Ik had een paar dagen na het verwijderen van mirena een lichte ontrekkingsbloeding, 3 weken later mijn 1e echte menstruatie.
allereerst, teigetje welkom1 dat had ik volgens mij nog niet gezegd! ik denk dat wat je nu hebt een onttrekkingsbloeding is en dat je eerste menstruatie nog moet komen, maar goed iedereen is anders, dus er zit niets anders op dan wachten en je nog niet te veel vastpinnen op een bepaalde cyclus, al hoop ik natuurlijk dat ie gelijk 27 dagen is. iedereen. wat hebben jullie veel geschreven weer. heb nu even geen tijd om op iedereen te reageren, want dochterlief wil al haar gistergekregen speelgoed gaan bekijken en aangezien het nogal veel is ben ik daar liever bij! hier dus aan het wachten op mijn Nod over een dag of tien. voel wel een hoop gerommel in mijn buik op het moment, en wat steken als ik te veel gedaan heb maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niets. Kan dus niets anders doen dan afwachten!!!! vanavond nog een keer sint vieren bij mijn familie dus we hebben morgen veeeeeeeeeeeel nieuw speelgoed om mee te spelen. tot later
@ teigetje, ik had dag zelf beetje bloeding en dag erna. Inlegkruisje zeg maar enkele druppels. Toen een dag niet, toen 2 dagen wel wat verlies. En toen na een week écht ongesteld. En vanaf toen ben ik pas gaan tellen zeg maar.
@ teigetje77: Moeilijk te zeggen, ik denk dat het echt bij iedereen anders is. Ik heb twee jaar geen bloedingen meer gehad met de mirena en kreeg net na het verwijderen van de mirena een heel lichte bloeding, geloof ik. De volgende ongi kwam pas na 43 dagen. Bij mij was het dus waarschijnlijk gewoon een onttrekkingsbloeding door de (weinige) hormonen die toch afgegeven worden. Ik hoop in ieder geval dat jouw cyclus weer snel mooi regelmatig is! @ Amikaatje: veel speelplezier . Hopelijk maakt dat het wachten op je NOD wat minder lang en heeft de Sint ook voor jou een cadeau'tje gebracht @ alle anderen: een fijn weekend toegewenst!
Hallo meiden, bedankt voor de antwoorden, dan denk ik inderdaad dat het een onttrekkingsbloeding is want het is niet veel en mijn buik is nu de hele dag al rustig, nog wat druppels bloed maar niet veel. Ik w8 dan wel af wanneer mijn eerste menstruatie dan wel is. Dan kan ik ook nog wel uit het lijstje van de NOD want die klopt dan ook niet. Fijn dat jullie meedenken. gr Teigetje77
ooh ik kom een paar dagen niet en wat zie ik... Konijn!!!!! wat geweldig!! ben echt zoooooo blij voor jullie!!! ga zo maar even bijlezen
Goedemorgen allemaal!!! Nou meiden... vermoed dat ik nu wel genoeg HCG heb aangemaakt zodat het ook te delen valt... dus bij deze meiden HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
zwaai zwaai!!! allemaal leuke sinterklaas gehad?? Voor zover het gevierd werd? Hier weer veel te veel gekregen, ondanks de beperkingen die we hadden opgelegd, haha!! Sint blijft het lastig vinden blijkbaar Kids liggen er net in. Gebadderd en hyper, het is stil, maar geen idee voor hoelang, haha! ah, daar gaat de deur open.
Hier een rustig weekend achter de rug. Heerlijk hoor! Wij willen onze ouders een tegeltje cadeau doen ter aankondiging van hun kleinkind... nu ben ik op zoek naar passende kleine tekstjes of gedichtjes. Iemand inspiratie?
