Hier alles goed, véél honger steeds en moe, maar 'k mag zeker niet klagen! Ik bemerkte wel net een sliertje afscheiding op het wc-papiertje, met wat bruin in. Hopelijk betekent het niets!
Heb je een pb gestuurd wordt anders snel herkend denk ik hahahaha ben ook beetje paranoia Mocht iemand anders het ook willen weten hahahaha LOL dan mail ik je wel
Goedemorgen allemaal!!!!!!!!!!!!!!! Ben blij dat mijn ongi er is zeg hihihi want nu doe ik echt weer mee. Echt zo'n anders gevoel!!! Werk ze allemaal en tot vanavond of zo
Werken? Hebben jullie vandaag geen feestdag omwille van allerheiligen? Of bedoel je gewoon thuis werk? Nou, 't is hier bij een sliertje bruin gisteren en deze ochtend gebleven, wat een opluchting! Ik heb geen buikpijn en mijn temperatuur is ook nog gewoon mooi hoog. 't Is altijd wel even schrikken, maar hopelijk blijft het gewoon goed gaan!
@Konijn, jemig wat hou je het spannend, nee hoor hier in nederland doen we niet aan allerheiligen. Was het maar waar, haha!!
Nee Konijn, wij zijn helaas gewoon aan het werk! (maar goed voor mij een korte werkweek, want heb over paar dagen lekker vakantie). Konijn, vertrouwen houden hoor! Blue Eyes en Starry, jullie nu dus net aan nieuwe cyclus begonnen! Nu weer voor het echie Blue Eyes! Spannend Hoest met de andere meiden? Met mij goed. Druk aan de klus (geweest) maar ben niet zeker of dat ei al geweest is of dat ie nog moet komen dus we gaan nog maar even door!
Oeh spannend ja Konijn! En ook hier geen Allerheiligen Dus gewoon hup aan het werk Hoop met je mee Amikaatje dat je cyclus weer wordt zoals je m kent Hopelijk net op de juiste momenten geklust
Vandaag gaan we dan voor een woning kijken, hebben jullie misschien nog tips wat ik moet vragen of waar we op moeten letten? Vind het toch wel spannend... Hier nog steeds ongie maar verder gaat alles goed, alleen docher lief heeft volgens mij een huildag haha
@Starry, oei... Ehh tuin op het zuiden(of in iedergeval gunstig gelegen), goede isolatie, energiekosten, staat van het onderhoud..... Verder geen idee, heb 1x een huis gekocht en dat was nieuwbouw.
In ieder geval bedankt, hoe zit het eigenlijk met de grond waar de woning op staat? Dat kan ik toch ook wel vragen he? Dochter ligt nu op bed, heb haar lekker gedoucht nadat ze 2x op de grond had staan plassen ben haar aan het proberen zindelijk te maken en de ene keer gaat het goed en de andere keer niet. Ga zelf zo ook maar ff douchen en aankleden en dan even naar buiten om wat boodschappen te doen, geen zin in als ik zo naar buiten kijk. Wat gaan de dames vandaag allemaal doen?
Nog ff een vraag, mijn dochter hoest al een tijdje en ik zit te denken om ook een hoestsiroop te kopen maar welke is nou goed? of zou ik gewoon de huisarts bellen?
@ Starry: Hangt een beetje af van wat soort hoest het is, denk ik. Is het eerder een droge prikkelhoest, of hoest ze echt slijmen op? Hier in belgië ga ik gewoon naar de apotheker en vraag ik hen om raad, maar misschien werkt dat bij jullie anders? Succes met het kijken naar huizen! Waar wij o.a. op letten: - Is er vocht? We vragen het maar kijken zelf ook goed of de muren onderaan niet groen/bemost zijn en of de bepleistering binnen niet golft. - In welke staat is de elektriciteit e.d., welke werken moeten er binnen de 5 jaar gebeuren? - Zijn er bouwovertredingen (tuinhuis, aanbouw, ...) - Hoe zit het met de ligging, lig je onder een vliegroute bijvoorbeeld? - Enkel/dubbel glas, wat voor isolatie? - Bij een vroeg bouwjaar: zijn de muren met een spouw geïsoleerd, wat voor fundamenten (volle grond of al fundamenten), ... Dit zijn enkele zaken waar ik zo meteen aan denk.
Starry, weet niet of je al geweest bent: Is er bodemverontreiniging (geeft altijd gedoe met hypotheek aanvragen), bij een app hoe is de reservering van het onderhoud, Inderdaad bouwkundige staat, asbest? Succes. Wat betreft de hoest van je dochtertje zou ik inderdaad ook raad aan de apotheek vragen.
Starry, hoe was het vandaag bij huis kijken? Ik zou idd apotheek vragen voor advies en de kleine meenemen, kunnen ze gelijk daar horen wat voor hoest. Slaap lekker allemaal, ben weer gesloopt door de wintertijd ffies wennen
hey meiden, Ik vergee soms af en toe hier te komen spieken.. leuk starry bij een huis kijken!! ben benieuwd! en nog ongi, gelukkig is je cyclus weer normaal. blue eyes, jullie gaan er nu ook ech voor? spannend hoor! het is idd snel gegaan met een hoop meiden hier! hoop dat de rest snel volgt