Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Claudia: het is bijna 7 December.:)

@Konijn: wat een mooie echo. Hoe was de reactie van jullie ouders en anderen eigenlijk? Eerst goed dan slecht en dan weer goed nieuws. Geen bruin verlies meer hoop ik?
    Teveel suiker is niet goed. Maar af en toe een snoepje kan geen kwaad hoor. Alleen niet elke dag een hele puntzak leeg eten.:p

@Denemark: pas bij 12 weken positief? Dat is vast even flink wennen geweest. Heb je nu enig idee wat je cyclus doet?

@Starry: als je zoveel twijvels had bij het huis is het heel goed dat je het hebt afgezegt. Er komt echt een ander mooi huis voorbij voor jullie.
    :(Balen van je cyclus zeg. Inmiddels het vloeien gestopt?

@Blue Eyes: ik kan me voorsteleln dat je het toch wel wilt vertellen. Ook al is het pril het is wel heel mooi nieuws dat je heel graag met belangrijke mensen in je leven wilt delen.

@Lique: de 12 weken grens gepasseerd. Gefeliciteerd. Zijn jullie al bezig met het kamertje en namen etc?

@Amikaatje: ook rustig aan het wachten?;);)

@Sneeuw: in dit deel van Frankijk ligt geen sneeuw. Is wel koud maar niet zo als in NL en Belgie.

@Sinterklaas: hier geen sinterklaas. Wij vieren wel kerst maar dan zitten we heerlijk in NL.

Hier heel druk geweest rondom ons nieuwe huis. Er waren ineens problemen met de hypotheek. Maar dat lijkt weer opgelost te zijn.

Verder alles rustig hier. Zit rustig op het wachtbankje te wachten tot het 11 December is.;)

Fijne dag allemaal.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Nynke, hier wel over namen gehad, maar dat hangt een beetje in de lucht. WE hebben een offerte aangevraagd voor dakkapel enz. Daarna kunnen we pas aan de gang.

@Claudia nog een paar dagen. En groot gelijk dat de sint nog even niet komt!

@Konijn, tja te-veel is nooit goed. Maar lekker even snoepen kan geen kwaad hoor! Die hele trek is goed herkenbaar, maar dat heb je toch als eeuwige lijner, haha! Ook nog geen sint, groot gelijk. Ballorig is een binnenspeeltuin zeg maar. Tja fietsen is ook niet echt top met dit weer. Maar met de auto ook niet..... niks eigenlijk, haha!

@BlueEyes, komt vanzelf met de jaren die sint!!

@DEnemarkw veel sint plezier dit weekend

@Amikaatje, we zullen zien.. je weet maar nooit...

Hier ook nog geen kids op school, alleen KDV. Dus we hebben het sintgebeuren gelukkig nog wat kunnen beperken. Morgen schoenzetten bij mijn fam en zondag sint bij schoonfam, daar krijgen ze max 3 kadootjes! Moet morgen nog voor beide 1 kado kopen...

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

Ballorig is een indoor speeltuin, met grote ballenbak springkasteel en nog meer dingen, ideaal. ze hebben een gedeelte tot 4 jaar en een gedeelte voor oudere kinderen, allermooiste is volwassenen mogen net zo hard mee doen hahahhaaha

en een ochtendje buiten de vakanties kost maar 4 euro. zal strak swel even een foto plaatsen

@nynke nee geen idee wat mijn cycles nu gaat doen, maar hij doet niet wat ik wil hahaha, stom he, nu ik groen licht heb gekregen kan het me niet snel genoeg gaan,

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dit was mijn pietje vandaag :):):):)

Sinterklaas kwam langs op de opvang en ze mocht verkleed komen :D

5. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Konijn; mijn andere kind is 32 ;) Het is mijnlief, verder zijn we nu nét zwanger van ons eerste wondertje :)

@ Sint; vroeger uitgebreid gevierd en nu de laatste jaren niet meer. Plan is om volgend jaar weer te starten. Plan stond al voor de actuele kinderwens, dus nu extra leuk om het dan in ere te herstellen :)

@ Starry; wat een schatje zeg die Irem!!!

