Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Hoi allemaal!

Gezellig seg, al die sinterklaasfeestjes en cadeau'tjes! Ik kijk er al naar uit om volgend jaar ook mee te doen! (Ons kindje heeft trouwens bij de oma en opa al een geschenkje gekregen, lief hé ;)).

We hebben een lekker rustig weekendje achter de rug. De misselijkheid is sinds een weekje nog een stukje erger geworden, al had ik gehoopt dat het eerder zou beginnen afnemen. Maar vandaag werk ik lekker een dagje thuis, en kan ik nog wat bijrusten.

Onze kerstboom staat nog niet, ik loop zelfs al meer dan een week achter met de adventskrans, maar die ga ik straks maken.

We hebben ook net een Angelsounds gekregen van vrienden om eens te proberen. Ik heb het net voor het eerst geprobeerd maar heb nog geen hartje kunnen horen. We gaan gewoon iedere dag eventjes proberen en hopelijk horen we binnenkort lekker thuis het hartje!

Lief hoor, Blue Eyes, dat je je HCG zo deelt! ;) Heb je al ergens last van?

Veel liefs!

Konijn

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Konijn; nee eigenlijk niet zo... merk wel dat ik snel vol zit met eten en een ander moment eet ik zo 6 boterhammen... LOL
    Vermoeidheid komt ook best wel opzetten. Niet dat ik nu al slaap hoor hihi, maar kan het wel. Ben benieuwd wat de komende weken zal brengen aan vermoeide dagen.
    Hoe voel jij je dan Konijn los van je misselijkheid?

3. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Los van de vermoeidheid en misselijkheid voel ik me helemaal top! Ik heb het gevoel dat we nu eindelijk die verschrikkelijke bezorgdheid wat kunnen loslaten en ons echt kunnen beginnen inbeelden dat we binnenkort met z'n drie'tjes zijn! Nu we er ook met onze familie en beste vrienden over kunnen praten, wordt het ook een stukje werkelijker.

Het bloedverlies is trouwens helemaal weg! Zaterdag terug eventjes enkele vlekjes bruin na een flinke wandeling. Ik let dus gewoon wat op want het wordt bij mij echt door inspanningen uitgelokt.

Nog twee weekjes wachten en dan dé echo! Als die goed is gaan meteen de kerstkaartjes de post op, ondertekend door ons drie'tjes. Meteen een leuke manier om het aan de grote familie te vertellen! :D

4. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    oh wow dat is zeker een mooie manier om het wereldkundig te maken dat jullie een kleintje verwachten :)
    En fijn dat jij je zo goed voelt naast de bekende klachtjes. En dat je nu weet dat je na inspanning mogelijk wat verliest scheelt ook wel. Dan kun je bruinverlies deels zelf in de hand houden, altijd fijn!!!
    En ja... ga het maar geloven, want je wordt moeder!

5. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Claudia, succes vandaag!!!!!

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ja idd Cluadia, succes!

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Bedankt voor het succes, zie er wel een beetje tegenop! Weer die ellendige eendenbek en dan wordt er nog gezegd ontspan!!!!!!!!!
    Als ik iets niet kan dan is het dat wel op dat moment!
    Maar ja eruit is eruit, zeg ik dan maar.........

8. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Hoi Claudia,

Geen zorgen hoor, het is natuurlijk niet het fijnste ter wereld maar het is bijna altijd een pijnloze procedure. Dat spiraaltje is er zo uit, helemaal niets vergeleken met de plaatsing! Eerlijk waar, ik heb er amper iets van gevoeld! En het voelde voor mij ook als een bevrijding, je lichaam kan weer lekker natuurlijk zijn gang gaan!

Ik ga heel hard voor je duimen en aan je denken! Het gaat echt goed meevallen hoor!

9. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Bedankt Konijn en nu maar hopen dat ze de touwtjes kunnen vinden in het ziekenhuis, want mijn huisarts kon ze niet vinden. Genoeg pessimisme en vol vertrouwen straks naar het ziekenhuis om 14.20 heb ik mijn afspraak bij de gynaecoloog.
    Jullie horen wel hoe het gegaan is (vandaag of morgen)

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Claudia, succes vandaag!! Hopelijk valt het mee!!

