Hallo Allemaal, Ik zal me even voorstellen ik ben moeder van 3 kids.Een meisje van 11 en 2 jongens van 9 jaar.Nu heb ik amper van de 2ling kunnen genieten (door ziektes) en is het bij mij altijd blijven kriebelen.Nu we allemaal in rustiger vaarwater zijn gekomen hier hebben we besloten dat we toch voor een vierde willen gaan.Heb daarom gisteren mijn spiraal (mirena ) laten verwijderen en verheug me er al op om alle voor en tegens met jullie te gaan delen ............Hoop dat ik me bij jullie geklets aan mag sluiten en wens iedereen die zwanger is een leuke gezonde zwangerschap toe en voor degene die druk aan het werk ervoor zijn ontzettend veel geluk. Groetjes Jo
Welkom Jo! Wat leuk dat jullie open staan voor een vierde kindje! Natuurlijk ben je van harte welkom om hier gezellig mee te komen kletsen! Hopelijk komt je cyclus snel weer mooi op gang!
Bekijk bijlage 111045 Meiden, ik ben zwanger!!! Het is nog wat onwerkelijk en voel me tot nu toe erg goed. Wel wat moe hihi, maar dat hindert niet. Ik wen voorzichtig aan het idee en zal ergens deze dagen wel een banner enzo maken Ik ben wel errug BLIJ!!!
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje Starry - NOD 27 nov - 3e ronde - 2e kindje wachtbankje Amikaatje - NOD 14 dec - 3e ronde - 2e kindje wachten op ei Claudia - ... - .. ronde 0 - 2e kindje Nynke - NOD 11 Dec - 1e ronde ... - 4e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 17 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje voorzichtig zwanger
Welkom hier Jo! Gezellig dat je mee komt kletsen hier. Is het verwijderen mirena voorspoedig gegaan? Als je wilt kun je jezelf bij op het lijstje zetten
Waaauw!! Wat heerlijk Blue Eyes! Een héél dikke proficiat! Ik hoop dat je niet te veel last van kwaaltjes zult hebben en alles goed blijft gaan!!
JIPPIE!!!!!!!!!!! Weer een zwangere!!!!! Nog heel onwerkelijk denk, maar geniet er lekker van en i hoop natuurlijk met je mee dat alles goed blijft gaan!! Welkom Jo! Konijn, wisten er eigenlijk mensen van jullie zwangerschap? En nu van de miskraam? In elk geval veel steun van je mannetje. Das erg fijn. Succes morgen.
Blue Eyes, Van harte gefeliciteerd, geniet ervan en wat een mooie banner heb je gemaakt, hi hi hi.....
@BlueEyes, jaaaahhhhhh, gefeliciteerd! Wat geweldig, wanneer ben je uitgerekend denk je? @Lijstje, ik wil het lijstje even aanpassen maar misschien moet jij dat maar even doen konijn, weet niet wat je ervan wilt maken. @Konijn, hoe is het met jullie? morgen naar ziekenhuis? @Jo, welkom!! Pas maar op het lijkt wel een vruchtbaar groepje Zo wij hebben dit weekend eindelijk alle familie verteld dat we nog een kindje verwachten. Allemaal leuke reacties. Vanavond nog wat vrienden en dan is het openbaar!!!! Ook wel weer fijn! Fijne avond nog!
@ Lijstje: ik heb het me ook al afgevraagd wat ik moet doen met het lijstje. Het er gewoon afhalen voelt zo pijnlijk, misschien een derde titeltje 'vlindertjes' maken? Of is dat misschien wat overbodig? Wel lief dat je het aan mij overlaat, Liqueu! @ Lique: Inderdaad, morgen naar de echo en dokter. Mijn hubbie kon eerst niet mee, maar nu alle geluk toch wel. Het is ironisch: ik heb heel de zwangerschap bloedverlies gehad en nu ik mag bloeden, is er niets te bespeuren @ Amikaatje: Dank je wel! Onze ouders en broers/zussen wisten het wel (omdat ik gewoon te ziek was tijdens een etentje). Evenals enkele goede vrienden en enkele collega's, steeds praktisch gezien omdat ik gewoon zo ziek was. We hebben een uur nadat wij het wisten, meteen iedereen een berichtje gestuurd zodat dat achter de rug was, en het is nu wel fijn om heel wat steun te ervaren! We hebben ook besloten om het aan de grotere familie te laten zeggen, zodat met kerstmis niet iedereen vraagt of we nog niet toe zijn aan kinderen. Bovendien weten we dat heel veel tantes en nichten miskramen gehad hebben, dus dat is meteen ook wel een steun! Ik hoop dat mijn cyclus weer snel op gang komt na de komende week, zodat we er weer aan kunnen beginnen! Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om een maand over te slaan, we willen snel weer zwanger zijn! Ik ben zo super blij voor je Blue eyes!