6. teigetje77

2 dec 2010
    76
    0
    0
    NH
    Hallo meiden, ik ben hier nieuw, ooit wel geweest 3 jaar terug dat we voor onze eerste gingen maar een hele tijd dus niet.
    Ik ben 33 jaar en we hebben een zoontje van ruim 19 maanden. Gisteren is mijn mirena eruit gehaald en we gaan nu dus voor een brusje voor onze zoon. Ik moet zeggen dat ik het weer heel spannend vind. Ik heb nog niet alle vorige berichtjes gelezen dus ik moet me nog even inlezen hoever jullie al zijn. Spreek jullie gauw weer.

7. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Wat gezellig Teigetje77 dat je mee komt kletsen. Wanneer je terug leest kom je vanzelf ons lijssie tegen en voel je vrij om je gegevens erbij in te vullen. We zijn met ons allen een vruchtbaar topic en wie weet heeft het ook z'n weerslag op jou ;) Laten we het hopen in elk geval!

8. teigetje77

2 dec 2010
    76
    0
    0
    NH
    In de race voor een zwangerschap
    Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje
    Starry - NOD 17 Dec - 4e ronde - 2e kindje wachtbankje
    Nynke - NOD 11 Dec - 1e ronde ... - 4e kindje
    Amikaatje - NOD 14 dec - 3e ronde - 2e kindje wachtbankje
    Claudia - ... - .. ronde 0 - 2e kindje
    Teigetje77 - NOD 20 dec - ronde 1 - 2e kindje (mijn cyclus was altijd 27 dagen daar dus ga ik nu maar even vanuit)

Zwanger!!!!!!
    Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje
    Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje
    Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje
    Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje
    Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje
    Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje voorzichtig zwanger

9. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Toppie, je hebt het lijssie gevonden :)

Meiden slaap lekker allemaal, ik zoek zo een boek op en mijn bedje. Heerlijk warm indutten zo en dan morgen weer fris op.
    Dagdag

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

Ballorig fun

links achterin ballenbak met klimtoestel en rechts stond springkussen/kasteel

11. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Even snel laten weten dat ik morgen bijlees en antwoord, nu snel lekker m'n bedje in! Tot morgen, slaap lekker allemaal!

12. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Goed geslapen Konijn?

Goedemorgen allemaal!!!

13. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Goedemorgen!

@ Blue Eyes: ja hoor, alles word ik 's nachts af en toe misselijk wakker en dan moet ik spugen, wat dan weer zorgt dat ik 's ochtends moe ben. Maar vandaag ben ik 10 weken, wat klinkt dat al ver! Hopelijk is de misselijkheid binnen een 3-tal weken wat beter. Heb jij lekker geslapen?
    En nu zie ik het, haha, ik was al in de war vermits ik dacht dat het inderdaad jullie eerste kindje was. ;)

@ denemarkw: Bedaknt voor de foto! Dat ziet er echt leuk uit! We hebben hier wel indoorspeeltuinen maar ik denk niet dat er eentje echt in de buurt is. Wel een heel leuk idee om de kinderen eens lekker te laten spelen en energie verbruiken. ;)

@ teigetje: Welkom! Fijn dat je komt meekletsen! Ik hoop dat je cyclus snel weer mooi regelmatig zal zijn en er een brusje mag bijkomen! En zoals Blue Eyes al zei is het hier een vruchtbaar topic, dus hopelijk kun je snel van lijstje veranderen! ;)

@ Starry: wat een knap pietje! Ze geniet er duidelijk zelf van! En was ze niet bang van de Sint?

@ Lique: veel succes met de cadeau'tjes-jacht vandaag!

