Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Konijn, wat ben ik blij voor jullie!!!!!!!!!! Echt een supergeweldig nieuws!!! Dat had je nooit verwacht natuurlijk. Wel apart dat de huisarts echt zo'n ander idee had (wordt misschien tijd voor een nieuw echoapparaat???) Heb je hem nog gesproken? Geniet ervan!!!!!!!!!! Hoe ver ben je dan nu volgens de echo!!

Hier vandaag mijn ei als het goed is, al voel ik nu niets meer terwijl ik vorige week buikpijn had, dus misschien is ie al geweest of komt ie nog. Goed geklust in elk geval, dus ik ga maar met je meewachten Nynke.

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    WAUW!!!!!!!!!!!!! Konijn wat een super nieuws op deze koude maandag ochtend. O, wat een verrassing en dit beebje is echt een wonder. Spring weer op je roze wolk. Jij blijft daar de komende 8 maanden nog heerlijk zitten.

En ik zou je ha even bellen en hem dit vertellen.

@Amikaatje: gaan we samen gezellig wachten.;):D

3. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Konijn, wat een geweldig nieuws!!!!!
    Wil je ons de echo laten zien, kan het bijna niet bevatten!
    Ik zou inderdaad ook de ha bellen en vragen of hij nieuwe apparatuur kan aanschaffen. Je kan het niet voorstellen hoe dat apparatuur van hem jullie zo'n verdriet heeft aangedaan.
    Toch maar goed dat je nog een echo hebt laten doen!
    GENIET de rest van je zwangerschap van een geweldige roze wolk

4. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Natuurlijk wil ik jullie de echo meteen laten zien! Ik heb hem op het werk snel door de scanner gehaald dus de kwaliteit is niet geweldig maar ik ga straks proberen een goede foto te maken. Ik zal de scan hier zo meteen plaatsen!

De HA is er deze namiddag pas maar ik ga haar zeker en vast bellen om het te zeggen! Ze heeft ons inderdaad een behoorlijke klap gegeven! Maar dat deed ze natuurlijk ook niet met opzet en ze had ons meteen doorverwezen. Omdat ze zo zeker was dat het niet goed was, hebben wij enkele dagen afgewacht om het nieuws te verwerken. Hadden we natuurlijk meteen gegaan, dan hadden we het ook meteen geweten... Ik blijf mezelf maar knijpen,kan het niet bevatten! :D:D

5. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Sorry was er vanuit gegaan dat je een mannelijke ha had, blijken er ook nog vrouwelijke te zijn???
    Zie straks je prachtige echo verschijnen en wat maakt het uit dat de kwaliteit slecht is JE KRIJGT EEN BABY dat is toch het mooist!!!!

6. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Hier is 'ie!! :D:D

Bekijk bijlage 111328

(Ik zie net dat de kwaliteit echt niet goed is, maar ik plaats straks nog wel een betere en grotere!)

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    WAUW niet zeuren over de kwaliteit ik vind de echo prachtig!! Gefeliciteerd!!!

Nu ga ik mijn zoontje even uit bed halen begint te protesteren, hij heeft genoeg van zijn ochtenddutje!
    Overdag ben ik namelijk vrij en 's-avonds aan het werk, precies een omgedraaide wereld.

8. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel duidelijk te zien hoor Konijn!!!!!!
    GAAF

9. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    #469 Blue Eyes, 29 nov 2010
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
    Lief Konijn, wat is dit ongelofelijk mooi prachtig nieuws!!!! Ik kan het haast niet bevatten dat de HA er zo naast zat. Laat staan dat jij dat kan?! WOW, dit is echt helemaal te gek!!!! Helemaal te wowie!!!! Super dat je je nog niet van lijstje hebt gehaald, want je kan mooi blijven staan. En je hebt al weer een mooie banner! You made my day! Zo zie je maar dat wonderen de wereld nog niet uit zijn. :) Ik proost hier met een kop thee op jullie wonder in jouw buik :) Proost!

Oja, en dan vergeet ik nog iets... wat is je echo mooi! Wat zeiden ze in het ziekenhuis dan toen je voor MK echo kwam? En ineens doet het hartje het toch? Hoe reageerden zij?
    En je HA al gesproken?

10. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    #470 Blue Eyes, 29 nov 2010
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
    In de race voor een zwangerschap
    Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje
    Starry - NOD 27 nov - 3e ronde - 2e kindje wachtbankje
    Nynke - NOD 11 Dec - 1e ronde ... - 4e kindje

Amikaatje - NOD 14 dec - 3e ronde - 2e kindje wachten op ei
    Claudia - ... - .. ronde 0 - 2e kindje

Zwanger!!!!!!
    Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje
    Lique80 - 17 juni 2011 - 3e kindje
    Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje
    Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje
    Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje
    Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje voorzichtig zwanger

11. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Starry; hoe is het met jou? Ik las net op je banner dat je nieuwe cyclus is begonnen. En hoe is het met je huizenjacht?

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

idd wat een vragen hahaha.
    ik heb het groen licht 2 week terug gehad! ik heb mijn laatste en 1ste menstruatie eind september gehad, na het verwijderen van mijn mirena, ik ben toen 8 dagen ongesteld geweest, precies zoals voorheen, dus had eind oktober weer moeten zijn, maar helaas niks......... wel paar keer gevoel gehad dat ik zwanger was(extreme opruim woede). maar de testen blijven negatief (hoezo ongeduldig)
    maar moet wel zeggen dat ik bij de 1ste pas na 12 week positief teste.

beetje verhaal van konijn, wij gingen naar het ziekenhuis om te kijken wat er mis was, omdat ik na een miskraam niet meer ongesteld werd, zelfs niet met pillen van de huisarts.
    eerst kregen we te horen idd er zit een dood vruchtje, maar ineens zagen we een hartslag, arts helemaal verbaasd, wij ook en natuurlijk super blij.
    weet wel een beetje hoe konijn zich nu voelt.

@ konijn GEFELICITEERD!!

13. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @denemark; wat bijzonder dat jij pas bij 12 weken positief testte! Dan heb je er al een trimester opzitten! Dus nu ook de kans dat dit hetzelfde geval is?

14. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Bedankt hoor, lieve Blue Eyes! Ik heb inderdaad maar meteen mijn banner weer gemaakt, kwestie van mezelf te overtuigen dat het écht weer zo is!

Ik vertelde het hele verhaal tegen de radioloog in het ziekenhuis en toen zei hij gewoon: "we zullen eens kijken". En even later zeiden we bijna gelijk "ik zie een hartslag!". Hij vond het echt fantastisch voor ons en gunde ons echt veel tijd om te kijken. Hij zei er niets op dat de HA het niet goed gezien had, alleen maar dat het nu toch wel écht goed is. Ik belde ook net met de HA en blijkbaar had ze al telefoon gekregen van de radioloog. Ze had niet veel tijd voor me en zei alleen maar: "Goed hé, dan lag 't kindje toch verstopt in een naar achter gekantelde baarmoeder", waarmee ze zichzelf eigenlijk meteen indekte. Maar die mogelijkheid heeft ze ons toen in ieder geval niet gegeven... Toen was het echt duidelijk voor haar: geen kindje te zien, enkel wat restweefsel. Ik mag er niet aan denken dat ze toen meteen medicatie had opgestart of een curretage...

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    WHOEEEHOEHEOEHOEHOOOOOeeee wat een fantastisch nieuws KONIJN!!!!! Wauw wauw wauw!!! Mooie echo ook!! weet je nu ook precies wanneer je uitgerekend bent (misschien net als hier wat dagen eerder of later). Hier had ik niet op durven hopen.
    Ondertussen nog bloedverlies gehad? Kan het een tweeling zijn geweest of heb je een snel bloedende baarmoedermond??
    GAAF GAAF GAAF!.
    Beetje jammer van HA, maarja zo gaat het natuurlijk altijd!Helaas.

Zo ga nog even wat doen hier in huis!