Lief Konijn! Wij mij betreft kunnen vlindertjes aan het lijstje toegevoegd worden. En dan kun je ook terug in het de race lijstje zodra je cyclus weer op gang is. Vriendinnetje van mij is gelijk weer zwanger geraakt na miskraam. Er is dus hoop
Blue eyes!!! het 1e wat ik zag is je banner!!! GEFELICITEERD!! Konijn: bij mij was alles gelijk schoon, heb 2 dagen behoorlijk gebloed me wee achtige krampen. Bij de echo was alles weg. Ik was meteen weer zwanger van onze dochter. Ik kwam trouwens achter de mk doordat ik voor de grap een test deed en die was negatief!
ik kom me ook even melden, ik het vorige topic ook gemeld dat mijn mirena eruit ging omdat ik er veel last van had. Maar ik heb ook last gekregen van rammelende eierstokken.... dus ook wij gaan voor een 2de kindje, wel met dubbel gevoel omdat de vorige keer mijn zwangerschap/bevalling bijna dodelijk was voor mij. aan de ene kant kijken we er naar uit, maar aan de andere kant vind ik het ook dood eng, ook omdat ik weet dat de kans op herhaling groot is. Oja en ik moest wachten op groen licht van 1 van mijn artsen (trageschildklier + hashimoto, zat met waardens te klieren) na mijn mirena ben ik 1 keer goed ongesteld geweest en tot op heden......... niks. maar goed nr 1 is ook gekomen zonder zichtbare ongesteldheid (na een miskraam) dus we klussen gewoon lekker door hahaha
@Konijn, prima, nieuw kopje toevoegen in de het lijstje. Fijn dat jullie samen kunnen morgen! Sterkte! @Denemarkw, haha!! Wat spannend dat jullie voor een 2e gaan! Kan me heel goed voorstellen dat je dubbele gevoelens hebt!
Welkom terug Denemark! Zeker een spannend besluit gezien je eerdere ervaring. Duurt het wachten op groen licht lang of kun je al bijna terecht. En hoe lang is het geleden dat je laatste ongi was? Is je cyclus regelmatig? Al testdrang of alles nog super relaxed? hihihi wat een vragen he Als je het leuk vind voeg je jezelf toe aan ons lijstje. @ Zonnebeer, dank je wel voor je toffe reactie @ allemaal; ik ben weer eens gesloopt hihi en ga moe naar bedje toe. Slaap lekker en tot morgen!
@Lique: wat een mooie echo. En wat super dat je het nu lekker kan vertellen aan iedereen. @Konijn: ik zou idd een kopje maken met vlindertje. Je vlindertje mag niet worden vergeten. ((knuff) Succes vandaag in het zh. @Jo: welkom hier. @Denemark: welkom terug hier. Spannende tijden voor jou ook. @Blue Eyes: GEFELICITEERD!! Mooie duidelijke test ook gelijk. Hoe gaat het met alle zwangeren nu? Wat een vruchtbaar topic dit zeg. Ik zit nu in de vervelende wachtweken na ei. We zullen zien wat deze ronde gaat brengen.
Wel lieve dames, jullie geloven het nooit! We hebben deze ochtend op de echo EEN PERFECT GEZOND KINDJE gezien!! We kunnen er helemaal niet van over! De huisarts had woensdag gezegd dat er absoluut geen hoop was, mijn baarmoeder was 3x te klein en er was zelfs geen vruchtje meer, alleen nog een restje. En nu zagen we een heerlijk bewegend kindje met sterke hartslag!!! Het is een ongelofelijk wonder, we kunnen het nog niet geloven! Ik blijf maar naar de echo staren!