@Konijn, leuke manier om het te vertellen!! En nog een echo over 2 weken, leuk leuk!!

Hier weinig te vertellen...

11. Konijn87

Konijn87 Actief lid

@ Claudia: Nog maar twee uurtjes, je bent er zo vanaf! *duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim!!*

@ Geen nieuws is goed nieuws? ;)

Oh ja, we hebben gisteren het hartje kunnen horen met de Angelsounds! Het was heerlijk, gewoon samen op de bank luisteren naar het hartje! Een echte geruststelling.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, wat cool dat jullie die gevonden hebben. Ik mag maandag weer naar de VK. Dan kan ik ook naar het hartje luisteren voor het eerst, haha!

13. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ow Konijn wat cool!!!!

En Lique, jij maandag al... super meid!!

Kom op Claudia, je kan het!

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Claudia: hoe is het gegaan??

@Konijn: wat gaaf dat je het hartje hebt kunnen horen. Mooie manier om jullie wereld nieuws aan iedereen te vertellen trouwens.

@Lique: hoe voel jij je verder? Jij maandag weer hartje luisteren. Blijf bijzonder ook al is het de derde.;)

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier alles goed. 3 dagen voor nod en ik voel niets dus we zullen het zien zaterdag.;)

Verder erg veel stress omtrent ons nieuwe huis. Hypotheek problemen zijn voorbij en nu komen de problemen rondom de bouwvergunning.:x BAH!!

Fijne woensdag allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

@konijn wat gaaf dat je het hartje zelf al hebt kunnen horen, blijft een heerlijk geluid

16. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel.
    Ben wat eerder ongesteld geworden dan gedacht, dus geen idee hoe volgende cyclus gaat lopen. Ga maar weer uit van 28 dagen en dan zou volgende NOD 5 januari zijn.

Ga snel aan het werk.

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jammer Amikaatje. Hopelijk de volgende ronde wel succes!!

Denemarkw: jij al enig idee van je cyclus??

ik zit stieken te denken om eerder te testen. :)

18. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Amikaatje; balen meid!!! :S Hoe voel je je eronder?

@ Nynke; je bedoeld vergunningen in Vive la France? Wat een toestand of niet om in een vreemd land dit soort dingen te moeten uitzoeken. Zijn ze je welgestemd? Of worden jullie flink tegengewerkt?

Ik ga snel aan de studie. Dag meiden!

19. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Goedemorgen,
    Nou dat was me wat gisteren, het spiraaltje zou er volgens de arts met een mum van tijd er uit zijn omdat hij een langere rang had dan de huisarts. Niet dus! Het spiraaltje zit er als vanouds nog in. Omdat hij te hoog in mijn baarmoeder is gekropen. En maar proberen te purren met die tang, zo wat deed dat zeer zeg!

Vrijdag 7 januari 2011 nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dan krijg ik een diagnostische hysteroscopie oftewel een slangetje met een camera gaat mijn baarmoeder in en wordt er een vloeistof mee gespoten voor wat beter zicht en om de baarmoedermond wat zachter te maken. Op dat slangetje zit ook gelijk een soortement van grijptangetje zodat ze zodra ze het spiraaltje zien het er gelijk uit kunnen trekken.

Wat baalde ik gisteren zeg! Maar dat snappen jullie vast wel! Het duurt nu alleen wat langer........

20. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Claudia, dat is toch wel rondom kl*ten!!! En wat je zegt tis niet alleen rot dat ie nog vast dit enz enz, maar je moet nog weer eens terug en het er gaat een maand verloren... ten minste kan me voorstellen dat je het zo voelt!
    Het enige voordeel dat ik nu nog kan bedenken is dat je een wijntje oid kunt drinken met de feestdagen... maar of dat nou wel zo leuk is...

Deel Deze Pagina