@BlueEyes, ja het schiet alweer lekker op, gisteren 14 weken alweer. Kwaaltjes worden snel minder. Minder moe en dus ook minder misselijk, heerlijk. Spinnen gaat nog redelijk, van de week dacht ik, ojee, dit gaat niet lekker. Maar was even inkomen en toen ging het weer. Lag nog niet aan mijn buik. Vorige keer had ik veel eerder last bij het spinnen. Gewoon rustig kijken hoe lang je het volhoudt en anders gewoon een tandje minder!
Sorry lieve dames, ik heb jullie alweer schandalig verwaarloosd! Ik ga proberen nu wat bij te lezen! Ik ben nog steeds zo ziek en moe dat ik na mijn werk gewoon meteen in mijn bedje kruip. Maar hopelijk gaat het snel wat beter!
@Konijn, neem lekker je rust. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Wanneer heb je weer een echo?
Goedemorgen meiden, mijn boom staat inmiddels, hebben we maandagavond opgezet zal kijken of ik nog een foto er van kan maken en hier kan plaatsen. Denk inderdaad dat mijn ongi er wel aan zit te komen maar dat wachten we nog even rustig af Verder vandaag nog vrij en vanaf morgen 4 dagen werken, manlief is thuis want die heeft enorme pijn in zijn rug en heeft daar ook behoorlijk zware pijnstillers voor gekregen. Wat doen jullie met de kerstdagen? Wij gaan 1 ste kerstdag naar mijn ouders om te courmetten mijn broertje komt ook met zijn nieuwe aanwinst dus dat zal wel gezellig worden, dit jaar zonder cadeau's en tweede kerstdag niets bijzonders ik moet namelijk werken van 14:30 tot 23:00
He meiden, hier drukke tijden met solliciteren en studeren. Verder gaan we dit weekend weg en morgen naar school... dus even weinig gehoor vanuit mij Ik wens jullie fijne dagen toe en tot volgende week! Blue Eyes
Hallo dames, Dit zijn ook drukke tijden! Maar leuk als jullie hier af en toe wat laten horen @BlueEyes, succes met solliciteren! @Starry, zou het raak kunnen zijn? Is het oefenen al over in klussen??? haha?
@konijn nog een paar weekjes en dan moet je je beter gaan voelen, bij mij was het met een week of 13 a 14 over, daarna voelde ik me super hier staat de boom ook, met alleen maar nep ballen (in een nep boom) ideaal met een dreumus hahahaha en niemand die ziet of weet dat het nepballen zijn. wij gaan 2de kerstdag bij mijn ouders eten, broer komt ook met gezin, dus anne kan met haar neefjes spelen. 1ste kerstdag blijven we gezellig thuis eten, denk gewoon pannenkoeken eten jammie ik kan straks mijn aquarium schoonmaken, vriend was uitgeschoten met het visvoer, dus nu groenbruin water erin, bah (60 liter bah) gister al de konijnen een schoonhok gegeven, oja en ik moet straks nog zuigen en dweilen (en eigenlijk nog alles afstoffen, maar geen zin)
Goedemorgen dames, Hoe gaat het allemaal met jullie? Wij beginnen net weer op te knappen na een vervelende buikgriep. Eerst ik toen onze kleine vent en toen als laatste mijn man. O ja al vanaf zaterdag ongesteld komt natuurlijk van de ingreep in het ziekenhuis om het spiraaltje er uit te halen. Eerst helder rood en nu sinds een paar dagen donkerbruin. Joehoe daar zat ik op te wachten! Nu maar hopen dat het bloeden nu eindelijk een keertje ophoudt! Voor de rest alles prima in orde!
Hoi dames, Ik ben er nog eens geraakt, het is even wat rustiger op mijn werk @ claudia1976: Wat vervelend dat jullie allemaal ziek geweest zijn! Alle geluk beginnen jullie weer wat op te knappen! Fijn dat het spiraaltje er toch uit geraakt is! Waarschijnlijk heb ik de uitleg gemist maar is het uiteindelijk vlot gegaan of toch niet? Ik duim mee dat het bloeden snel ophoudt en je cyclus op gang komt! @ denemarkw: Bedankt voor de aanmoediging, dat geeft me hoop! Ik wil echt niet klagen maar het wordt toch wel zwaar! Je lijkt gisteren een héél drukke kuisdag gehad te hebben, is alles gelukt? Wel fijn als alles netjes in orde is! En zo'n schokbestendige nepballen lijken me inderdaad maar veilig met zo'n peuter in de buurt. @ lique80 & Amikaatje: Succes met de drukke tijden! @ Blue Eyes: Hoe was je weekendje weg, heb je ervan genoten? En héél veel succes met solliciteren hoor! Ben je erg zenuwachtig? Trouwens, je bent al bijna 7 weken! Wauw! Hoe voel je je? @ Starry: Ik ben wel benieuwd naar je boom hoor! En de nieuwe aanwinst van je broer voor de eerste keer zien, spannend! Krijgen we daar ook een foto van te zien, haha? Volgende week is voor ons een heel drukke periode met heel wat kerstfeestjes op het werk e.d. En op dinsdagavond de afspraak met de gyn en de vroedvrouw, spannend! Nu horen we met de angelsounds niet alleen het hartje, maar merken we ook dat ons kindje heerlijk ligt te spartelen. Als ik het toestelletje heel stil houdt, wordt de hartslag steeds luider en zachter vermits het kindje naar het toestelletje toe draait of weer weg zwemt. Heel fijn!
@ Konijn, Volgens mij zit het spiraaltje er nog in, op 7 januari 2011 mag ik weer gezellig naar de gynaecoloog om het spiraaltje er via diagnostische hysteroscopie er uit te halen. Dus met andere woorden helemaal voor niets ongesteld of iets dergelijks Helaas moet ik je teleurstellen met de melding er is niets verwijderd alleen een hoop gepruts met de poging vandaar waarschijnlijk de bloeding. Succes met de drukke tijden en volgende week dinsdag met de gyn en de vroedvrouw!
