Konijn hoe gaat het nu met je? Hopelijk niet opnieuw bloedverlies gehad??? Ben je de dag een beetje doorgekomen? Nu dus nog 9 hele lange dagen voordat je wat weet. Wij zijn er voor je hoor! En hopen op een heel mooi kloppend hartje dan.
Goedemorgen deze zondagmorgen!! Konijn hoe heb je geslapen na de achtbaan van gisteren? Amikaatje jouw NOD komt rap dichterbij! Al testdrang? Fijne zondag
he Blue Eyes, nog niet echt testdrang, want weet dat mijn NOD ook goed nog paar dagen later kan zijn. Ik probeer geduldig te zijn en mocht ik volgend weekend nog niet ongi zijn dan testen (maar wie weet word ik al eerder ongi of test ik toch). Voel me verder helemaal niet anders of wat dan ook dus verwacht niet dat het raak zal zijn. Vorige maand voelde ik zoveeeeeeeeeel en was het uiteindelijk ook niet raak. Kan niet anders dan afwachten he.
konijn: wat een onzekerhheid nog seeds kun je niet naar de gyn dan voor een inwendige echo morgen? NOg zo lang wachten is toch killing? dikke knuffel!! Amikaatje: spannend hoor je nod zo dichtbij! ik duim voor je!
Jullie zijn zo lief dames, dat is echt een steun! Bedankt! We krijgen ondertussen weer iets meer hoop dat het misschien toch nog goed zit. Na die ferme bloeding van vrijdag, heb ik vanaf zaterdagochtend alleen nog maar bruinverlies en geen rood bloed meer gezien. Ook bedacht ik me dat we zaterdag ochtend gezien hebben dat er toch duidelijk nog een klein frummeltje in mijn baarmoeder zit. Of het hartactiviteit heeft weten we natuurlijk niet, maar de bloeding heeft het alvast niet weggekregen. Hopelijk was het geen mislukte poging van mijn lichaam tot een miskraam en zit ons frummeltje gewoon lekker met een kloppend hartje te wachten op de volgende echo. Ik durf ook niet goed nog een echo vragen, ze hebben gezegd dat ze niet meer kunnen doen. Ook kost zo'n extra echo meteen weer 67 euro, waar we toch een groot deel zelf van moeten betalen. (Ik heb trouwens ook geen gyn, alleen een HA die zelf echo's maakt of me doorstuurt naar een echo-centrum). Ik hoop gewoon maar dat de bloeding wegblijft en ons kleintje in orde is! @ Amikaatje: succes met afwachten! Ik tel samen met je af! En ik hoop op een heel mooi positieve test voor je!! @ Blue Eyes: voor jou ook een fijne zondag! Hopelijk heb je ervan genoten?
@konijn, jemig wat spannend. En zo te horen is er inderdaad nog goede hoop. Ik blijf voor je duimen!!! Ik ga zo de kids even bij oma brengen, daarna ga ik lekker rommelen hier in huis en wat boodschapjes doen. Vanmiddag voor eerst naar de VK, eindelijk een afspraak maken voor een echo!
Konijn, moeten jullie dat dat zelf betalen? Heb je nu nog bruinverlies? ik ben sinds gisteren ook misselijk, niet overgeven of zo maar wel zo'n raar gevoel in mijn maag.
@ Lique: Geniet van je kids-vrije dagje! En spannend, je eerste afspraak! Je hebt vanmiddag dan nog geen echo? @ Zonnebeertje: het bruinverlies vermindert duidelijk maar is nog steeds aanwezig. Ik denk dat het gewoon nog restjes bloed zijn van die bloeding op vrijdag. Ondertussen al twee volledige dagen voorbij sinds de bloeding en nog steeds mooi hoge temperatuur. Ik durf er weer wat in geloven. We moeten die echo voor een stuk inderdaad zelf betalen en dat is toch niet zo heel weinig. Hoe gaat het met de andere dames?
*inbraak* Mag ik jullie wat vragen? Woensdag is mijn spiraal er spontaan uit komen zetten. Nu ben ik zaterdag ongesteld geworden maar deze is wel heel heftig en met veel stolsels. Was jullie ongi na de mirena ook zo heftig? *uitbraak*
Tuurlijk mag je even inbreken Nynke! Ik heb mijn mirena er zelf uitgehaald en heb nadien een lichte bloeding gehad. Pas na 42 dagen heb ik weer een nieuwe bloeding/ongi gehad. Bij mij dus geen heftige bloeding net na het verwijderen, maar ik heb al vaak gehoord bij dames dat dat wel het geval was. Wel gek dat die er vanzelf uitkomt! Misschien toch even naar de HA bellen om te vragen hoe dat komt?
@nynke, ongi was wel heftig, maar geen stolsels... Zou maar even bellen... @Konijn, voor de echo gaan we vanmiddag een afspraak plannen, maar hopelijk is die snel. Ben het wachten zat. tot straks!