@ Nynke: Net als voor ons, was het voor onze ouders ook wel een emotionele rollercoaster. Ze hadden het goede nieuws echt niet meer verwacht en hadden ook al afscheid genomen van hun dromen. Het is wel mooi hoe iedereen onze zwangerschap nu veel intenser beleefd (al hadden we die bange week natuurlijk liever niet gehad) ;) Fijn dat de hypotheekproblemen weer van de baan zijn!
    Mag ik vragen of je banner voor een vlindertje/sterrtje staat? Maar als je het niet fijn vindt om te antwoorden, hoeft dat natuurlijk niet

@ Snoepen: bedankt voor jullie antwoordjes. En dat snoepen viel best mee, en nu is het helemaal voorbij vermits ik gisteren zo erg heb moeten spugen (maar niet door het snoepen). Dus nu zit ik weer op het wachtbankje...naar de volgende 'craving' :D

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen allemaal!!

Lique: eerst dus verbouwen en dan kamertjes opnieuw inrichten. Wel leuk weer.

Denemark: ik ga hopen dat je cyclus heel snel gewoon doet en jullie snel een brusje mogen verwachten.
    In welke ballorig ben je geweest als ik vargen mag? Altijd genieten voor de kids daar.;)

Starry: wat een lief pietje zeg.:)

Teigertje: welkom hier. Spannend om weer voor een tweede te mogen gaan. Ik hoop dat jullie niet te lang hoeven te wachten.

Konijn: een emotionele week was het zeker voor jullie. Gelukkig met hele goede afloop.
    Mijn banner telt af naar de 8e verjaardag van mijn oudste dochter. En die heet STERRE.;)

Hoe is het verder met alle zwangeren en wachtenden? Ik zit nog lekker op het wachtbankje en zal zien wat de komende week ons gaat brengen.

15. Konijn87

Konijn87 Actief lid

haha, sorry Nynke. Ik zag onder je banner maar twee namen staan, dus ik wist niet zeker of Sterre je dochter was of een sterretje. Blij dat het het eerste is! :D

16. teigetje77

2 dec 2010
    76
    0
    0
    NH
    Hallo meiden ik heb even een vraagje die een van jullie vast wel kan en wil beantwoorden. Ik ben voor de laatste keer 'ongesteld' geweest met de mirena op 23 november. Nu is hij er dus afgelopen woensdag 1 december uitgehaald. Nu heb ik vandaag bloedingen gehad, komt dit nu door het verwijderen van mijn spiraaltje of is het de 1e ongesteldheid alweer??? Ik had hem eigenlijk namelijk toch wel na 27 dagen verwacht na 23 november. Mijn cyclus is namelijk zonder pil of spiraaltje 27 dagen. Ik weet het niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Iemand van jullie een antwoord???

groetjes Teigetje 77

ps Allemaal een heel fijn sinterklaasweekend, mogen we allemaal maar veel mooie cadeautjes krijgen/maken ;)

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Konijn: geeft helemaal niets hoor.;)

@Tijgertje: bij mij is spiraal er zelf uit gekomen. Dit was halverwege mijn cyclus maar drie dagen na verwijdering spiraal ben ik toch ongesteld geworden. Het was echt een paar dagen heel heftig. Hoe mijn cyclus nu gaat lopen is maar de vraag.
    Ik denk dat het toch wel vrij normaal is dat je nu weer een soort van ongi bent geworden. Ik zou de eerste dag van het laatste bloedverlies tellen als je eerste dag van je nieuwe cyclus.

18. teigetje77

2 dec 2010
    76
    0
    0
    NH
    Hoi Nynke, dus je bedoelt dan vandaag??? Of juist niet??

gr Teigetje

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zou idd van vandaag uitgaan als dag 1. Heb je nog steeds bloedingen of bleef het bij een beetje?

20. teigetje77

2 dec 2010
    76
    0
    0
    NH
    Het is niet heel veel, ook voelt mijn buik zeurderig alsof het een ongesteldheid is... ik w8 morgen wel even af dan horen jullie weer meer, misschien iemand anders ook nog een idee??

Deel Deze Pagina