Goedemorgen meiden, Een fijn weekend gehad, bij ons is de sint niet geweest, wel vanuit het werk. Maar thuis niet. Geeft niks volgend jaar doen we er pas aan mee! Morgen is de dag dat mijn spiraaltje er eindelijk uitgaat en dan maar wachten op mijn ongi en alle ongemakken van dien!! En oja, welkom teigetje
goedemorgen hier is sint wel geweest zelfs 2 dagen, ben blij dat het over is over 4 week vieren we haar 2de verjaardag, dus nog meer kado`s en speelgoed. hier hebben we zaterdag met mijn fam gevierd, kon ze weer even met haar neefjes spelen, ze heeft daar een nijntje thee servies gekregen, mijn oude poppenledikant maar dan voledig opgeknapt, nieuw kleurtje, nieuwe stofjes. en nieuwe pop. en nog een voelboekje en een beetje duplo maar dat blijft bij mijn ouders liggen die hebben duplo (hier megabloks) en thuis heeft ze een stokpaard gekregen en dikki dik tuin setje(kruiwagen gieter etc) vandaag mag ze er nog mee in huis spelen, morgen gaat hij de schuur in want dat is voor het buitenspelen. dus erg verwend.
Hallo meiden, goedenmorgen Hier ook niet aan sinterklaas gedaan omdat ik denk dat mijn dochter 2 jaar oud er toch nog geen benul van heeft, al is ze vorige week zondag wel met mijn schoonmoeder naar sinterklaas geweest via haar werkgever samen met haar nichtje en heeft ze wel een paar cadeautjes gehad maar ze beseft het nog niet genoeg om een schoentje ofzo te zetten vandaar dat wij er dit jaar niets aan hebben gedaan maar volgend jaar zeker wel, en op de opvang is natuurlijk ook sinterklaas gekomen en was ze zelfs verkleed als pietje Hier vandaag lekker vrij, manlief is werken en Irem is naar de opvang dus hier kan ik dus zo lekker aan de slag op mijn eigen gemak ( hé dat rijmt ) En jullie dames? hoe is het met de zwangere? en natuurlijk de niet zwangere? @ Claudia veel succes bij de HA voor het verwijderen van je spiraaltje. En bij wie staat de kerstboom al? of wanneer zijn jullie van plan om hem te gaan zetten?
Teigetje welkom! HIer ook gisteren sint gevierd, veeel gekregen. Ik kon via mijn werk heeeel veel my little pony/ hasbro spullen krijgen met 75% korting. Ilana heeft daar een paar dingen van gehad; een grote pony met geluid, een auto met 2 pony's, een baby alive, dokerset, plastic taart, houten bonbons, prinsesse puzzels en nog wat klein spul Tygo een fur real aapje (helemaal leuk, moest mee naar bed, hihi) een houten trein set van Ikea, veel gereedschap, auo'tje, plastic pizza voor in het keukentje en nog wat kleine dingen. Erg leuk allemaal! Ilana heeft de waterpokken, gelukkig maar 2 slechte nachten gehad, ze heeft er gelukkig niet veel last van! Tygo heeft het nog niet, ben benieuwd of hij het ook krijgt!
Hier de eerste kerstspulletjes hangen en zaterdagmorgen komt de kerstboom. Dan verder het hele weekend uithuizig, dus denk die maandag pas de boom optuigen. Heb wel weer zin in die kersttijd zeg!!! En luisteren jullie straks ook naar Serious Request van 3fm?
Hallo meiden, hier is de sint ook langs geweest met een paar mooie cadeaus voor onze zoon, het een en ander van my little people, errug leuk, 6 in een winkel en een kerststal. en een grote brandweerauto. Mijn man zit bij de vrijwillige brandweer namelijk dus dat wordt hem ook met de paplepel in gegoten. Ik moet zeggen dat dit wel een heel erg vruchtbaar topic is als het zo zie zijn de meeste de 2e of 3e keer zwanger geraakt. Hoop dat het bij ons ook zo mag zijn. De kerstboom komt bij ons komend weekend in huis. Is altijd wel weer erg gezellig die lichtjes enzo. liefs Teigetje77