Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Nynke, welkom, wat leuk een vierde!!! Wow frankrijk, wat doe je daar zoal?

@Amikaatje, Sam haar oog is weer veel beter en Djim heeft een lekkere blauw/paarse wal onder zijn oog, haha!

@Konijn, hoest met de misselijkheid?

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Lique: is het ook blauwer geworden dan? soms trekt het helemaal naar beneden.
    ik was trouwens volgens de echo 1 dag minder ver, maar me deze termijn kunnen ze nog niet veel zeggen.

Nynke: welkom! leuk zek een 4e kindje!

Amikaatje: ongi geworden dus, hopen dat het deze ronde raak is!!

Konijn: ik heb nog niet hoeven overgeven, maar op zich wel 'fijn' dat je zoveel last hebt, is wel een bevestiging dat het allemaal goed zit daarbinnen! natuurlijk niet fijn dat overgeven!

3. Konijn87

Konijn87 Actief lid

@ Zonnebeertje & Lique: Die misselijkheid is inderdaad niet zo fijn maar zoals je zegt is het wel een soort van geruststelling. Ik blijft vooral erg ongerust over een 'missed abortion', maar dat zullen we volgende week hopelijk kunnen uitsluiten! Gisterenavond en deze ochtend was het weer flink raak, ik bleef maar overgeven. Alle geluk is het nu wat beter. Heb jij veel last?

@ Blue Eyes: fijn hoor dat je zo rustig afwacht! Ik bewonder je! ;)

@ Amikaatje: Nu het bruinverlies toch alweer vijf dagen zo goed als voorbij is, krijgen we inderdaad terug meer vertrouwen. Misschien had het toch gewoon iets te maken met een gevoelige baarmoedermond. Ik ben alleen ongerust dat die bloeding een poging van mijn lichaam was tot een miskraam en dat het vruchtje overleden is maar nog in mijn lichaam zit waardoor ik misselijk ben. Maar ik begrijp dat dat nogal vergezocht is en het waarschijnlijk gewoon allemaal goed gaat. Nu ik een weekje thuis ben, lukt het me ook veel beter om gewoon af te wachten en te ontspannen. Ook ben ik blij dat ik morgen al acht weken ver ben, het lijkt me dat de kans op een miskraam bij iedere goede week toch wat afneemt en de meeste miskramen in de eerste weken voorkomen?

@ België: Hier krijgen we in totaal drie maanden bevallingsverlof. Je moet verplicht één week voor je uitgerekende bevallingsdatum vrij nemen en die wordt gewoon afgetrokken van je drie maand (pech dus als het kindje twee weken op zich laat wachten want die tijd ben je kwijt). Heel waarschijnlijk ga ik nadien halftijds werken. Thuisbevallingen zijn hier eerder zeldzaam, wat ik wel jammer vind! Wat we gaan doen, weet ik nog niet goed. Hoe zit het in nederland met het verlof?

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    In Nederland heb je 16 weken verlof. Je kunt van 6-4 weken van te voren stoppen (4 weken van te voren moet je stoppen). Mocht je 2 weken overlopen en 6 weken van te voren gestopt zijn, heb je na de bevalling altijd nog 10 weken.
    Hier is het aantal thuisbevalling met de rest van de wereld vergeleken redelijk hoog, maar in mijn omgeving zijn maar weinig mensen thuis bevallen. Ik ben wel met mijn VK in het ziekenhuis bevallen de vorige keer.

@Zonnebeertje, ja het was eerst iets lichter, nu het wegtrekt zakt het en wordt het blauw paarser, haha!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  6. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Wat een heerlijke moppies! Wel zielig met hun oogjes maar het beneemt hen alvast het lachen niet. Echt lieverdjes!

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @ Lique, wat een schatjes!! Ondanks hun blauwe oogjes zijn ze het lachen inderdaad niet verleert!!!!

@ konijn, heel veel sterkte met het nog even afwachten en inderdaad elke week erbij is in ieder geval weer een week!!
    Bij mijn eerste ging ik voor een thuisbevalling, het zag er ook prima uit maar op de dag van de weeën werd het toch een ziekenhuisopname, met daarbij ook nog een keizersnee. Niet echt in de planning maar ik heb er een heerlijk ventje voor terug gekregen.

8. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Bruinverlies is hier weer begonnen. Misschien heeft het ermee te maken dat ik deze ochtend een flinke wandeling gemaakt heb... Hopelijk stopt het weer snel! :(

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, daar duim ik ook voor, grrrr!!!

10. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

Kom op meid,positief blijven. Je kunt nu goed aftellen, je bent al op de helft van het wachten :) Denk aan je!