Dank jullie wel dames. Ben bij de ha geweest afgelopen woensdag en die gaf aan dat de ongi wat heftiger kon zijn. Maar dit is wel echt heftig. Ik heb geen pijn oid. Ik wacht het nog wel even af. Lijf is grote schoonmaak aan het houden denk ik. Is wel goed, kunnen we straks lekker aan de klus. Konijn: mirena er zelf uitgehaald? Deed dat geen pijn dan? Ha gaf aan dat het soms kan gebeuren dat je bm het spiraal afstoot. Hij heeft 2,5 jaar prima zijn werk gedaan. Ik lees net je onderschrift. Ik hoop dat beeb een plakbeeb is. Ligue: ik hoop dat je snel voor een echo mag en dat alles goed is.
zo daar ben ik weer. Hele intake stelt natuurlijk niet zoveel voor de 3e keer! Ik mag 25 november voor een echo!! Nog even een weekje volhouden!
@ Lique: spannend! Kunnen we samen aftellen! @ Nynke: Neen, deed eigenlijk helemaal geen pijn. Ik wou het tweede draadje even zoeken en rechttrekken, en voor ik het wist had ik dat ding vast. Was wel lekker gemakkelijk zo, al zou ik nooit aanraden het zelf te proberen. En inderdaad, je lichaam is vast gewoon een grote schoonmaak aan het houden, zodat alles lekker klaar is voor een beebje! Hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten en is het een plakkertje!
Konijn, wat fijn dat je in elk geval geen bloedverlies meer hebt!!! We houden hoop he!!!!!!!!!!!!! Lique, jij de intake dus alweer gehad. Nu uitkijken naar de eerste echo. Hoe voel je je nu? En hoe bevalt het kinderloze dagje? Nyn, ik heb heel weinig bloedverlies gehad na het verwijderen en zeker geen stolsels etc dus als je het niet vertrouwt gewoon de huisarts even bellen! Hoest met de andere meiden? (heb nu even geen tijd om terug te lezen) Ik denk dat hier de ongi is begonnen. Gisteren na sex opeens wat bloedverlies en had nog een beetje hoop dat het daardoor kwam, maar ook vandaag nog. Niet heel veel, maar denk dat het gewoon het begin van de ongi is. Helaas pindakaas! Hoop alleen wel dat het echt doorzet zodat het maar ook gewoon duidelijk dat het mijn ongi is en ik me niets in het hoofd kan halen van innesteling oid. heb verder overigens nog geen verdere ongi (of zwangerschaps) klachten. Cyclus is dus wel weer wat korter dan de vorige maand, dus wordt weer lastig inschatten wanneer volgende NOD is maar in elk geval voor de kerstdagen zodat ik dan weet waar ik aan toe ben en wat ik wel en niet mag eten en drinken.
He Nynke, breek gerust in! Die eerste na verwijderen mirena was bij mij een stuk heftiger dan anders. Dat herken ik wel. Hoe is het nu met je? Ga je voor een nieuwe mirena? Liefs Blue Eyes
Dank je wel voor jullie antwoorden meiden. De ongi is nu gelukkig weer een stuk minder. Was eigenlijk alleen vanochtend echt heel heftig met stolsel. Nu redelijk normaal denk ik. @Blue Eyes: nope geen nieuwe mirena meer. de planning was om spiraal in Feb te laten verwijderen maar moeder natuur besloot schijnbaar anders. We gan er voor en zien wel waar het schip strand. We beginnen in Dec met het bouwen van ons eigen huis dus vandaar dat we pas in Feb wouden gaan beginnen. @Konijn: ach het scheelde je weer een ritje naar de ha. Maar idd niet voor herhaling vatbaar. @Ligue: voor jou de derde zie ik. Ja dan is een intake weinig nieuw. Ik ga duimen voor een goede echo volgende week. @Amikaatje: :x snert duivels. Nu hopen dat je cyclus netjes blijft en je met kerst geen wild en wijn mag.
@Nynke, dankje!! @Amikaatje, heerlijk dagje gehad. Lekker op intake, gerommeld in huis en lekker tukkie gedaan. Mijn werkweek kan beginnen! @Konijn, wanneer mag jij precies weer heen?
@ Lique: klinkt als een heerlijk dagje! Ik mag 23/11 voor een echo... @ Nynke: fijn dat je ongi ondertussen wat rustiger geworden is. Wat leuk ook dat jullie gaan beginnen bouwen! Gaan jullie veel zelf doen of geven jullie alles uit handen? @ Amikaatje: ondertussen al duidelijkheid ivm de duiveltjes? Of nog steeds zo vaag? @ Blue Eyes: hoe gaat het met jou? Heb je er een idee van wanneer je eisprong was?
Nou moeilijk te zeggen.... aangezien eerste cyclus 34 dagen was en die erna 28 dagen... blijft het gissen. Dus nu maar een hele week pret maken LOL We zullen het wel zien. Dus wanneer mijn NOD is kan het ook nog een week later NOD zijn. Spannende dagen dus rond die tijd Konijn, super dat je de 23e mag. Nog 1 week! We tellen met je af meid, de afspraak staat in elk geval Meiden ik ga snel naar het werk, anders kom ik te laat zie ik OEPS