@Konijn, wat een geruststelling, dat jullie het hartje steeds te horen krijgen, heerlijk!! Ik was gisteren naar TVOH, was te gek. Na een barre toch van 7 uur eindelijk op de plaats van bestemming! Leuk om mee te maken en KIM is weer door!!!
Hallo meiden, Sorry heb nog geen foto van mn boom... Hier nog steeds geen ongi te bekennen, en soms dan denk ik zou het kunnen?? spannend maar wacht gewoon nog een paar dagen af. Vandaag gewerkt, morgen ook weer bah Wil graag nog voor de kerst nog naar de kapper maar denk dat het er niet meer in zit, maandag is de kapper gesloten,kan alleen dinsdag ( als manlief op tijd uit zijn werk is ) woensdag ,donderdag en vrijdag werken en dan zaterdag alweer kerst..pfff tijd gaat snel. Vandaag ook me kerst kaarten gepost
Hallo meiden, hier weer een berichtje van mijn kant. Ik ben vandaag ongesteld geworden, de 1e x na het verwijderen van mijn spiraal. Als ik uitga van de eerste dag van mijn ongesteldheid nog met spiraal heb ik nu een cyclus van 26 dagen gehad. Dat is voor mij netjes want de vorige keer dat we voor ons 1e kindje gingen had ik meestal een cyclus van 27 dagen. Dus dat gaat goed. Nu kunnen we ons weer ergens op gaan richten. Ik kreeg vandaag ook leuk bericht van mijn broertje, hij wordt voor het eerst vader!!! Is nog erg pril waarschijnlijk een week of 6. Erg spannend als het allemaal goed gaat wordt ik dus eerst nog tante in augustus volgend jaar. Als het bij ons een beetje meezit kan ik dus gelijk met mijn schoonzusje zwanger zijn. Lijkt me erg gezellig. En hopelijk worden wij heel snel daarna weer papa en mama. @ konijn, erg leuk dat jullie aldoor al contact hebben met jullie kleine!!! Zal een grote geruststelling zijn dat jullie hem/haar aldoor horen!! @ Starry, erg spannend hoor!! we w88 je bericht af
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje[/B] Starry - NOD 17 Dec - 4e ronde - 2e kindje Amikaatje - NOD 2 jan - 4e ronde - 2e kindje Nynke - NOD 8 jan - 2e ronde ... - 4e kindje Teigetje77 - NOD 13 jan - 2e ronde - 2e kindje Claudia - ... - .. ronde 0 - 2e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje
@Starry, ik hoop dat je nog bij de kapper beland! @Teigertje, dat zou een mooie cyclus zijn gelijk!!!!
hier nog steeds geen ongi, en ik wil zo graag (hahaha) hoelang moet ik nog geduld hebben voordat ik toch maar een afspraak moet maken bij de ha of gyneacoloog?? (al ga ik liever niet naar de ha) hier 2 leuke fotos 1 van de kerstboom en 1 van mijn dochter met honden op de besneeuwde hei http://94.100.123.178/1186700001-1186750000/1186743301-1186743400/1186743358_5_cdVp.jpeg
@Denemarkw, wat een heerlijke foto van je dochter zeg, ahha!! Heerlijk. Mooie boom ook. Hopelijk zet er snel iets door. Tja en HA en gyn, kunnen niet heel snel iets doen, toch?
er bestaan pillen om je ong op te wekken, ik heb ze eens eerder gehad na een miskraam, alleen toenn bleek ik zwanger te zijn dus die werkten niet hahaha
@ claudia1976: haha, dan heb ik toch minder gemist dan ik dacht! Wel balen dat je nog moet afwachten! Hopelijk gaat het spiraaltje er op 7 januari heel vlot uit en wordt je geduld snel beloond met een positieve test! @ lique80: 7 uur?! Goh! Zijn jullie met de auto gegaan of met het openbaar vervoer? Wel fijn dat jullie er dan toch nog geraakt zijn na al die moeite! @ Starry: Succes met de kappersafspraak, wie weet lukt het nog! En anders kun je misschien een kappersschaar voor kerst vragen Zie ik het goed dat je ondertussen in een nieuwe ronde zit? En hebben jullie het 'oefenen' nu verruild voor het 'echte werk'? @ Tijgetje: Fijn dat je ongi zo snel op gang gekomen is, hopelijk heb je inderdaad meteen een mooi regelmatige cyclus! Hoe snel was je in verwachting van je eerste kindje? En wat geweldig dat je broer voor de eerste keer papa wordt! Hopelijk blijft alles goed gaan en kunnen jullie binnen enkele maanden samen met dikke buik gaan shoppen @ Denemarkw: Mooie boom! Is het een echte? En wat een heerlijke foto van je dochtertje met de honden! Bedankt om hem met ons te delen! Op de hoeveelste dag na het verwijderen van het spiraaltje zit je ondertussen? De dokter kan inderdaad wel iets geven om je ongi op te wekken, maar dan moet je natuurlijk heel zeker zijn dat je niet zwanger bent en bovendien heb ik gehoord dat artsen niet zo vlug zijn met het voorschrijven van zo'n medicijnen. Maar dat zal natuurlijk ook wel van dokter tot dokter afhangen! Hopelijk komt je cyclus snel vanzelf op gang! Morgen afspraak met de gyn en de vroedvrouw! Stom hoor, maar nu ben ik plots heel licht ongerust dat ons kindje maar één armpje gaat hebben of geen niertjes. Haha, maar het zal vast wel allemaal goed zijn!