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, hoe is het vandaag??

12. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Konijn hoe gaat het nu?? Is het al gestopt???? Hoop het voor je en duim voor je!!!!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Konijn: hoe is het nu met het bruinverlies? Ik heb een kaarsje aangestoken voor een goede afloop. Dit moet een plakbeeb zijn.

Huis zelf bouwen is echt niet te doen. We hebben een super aannemer gevonden hier dus ik ga lekker toekijken.;)

@Amikaatje: ongi is weer weg gelukkig. We zijn naar geemigreerd omdat we dat al jaren wouden en nooit durfden. Gewoon huis in de verkoop gezet en na verkoop vertrokken. Manlief had binnen 3 weken een baan en we hadden via vrienden een huisje kunnen huren dus eigenlijk was het één grote gok die super is uitgepakt.

Hopelijk voor jou een goede klusronde met roze als resultaat.

Blue Eyes: nog 8 dagen. Ik hoop dat je cyclus mooi rond 29 dagen blijft zitten.

@Lique: ik ben hier in FR lekker thuisblijf mama. We hadden het plan om een b&b hier te gaan beginnen maar dat lijkt lastig. Dus voorlopig werkt man gewoon en ben ik thuis bij de kinderen. En wat er komen gaat zien we nog wel.
    Wat een schatjes heb je. Zelfs met blauwe ogen.;):p

@Zonnebeertje: heb je veel klachten of gaat het tot nu wel goed je zwangerschap?

Hier is de ongi gestopt en nu kunnen we ei gaan spotten. Ondanks dat we voor vierde gaan vind ik het weer heel spannend.;)

14. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Bruinverlies is in ieder geval minder dan voorheen. Bij het vegen is het bijna niets maar na een inspanning (fietsen bijvoorbeeld) merk ik toch altijd weer een bruine vlek op m'n inlegkruisje. Maar ik kan inderdaad al echt aftellen nu!

@ Nynke: dank je wel voor het kaarsje, echt lief!!! Wat fijn dat je gewoon thuis-mama kunt zijn en jullie plannen om misschien ooit een b&b te beginnen klinken ook heel fijn! Zal wel heel wat werk zijn maar het lijkt me wel leuk om steeds andere mensen te ontmoeten en zo'n mooie b&b uit te bouwen.

Fijn dat je ongi gestopt is en de zoektocht naar het ei kan beginnen! Merk je iets van je eisprong normaal? Of gaan jullie bijvoorbeeld temperaturen?

@ claudia, Lique en Blue Eyes: Bedankt voor de steun meiden! Dat is echt lief! Hoe gaat het met jullie?

15. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @ Konijn, met mij gaat het prima! Zat net even te rekenen hoelang het nog duurt voordat het spiraaltje er uit kon en dat is nog 18 dagen. Dacht dat het korter was......
    Ben blij dat het in ieder geval niet meer zo erg is met het bruinverlies.

16. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Ah, hoe komt het dat het nog zo lang duurt? Is er een speciale reden voor?

17. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Nee er was niet eerder plek in het ziekenhuis.. Bij de huisarts kon het niet in verband met het niet meer kunnen traceren van de draadjes.....??????
    Daarvoor al een keer naar het ziekenhuis geweest om te checken of het spiraaltje er echt nog wel zat! Dit was het geval, pas daarna hebben we besloten om het spiraaltje te laten verwijderen.

18. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Ah, wel vervelend dat je dan nog zo lang moet wachten! Maar wel goed van je HA om je gewoon even door te sturen. 'k Heb al redelijk vaak gehoord dat de draadjes zo opgekruld zijn dat de HA ze moeilijk kan vinden. Hopelijk is het in het ziekenhuis in een minuutje gepiept.

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Claudia, nog 2,5 week!!! Nog even volhouden!

@Nynke, wat heerlijk, lekker thuis bij je moppies. En had je man snel werk in frankrijk. Gaaf een B&B, kan altijd nog toch? Spannend hoor, succes met je zoektocht naar je ei!

@Konijn, het is dus duidelijk meer bij inspanning, in ons mama-topic zaten ook 2 meiden die hele zwangerschap bloed hebben verloren, zij hebben de zwangerschap prima voldragen. Maar is natuurlijk wel onzeker zo.

Zo ga lekker op de bank, straks mijn vriendinnetje aanmoedigen in The Voice of Holland!

20. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Goedemiddag dames! Al een fijn weekend gehad?

Ik tel af hoor, nog drie nachtjes slapen! ;)

Deel Deze Pagina