@ Lique, heel veel succes met je echo, hoop dat alles goed gaat. Trek je vooral niets aan van de buitenwereld!!
He Lique, dat is nog een half uurtje. Concentreer je op jezelf Lees vanavond graag hoe het is gegaan. Duim voor je!!
Konijn, heel begrijpelijk dat je het even te lastig vind om op het forum te komen. Kom gewoon terug als je daar weer aan toe bent. We zullen je met open armen ontvangen!!! Lique, jij hebt ondertussen de echo gehad! Ga er ook van uit dat alles helemaal goed was, dus we wachten vol goede moed jouw bericht af!
Hallo dames, Nou daar ben ik weer. Op de echo was een keurig springend kindje met een kloppend hartje van 11 weken en 3 dagen te zien. Ze had het eerst over 11wen5d. Maar toch nog even zorgvuldig gecheckt. Want dat scheelde wel heel veel met mijn idee. De datum die ik eerst dacht 17 juni is dus teruggedraaid naar 13 juni.
@Konijn: neem alle tijd die je nodig hebt. Het forum loopt niet weg en ik hoop dat je lijf het zelf gaat oplossen. Nogmaals heel veel sterkte. @Blue Eyes: ik vind het maar wat spannend voor je. @Claudia: maandverband en tampons afgestoft? @Lique: gefeliciteerd met een goed echo. En stiekem een paar dagen vooruit gezet dus.
Fijn Lique dat je een mooie ecjo hebt gehad!!! En dus gelijk een paar dagen verder? Gaan jullie het nu vertellen (of hadden jullie dat al gedaan, sorry ben een zeef, ben ik even vergeten).
we gaan het nu eindelijk vertellen. alleen een paar vriendinnen weten het nu! Vanavond eten bij mijn moeder!
@ Lique!!! Super tof dit goede nieuws!!! Heerlijk om nu aan de wereld te verkondigen dat je wereldnieuws hebt of niet dan?! Geniet er lekker van. Fijne avond allemaal!
oh konijn, kan me zooo goed voorstellen dat je boos bent op je lichaam! mij 1e zwp was ook een ma met ong 9 weken bij mij was het dan wel eerder fout gegaan denk ik, had ook niks geen kwaaltjes, maar dan nog, het is vreselijk! wij kwamen er achter op de dag dat mijn moeder 50 werd en wij in ondertrouw gingen. ik hoop dat alles snel loskomt en je misschien weer verder kunt! hoop je snel weer te zien hier! dikke knuffel en nogmaals sterkte! Lique: wat super zeg!!!! dus je bent gewoon een paar dagen verder! heb je een foto? blue eyes: spannend hoor!
Bekijk bijlage 110664 en de volgende. Het vertellen aan mijn moeder (ik dacht het al) en 2 van mijn 3 zusjes was heel leuk! Had zelf van marsepein een taartje gemaakt, met baby nr 3 erop. Allemaal in Roze-Blauw. Die paar dagen meer zijn natuurlijk mooi meegenomen.
@ Lique Wat een mooie echo foto's en natuurlijk helemaal opgelucht dat je het nu ronduit mag verkondigen dat je zwanger bent!!!! Ik weet nog van mijn eerste echo foto dat ik dacht we krijgen een spookje (sorry, maar hij zag er echt uit als een spook!) Enne aan allen de tampons en maandverband zijn afgestoft!!! Nog maar een kleine anderhalve week en dan kan ik ze gebruiken.....
Ik kan het toch niet laten hier te komen piepen, ik ben zo blij voor jou Lique! En het is toch wel een grote steun om mooi maar ook minder mooi nieuws te kunnen delen hier. De foto's zijn prachtig Lique! Heb je veel kwaaltjes? @ claudia: Spannend, hopelijk komt je cyclus meteen mooi op gang! @ Zonnebeertje: Het is bij ons ook al eerder fout gegaan denk ik, vermits we op 7w weken ook geen hartje zagen. (Dat lag dus niet aan slechte kwaliteit echo maar er was gewoon geen hartje waarschijnlijk). Hoe is het bij jouw MA gegaan? Ben je gecurreteerd? En hoe lang nadien was je opnieuw zwanger? @ Nynke: Bedankt!! Gisteren ging heel goed, ik voelde me redelijk sterk, maar 's avonds kreeg ik wel echt een klop. Alle geluk is mijn mannetje heel lief en begrijpend! Hij heeft me alvast een nieuw kindje beloofd! We hebben maandag een detailecho om te kijken hoeveel er nog zit en of het met pillen mag of ik gecurreteerd moet worden. Ik hoop dat het gewoon met pillen mag, zodat ik lekker thuis kan blijven en ook geen maand de pil moet nemen. En hopelijk mogen we dan snel weer goed nieuws brengen!
@Konijn, ik vind het ook heel dubbel om dit allemaal zo enthousiast te delen hier. Helaas gaat dit allemaal samen. Doe je nog wel een beetje rustig aan!! OK, maandag kijken hoe het verloop zal zijn. Heel veel sterkte!! @Claudia, nog eventjes!!
@ Konijn, voor maandag hoop ik met je mee meid! Goed weekend voor nu gewenst. Ennuh... wel gezellig dat je mee komt kletsen Zie maar wat het wordt, alles is goed