Rustig dagje hier vandaag Ja Zonnebeer, hier gaan we er nu ook weer voor! We doen ons best om het lijstje weer aan te kunnen vullen met een zwangere. Duurt het nog een aantal maanden hier, dan is dat geen punt ivm drukke tijden Slaap lekker voor nu!
Hallo dames, Ik lees elke dag trouw mee hoor, maar heb op het moment gewoon niet zo veel te melden, haha!! Mijn dagen bestaan uit werken, de kids en slapen. Het is even niet anders
Meiden, ik meld me even af voor een weekje, want ga lekker met vakantie!!!! Jullie zien me daarna weer. Groetjes
@Amikaatje, geniet!!! @Juli-mama's. Zag dat jullie je aangemeld hadden bij de juli-mama's en ook al kennis hebben gemaakt met Tesske (schrijft net als ik bij aug-2008-mamma's). Oja en ook met Kimm, hmm vreemd verhaal.... Zo hier vandaag 8 weken. Ga zo mijn banner maar eens aanpassen!
Hier ook niet zo veel te melden, de woning is jammer genoeg niets geworden omdat we de slaapkamers veel te klein vonden verder was het wel een hele leuke woning. a.s. maandag weer een bezichtiging dus ben benieuwd, we zitten in ieder geval niet stil. Ongie is gelukkig weer over heeft net als m'n vorige ongie 5 dagen geduurd, dus dat gaat de goede kant op. Vandaag en het weekend jammer genoeg werken ( avonddiensten tot 23:00 uur ) Voor de dames die vandaag ook moeten werken, werkse!
Wat jammer Starry! nog een andere woning in de planning om te bezichtigen? Amikaatje: veel plezier, geniet er van!! HIer ook weinig bijzonders te melden, hihi alles gaat goed, buikje groeit al! zal straks even een foto uppen
@ Blue Eyes & Lique: idem hier, niet veel te melden. Ik blijf wel altijd bijlezen, maar alles gaat hier zijn gewone -drukke - gangetje en om nu iedere dag opnieuw over pijnlijke boobs of misselijkheid te zeuren... De eerste verrassing van de zwangerschap is ondertussen ook al achter de rug, dus nu is het vooral aftellen tot de eerste echo @ Amikaatje: Groot gelijk, geniet er maar ten volle van! @ lique80: 8 weken, wauw! En hoe voel je je? Nog steeds niet te veel last van kwaaltjes? Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met Tess en Kimm, maar 'k heb daar nog niet gaan bijlezen, misschien heb ik gewoon iets gemist. 'K zal eens meteen gaan bijlezen @ Starry: Jammer van de woning, maar anderzijds is het toch wel belangrijk dat je je echt goed voelt bij een huis. Jullie huis komt nog wel, ben ik zeker van! Veel moed met werken ook! @ Zonnebeertje: al een mooi bolletje! Ik moest gisteren uit eten en had mijn favo-jurkje aangetrokken maar 'k zal er al 4 maand zwanger uit. Mijn buik/darmen waren zo opgezet. Alle geluk heeft niemand er wat op gezegd Een foto van mijn buikje staat trouwens in mijn album.
konijn: bij jou is ook al iets te zien hoor, leuk he! en grappig he jouw banner, baby is nu zo groot als een erwt, hihi
@Konijnh, heb jou banner ook gepikt, mijn is alleen veel kleiner en slecht te lezen, enig idee?? Oh, niets heftigs hoor, maar zag dat er voor mij bekenden schrijven in juli-forum @Zonnebeertje, wat een mooi buikje al. Iedereen al op de hoogte? @Starry, jammer, hopelijk volgende week meer geluk!
@ Lique: heerlijke banner hé! Dat geeft me meteen een idee van hoe groot het is. Ik ga straks meteen op zoek naar een erwt . Dat maakt het voor hubbie ook veel beter voorstelbaar. Kan 'ie straks weer gezellig tegen een erwt zitten praten En nu ben ik mee wat je bedoelde op de juli-mama's... Rare situatie. Ik herinner me twee jaar geleden op een ander forum (denk ik toch) was er een vrouw die halverwege haar zwangerschap problemen kreeg, bloedverlies, ontsluiting, ... Iedereen leefde zo met haar mee en het leven van het kindje hing aan een zijden draadje, uiteindelijk is het kindje rond 27 geboren geloof ik. Ze had zelfs foto's geplaatst en mensen stuurden haar allerlei kaartjes en geschenkjes. Tot plots iemand ontdekte dat er een aantal zaken niet leken te kloppen en merkte dat die foto's van een amerikaans forum kwamen. En zo kwam alles uit: die vrouw was helemaal niet zwanger en dat kindje heeft nooit bestaan. Dat was echt een koude douche voor veel mensen en zeker voor haar 'beste vriendinnen' op het forum, die veel voor haar gedaan hebben (zoals haar sms'jes op het forum overtypen e.d.).
@Konijn, je hebt er hele rare types tussen zitten. Maarja je kan niet zomaar iemand beschuldigen. Enig idee waarom mijn banner zo'n moeite heeft?? Hij is amper te lezen...
ah ja, vergeten Ik heb dat ook ergens moeten aanpassen. Wanneer je die banner aanmaakt kun je ergens het formaat kiezen. Ik heb het inderdaad ook groter gezet.
Leuk om al die kleine buikjes te zien bij de zwangere dames.. Mijn buik is na mijn zwangerschap helemaal niet meer plat geworden heb gesport en opgelet met eten maar helaas...maar goed nu denk ik maar als ik meiden zie met een hele plat buik ik heb wel een kindje erin gehad.
@ Lique: ja hoor, gewoon op de site. Op het moment dat hij je banner aanmaakt kun je volgens mij de grootte kiezen. Ik kan straks wel even proberen te kijken! @ Starry: je hebt volkomen gelijk, ik heb misschien wel een (redelijk) platte buik maar nog geen wondertje. En als ik mag kiezen weet ik het wel
Amikaatje, fijne vakantie! Starry, spannend dat jullie voor een nieuw huis aan het kijken zijn! Wij hebben anderhalf jaar geleden ons huis gekocht, hadden hiervoor een (koop)appartement. Met ons huis hebben we wel een bouwkundige keuring laten doen, en we hebben een aankoopmakelaar meegenomen. We hebben allebei niet echt heel veel bouwkundig inzicht, en we hadden geen zin om voor verrassingen te komen staan. Verder heel erg vertrouwen op je gevoel wat je bij het huis hebt...ik vond het fijn om even alleen te kunnen zijn in bepaalde ruimtes, zodat je jezelf daar wel of niet kunt voorstellen. Klinkt heel zweverig nu volgens mij haha ! Zonnebeer en konijn, jullie hebben echt al leuke buikjes! Hier nog niet, alleen 's avonds een "bolletje" zoals mijn vriend het noemt, een darmenbuikje dus. Ben sinds gisteren wel flink misselijk , maargoed, is voor het goede doel he!
Och at mooi al die foto's! Super om te zien Krijg er helemaal een warm gevoel van! Wat jammer van het huis Starry, al zicht op wat anders? En wat een verhaal zeg van die nepmoeder... poeh zeg! Oja, denk dat wanneer ik zwanger mag raken dat ik ook elke keer denk dat anderen zien dat ik zwanger ben enz enz enz... lijkt me best lastige fase wanneer het nog niet bekend is haahahahahaha Goed weekend meiden