Ik tel met jullie mee hoor meiden!!! Hopelijk hebben jullie allebei een supermooie echo deze week!!! Konijn, heb je verder nog bruinverlies gehad? Hier een leuk maar heel druk weekend gehad. Vierde gisteren mijn verjaardag en ben super verwend!!! Vandaag dus maar een dagje opgeruimd etc. En maar wachten op mij ei!
@ Amikaatje, onwijs gefeliciteerd met je verjaardag!!! Toffe dag gehad? @ Konijn, er zijn al weer veel dagen voorbij gegaan sinds de laatste keer dat ik hier postte, dus... kop op meid! @ Echoweek, volgens mij zijn er wat echo's deze week of niet? @ allemaal, ik ben moe van een overvol weekend! Dus nu lekker douchen en dan naar bedje toe. Tot morgen
@ Amikaatje: Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijn dat je er zo van genoten hebt, hopelijk viel het opruimen achteraf ook mee. En als cadeau'tje wens ik je een supervruchtbaar ei'tje toe binnen enkele dagen! @ Blue Eyes: Bedankt om mee te tellen! Hopelijk ben je wat uitgerust van je drukke weekend? Was het een fijn-druk weekend? Ik tel ook met jou mee af hoor, je NOD komt mooi dichterbij! @ Lique: nog drie nachtjes slapen voor jou!! Het is je eerste echo geloof ik hé? Bruinverlies is hier echt miniem, af en toe nog een klein vlekje na inspanningen. En nog steeds spuugmisselijk, dag en nacht nu, dus we hopen dat we overmorgen een springend wurmpje met hartje zien!!
Zo, weer even bijgelezen! Nynke welkom hier! Wat gaaf zeg dat je de stap hebt durven nemen om in Frankrijk te gaan wonen! Een eigen BenB lijkt me fantastisch! Hopelijk komt er gauw een vierde kindje bij! Konijn, nu is de echo echt al snel! Komt goed meid! Hier over 1 week pas mijn intake en eerste echo, word nu toch wel errug ongeduldig
Amikaatje: nog van harte met je verjaardag!! Konijn: wat fijn zeg dat het bruinverlies bijna over is!! en heel spannend de echo overmorgen! zit vast allemaal goed! Lique: alweer over de 10 weken! gaat snel! hier alles goed hoor, lekker misselijk af en toe! Morgen mijn vaste contract tekenen, dus een lekker wijd shirt aan, ik vertel het mijn werk na de 10 weken echo.
@Zonnebeertje, ja het begint al op te schieten. Wil het nu ook wel aan mensen vertellen! @Miffy, nog even volhouden. @konijn inderdaad, eerste echo. Eindelijk bevestiging of er wel wat zit enz. @Blue Eyes, beetje bijgekomen van je weekend?? Hier weinig bijzonders, wil een echo en wil het vertellen, haha!
Ja hier bijgekomen van aangenaam druk weekend Heb weer zere borsten... had ik met mirena ook altijd ergens in de cylcus en daarna niet meer gehad.. zou het wat betekenen? Verder wordt er hier weer goed geklust in huis. Altijd fijn wanneer het huis meer vorm begint te krijgen. Hoe is het met jullie?
@BlueEyes, spannend!! Ik moet zeggen dat ik me steeds beter begin te voelen. Minder misselijk, minder moe! Hopelijk wordt het steeds beter!
@Konijn: spannend nog twee dagen en zien jullie hopelijk een mooi knipperlichtje. Geen bruinverlies meer? @Claudia: ook aan het aftellen maar dan om het spiraal te verwijderen. @Lique: wat gaaf dat een vriendin van je mee doet aan de Voice. Jij hebt ook bijna een echo. Is het de eerste echo? Blijft altijd spannend vind ik. @Miffy: bedankt voor je welkom. Jij ook aan het aftellen tot de echo. Succes met wachten. @Amikaatje: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je over een week of drie een mooi verlaat verjaardagscadeautje mag krijgen. @Blue Eyes: ik hoop dat het een mooi teken is en je snel een mooie posi test in handen hebt. Hier lijkt ei er aan te komen. Ik temp niet en gebruik ook geen ove testen. Normaal gezien merk ik met wel aan mijn lijf dat ei er aan komt. We zullen zien of dat nog zo is.
