Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Even afkloppen hoor, al drie dagen geen bruinverlies meer! :D

Spijtig genoeg wel spuugmisselijk! De hele dag door en verschillende keren per dag spugen. Ben daarstraks even langs de apotheker gelopen maar die had niets voor me behalve zo'n armbandje dat druk zet of zoiets. Ik ga het straks maar ophalen, ik wil alles proberen om het minder te maken. Ben met wat vertraging wel op mijn werk geraakt maar we zijn aan het kijken of ik af en toe wat thuis kan werken.

Hoe gaat het met de anderen?

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, wat enorm balen dat je zo misselijk bent. Hopelijk werkt die armband. Hier helaas ook vaak en ik ben het helemaal niet gewend. Vorige keren amper last van gehad. Maar vaak kleine beetjes eten helpen mij redelijk goed. En veel slapen, wanneer mogelijk lig ik plat.. te erg... Oei, moet je werk echt af, of kan het ook wel eens wat minder? Zou je nog eens willen kijken of je kan vinden hoe die banner groter wordt. Ik kom er niet uit...

@Claudia,nog even geduld!

3. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Ik had dat dus niet mogen schrijven... ik voelde daarnet iets warms lopen en was meteen in paniek. Ik heb plots weer héél veel bruinverlies, heb echt een maandverbandje moeten indoen. Het is wel echt oud bloed en er is geen spoortje rood te bekennen, maar ik ben toch heel erg bang! Het is toch niet normaal om zoveel oud bloed te verliezen? :(

4. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Konijn, wat erg voor je!
    Ik hoop dat het snel ophoudt!!

5. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

ja idd, ik zie nu dat het weg is wat ik eerst zag. Nu zie ik haar banner weer heel goed. Maakt ook niet meer uit :)
    tnx voor snelle reactie Zonnebeer

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    meissie toch!!! Hoe is het nu? Blijf je vloeien? Heb je nog contact gehad met vk? Ik duim met je mee meid dat die kleine blijft zitten!!

7. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Na het hevige bruinverlies nu helder rood, ik vrees dat het ook voor ons game over is. Het is nog zo onwerkelijk en ik kan het niet begrijpen...

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, neeee, dat meen je niet. Oh arme schat, hoe is het nu????

9. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat lees ik nu???? Ben net even aan het bijlezen na mijn vakantie en zie dit verontrustende bericht!
    Konijn, wat erg. Hoe is het nu met je? Al meer duidelijkheid?

10. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet deugd! *knuffel*

We wachten nog steeds af. Het bloedverlies is om 15u begonnen en nog steeds bezig, het lijkt op een ongi maar ik heb gek genoeg nog geen krampen alleen wat een zeurderig gevoel. En ook nog geen stolsels, maar het is zoveel bloed dat ik toch geen hoop meer heb :(

Daarbij komt dat ik nog steeds zo spuugmisselijk ben! Als het dan toch game over is dan wil ik ook wel van die vervelende kwaaltjes af!

Misschien zal ik morgen toch maar even naar de HA gaan. Zijn toestel is normaal nog niet gevoelig genoeg (pas vanaf 8 weken), maar misschien kan hij/zij toch iets zien... Dan weten we tenminste waar we staan.

Ik weet echt niet wat ik moet voelen...

11. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    dikke knuffel voor jou!!!! Ik hoop dat je morgen in elk geval meer duidelijkheid hebt. En natuurlijk dat het positief is.

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Konijn87 hoe gaat het met je? weet je al iets meer? Ik hoop en duim voor je dat alles goed gaat met de kleine in je buik..(knuffel van mij)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, oh meid, al meer duidelijkheid. Ben je de nacht een beetje doorgekomen?

14. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He Konijn, wat lees ik nu toch!! Wat heftig meid. Kan me voorstellen dat het allemaal nog zo onwerkelijk is, zeker wanneer je lijf nu gemixte signalen geeft. Komt door al die hormonen. Ik denk dat ik zelf naar huisartsenpost zou gaan of ziekenhuis om nu gelijk meer duidelijkheid te hebben.
    Dikke knuffel vanuit hier!

15. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Bedankt voor jullie reacties dames!

We zijn deze ochtend naar de HA geweest. Die heeft wel een echo-toestel maar niet zo'n heel goed (ze maken pas vanaf 8 weken echo's). Er was duidelijk een vruchtje te zien maar ze kon geen hartslag ontdekken door de slechte kwaliteit, of die hartslag er nu was of niet.

Het bloedverlies is ondertussen helemaal gestopt, opnieuw bruinverlies nu. En nog steeds geen krampen.

We moeten nu 10 dagen afwachten en dan mogen we opnieuw langsgaan voor een echo...

Wat een onzekerheid! :(

16. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Meissie toch wat een onzekerheid!!! Weet dat je brein heel sterk is, wanneer jij het nu opgeeft zal je lijf dat eerder doen dan andersom. Kop op! We slepen je door de komende tien dagen hen hoor :)

Dikke smakkerd voor jou!

17. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    He konijn,

Kop op!! er is door de huisarts een vruchtje gezien dat geeft toch hoop! En over 10 dagen hoor je de hartslag!
    Niet opgeven nu, maar er volledig voor gaan!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, jemig wat spannend, nou goede moed houden. Hopelijk valt het mee!! Succes meid om deze dagen door te komen!

19. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Bedankt hoor lieverds! Als de bloeding echt gestopt is, dan heb ik terug wat hoop! Momenteel zijn we er ook heel rustig onder, ik hang op dit moment gewoon lekker op de sofa met een dvd en mijn pyjama, gewoon heerlijk niets doen en afleiden. Moet straks nog wel naar de schoonouders maar ook daar kan ik me lekker terugtrekken als ik daar nood aan heb.

20. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Wat goed dat je aan jezelf denkt nu en dat je die ruimte ook ervaart bij je schoonouders. Pak je eigen tijd nu en zoveel mogelijk.Denk aan je!

Deel Deze Pagina