16. Konijn87

Konijn87 Actief lid

@ lique80: De meting van het kindje zelf geef '9 weken' aan, terwijl de meting van de baarmoeder '9,4 weken' aangeeft. Maar vermits ik de datum van mijn eisprong weet, ben ik normaal 9,3 weken. Maar het is vast normaal dat de termijn niet exact exact is, zeker zo vroeg nog waarbij iedere mm belang heeft?
    De oorzaak van het bloedverlies is niet meer ter sprake gekomen, ik was te overdonderd ;). Maar het is in ieder geval al meer dan 10 dagen volledig gestopt. Een tweeling zal het vast niet geweest zijn vermits ze dat bij de 6 weken echo toch niet gezegd hebben.

@ denemarkw: wat een verhaal ook! Alle geluk dat de medicijnen van de arts dan geen gevolg gehad hebben voor de zwangerschap! Ook bijzonder dat je pas na 12 weken positief testte, weet je hoe dat komt? Maak je dan weinig hormonen aan?

@ Starry: jammer dat je moet doorschuiven naar een nieuwe ronde, maar ik duim voor je hoor!!

Nou dames, sorry voor mijn ego berichtjes hoor! Vanaf morgen klets ik weer helemaal mee over wat er buiten mijn wereldje omgaat! ;)

En om het af te leren nog een foto van een andere echo (het hoofdje ligt boven):

Bekijk bijlage 111444

17. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Konijn, van echo's krijg ik geen genoeg!

18. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mooie echo, je het hem/haar duidelijk liggen, spannend hoor en al 9 week zwanger, nu lekker genieten en dromen heerlijk

ik weet niet of ik te weinig hormonen aan maak, hebben we nooit naar gevraagd, ook niet meer aan gedacht heb die dag de heledag met een smile rond gelopen hahaha.

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Heb weer helemaal bij gelezen want ben een tijdje niet op zp geweest omdat ik gewoon helemaal geen tijd er voor had..maar heb wel aan jullie gedacht ;)

Onze huizenjacht staat momenteel even op een laag pitje omdat onze financiële situatie nog niet helemaal goed is, op 19 november hadden we een koopcontract getekend voor een nieuwbouw appartement maar de dag erna kreeg ik zo'n mijn twijfels en had ik er geen goed gevoel meer bij ( gelukkige hadden we nog een week bedenktijd ) en na het weekend op 22 november ( mijn verjaardag :D ) heb ik de makelaar gebeld en het afgezegd, ik voelde meteen een hele opluchting.
    Dus m'n man en ik hebben besloten om voorlopig nog te wachten met het kopen van een woning al zullen we wel blijven kijken naar het woningaanbod.

Tussen door ook nog heel veel gewerkt, huishouden, Irem die heel veel aandacht vraagt ;) waardoor ik gewoon geen tijd had om hier ff te komen lezen en mee kletsen.

Op 22 November begon bij mij al bruin bloed verlies en afgelopen vrijdag was het echt rood, dus mijn ongie is al na 25 dagen gekomen :( misschien door dat ik tussentijds best wel veel stress heb gehad dat het eerder is komen opzetten, dus mijn cyclus is tot zover behoorlijk onregelmatig :(

Ik zie dat er weer een paar dames bij zijn gekomen :) WELKOM :)

@ Lique wat een mooie en duidelijke echo zeg!!

@ Konijn wat goed nieuws zeg dat je gewoon nog hartstikke zwanger bent :) Ik zou echt meteen op zoek gaan naar een nieuwe HA.

@ Blue eyes van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben heel blij voor jou en je hubbie ;)

Ik heb geen idee wanneer ik nu weer ongie gaat worden maar voorlopig ben ik het nog steeds al 1 week lang :(

Zo en nu ga ik lekker naar mijn bedje slaaplekker meiden.

Liefs Starry

20. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    In de race voor een zwangerschap
    Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje
    Starry - NOD 17 Dec - 4e ronde - 2e kindje wachtbankje
    Nynke - NOD 11 Dec - 1e ronde ... - 4e kindje
    Amikaatje - NOD 14 dec - 3e ronde - 2e kindje wachten op ei
    Claudia - ... - .. ronde 0 - 2e kindje

Zwanger!!!!!!
    Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje
    Lique80 - 17 juni 2011 - 3e kindje
    Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje
    Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje
    Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje
    Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje voorzichtig zwanger

Als ik uit ga van een cyclus van 25 dagen zou ik rond 17 Dec weer ongie moeten worden ben benieuwd.

Deel Deze Pagina