Goedemorgen allemaal! @ Nynke: Nop, geen bruinverlies meer (of toch verwaarloosbaar)! Fijn dat je lijf je aangaf wanneer je ei eraan komt, hopelijk is dat inderdaad terug zo! In ieder geval al een fijne klusperiode toegewenst! @ lique80: Wat fijn dat je je beter begint te voelen! Hopelijk ben je snel helemaal af van die kwaaltjes zodat je volop kunt beginnen genieten! Bemerk je al een buikje? @ Blue Eyes: Spannend, hopelijk is het het voorteken van een super positieve test! Ik ga heel hard voor je duimen hoor! Fijn ook dat het huis zo goed vooruit gaat! Ik heb altijd bewondering voor mensen die naast hun werk en gezin nog tijd en energie vinden om te (ver)bouwen. @ Zonnebeertje: proficiat met je vast contract, wat een goed nieuws! Dat betekent dat je nu vast in dienst bent bij het bedrijf waar je al werkte? (Of betekent dat iets anders in Nederland?) Bemerk jij al duidelijk een groeiend buikje? Nog twee werkdagen doorkomen en we mogen naar de HA voor een echo!! Ik durf enerzijds niet te hopen maar anderzijds denk ik wel dat het gewoon goed zit. Ik hang immers nog steeds iedere ochtend en avond boven de pot, dat moet toch betekenen dat het goed zit, niet? Ik ben alleen bang voor een missed abortion, maar het zal vast wel gewoon goed zitten hoop ik! Ik heb ook erg veel last van constipatie! Iedere ochtend word ik wakker met geweldige buikpijn van de lucht in mijn darmen. En doorheen de dag zwelt mijn buik zo op dat ik wel vier maand zwanger lijk. Zo wordt het wel erg moeilijk om te verstoppen! Een fijne dag toegewenst allemaal!
@ Nynke, ik ben inderdaad aan het aftellen voor het verwijderen van het spiraal en ik hoop dat je ei er aan komt!! @ Konijn ik ben echt aan het duimen voor en mee aan het aftellen nog effies en dan je echo met een (hopelijk) kloppend hartje van de kleine!!!! Die misselijkheid moet toch ergens goed voor zijn??
Zo zeg Konijn wat komt de echo ineens dichtbij Super voor je! En je lichaam geeft idd goede signalen af... ik duim zeker met je mee! Oeh lijkt mij echt super shit als m'n darmen gaan tegenwerken :S Glas warm water op nuchtere maag wil nog wel eens helpen en dan 15 minuten tot half uurtje wachten totdat je gaat eten. Liefs Blue Eyes
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoveelste kindje Amikaatje - NOD 15 nov - 2e ronde - 2e kindje wachten op ei Blue Eyes - NOD 26 nov - 3e ronde - 1e kindje Starry - NOD 27 nov - 3e ronde - 2e kindje wachtbankje Claudia - ... - .. ronde 0 - 2e kindje Nynke - ... - .. ronde ... - ... kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 17 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Lijssie er weer bij Claudia en Nynke, vullen jullie je eigen gegevens in?
Nou meiden, ik hou het voor gezien voor deze dag Vanaf wanneer kun je je moe voelen door mogelijke zwangerschap? Ben niet meer vooruit te branden!
Wauw, dat klinkt goed hoor Blue Eyes! Ik was vanaf 4 weken al absoluut uitgeput en sliep vanaf 20u 's avonds tot 7u 's ochtends. Dus wie weet is het wel een goed teken! Mijn duimen draaien hoor, ik wens je een super knaltest toe! Nog enkele uurtjes en dan kunnen we hopelijk een mooi frummeltje met hartslagje zien! Bruinverlies is trouwens alweer drie/vier dagen volledig weg (al durf ik het amper hardop zeggen). Ben vandaag wel weer verschrikkelijk misselijk. Aan het overgeven 's ochtends ben ik al ewoon, dat is helemaal niet erg. Maar nu blijft het gevoel hangen en 'k heb zo meteen een belangrijke vergadering. Hopelijk gaat het allemaal goed en hoef ik niet weg te spurten Allemaal een fijne dag toegewenst!
@ Blue Eyes, vanaf 7 december ga ik het lijstje verder invullen, omdat mijn spiraaltje er nog in zit heeft het geen zin om iets bij te houden. Zelfs met spiraaltje ben ik niet ongesteld en heb ik ook geen last van een eisprong. Toen ik aan de pil was kon ik de eisprong duidelijk voelen nu helemaal niks. Zodra het spiraaltje er uit is zal ik weer helemaal opnieuw op mijn lichaam moeten vertrouwen dat alles gaat zoals het moet gaan