@Konijn, mooie echo en wat een mooi buikje al. Zo'n buik had ik voor mijn zwangerschap al. Wat een onzin morgen ook nog werken hier. Volgende week vrij, maar wel bereikbaarheidsdienst, helaas! @Starry, oei, niet helemaal op 1 lijn. Rustig aan dan maar even! @BlueEyes, wanneer moet je weer naar school, misschien gaat het dan wel weer wat beter. Leuk je intake! En nog even wachten op de echo dus! Geduld!! het is het waard MOcht ik het vergeten: HELE FIJNE DAGEN EN EEN FANTASTISCH VRUCHTBAAR EN LIEFDEVOL 2011
Hele fijne dagen meiden met een mooie kerst toegewenst. Hier nog steeds geen ongie te bekennen alleen bruin verlies maar dat kan ik toch niet als een ongie zien of wel soms? Hoort dat bruin verlies dan bij mijn vorige ongie van vorige maand? Wat zijn jullie goede voornemens voor 2011? Voor mij ( als we niet zwanger willen worden voorlopig ) mijn buik weg trainen want die stoort me behoorlijk vergeleken bij mijn postuur ben slank maar met mijn buikje lijk ik nog steeds wel een paar maanden zwanger verder hopelijk een geschikt huis vinden en waarschijnlijk een opleiding volgen via mijn werk
iedereen fijne feestdagen en een gezond en babyrijk 2011 (gisteren in ondertouw gegaan dus onze kerst is al toppie)
Hallo meiden, ik breek even in als het mag.... Als ik alles moet teruglezen ben ik met oud&nieuw nog niet klaar Maar hoelang na het verwijderen van de mirena zijn jullie zwanger geworden? Fijne dagen allemaal! groetjes flapuit
"denemark, gefeliciteerd!!! wat een leuk nieuws!!! Starry, nog niets? Flapuit, welkom, alles al teruggelezen, haha!! Hier 19 augustus spiraal eruit. En nu bijna 16 weken zwanger. Dus 1x ongesteld geworden voor ik zwanger raakt. Ongesteld raakte ik voor het eerst na ongeveer 20 dagen.
hoi meiden! Allemal leuke kerst gehad? wij wel, en de kids hebben het ook goed gedaan! vorige week dinsdag nog een echo gehad, ik had al een paar dagen erge buikpijn.. en... het geslacht was te zien, 80% zeker een meisje konijn: mooie echo van jou hoor, en mooi buikje! hier onze uk met 12,1
O Zonnebeetje, wat leuk een meisje!!!! En hoe is het nu met de buikpijn? Is dat minder geworden? Hoest met de rest? Leuke kerstdagen gehad? Wij wel, lekker gezellig bij familie geweest beide dagen en veel te veel gegeten. Alcohol heb ik wel op maar wel met mate, je weet maar nooit! Heb het idee dat mijn eisprong later was, dus dat zou betekenen dat mijn NOD iets later is, namelijk 5 januari, dus we wachten het maar gewoon af!!! Nu anderhalve dag werken en dan weer klaar voor deze week en voor dit jaar!!! Groetjes
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje[/B] Starry - NOD 17 Dec - 4e ronde - 2e kindje Amikaatje - NOD 5 jan - 4e ronde - 2e kindje Nynke - NOD 8 jan - 2e ronde ... - 4e kindje Teigetje77 - NOD 13 jan - 2e ronde - 2e kindje Claudia - ... - .. ronde 0 - 2e kindje Zwanger!!!!!! Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje
Amikaatje; nu mag je nog lekker ja spannend volgende wk je nod! voel je iets? ik heb af en toe nog buikpijn, denk dat mijn baarmoeder ineens snel groeit
oei vervelende pijn kan ik me nog wel herinneren, maar is voor goed doel he! Nee voel niets, maar zou ook wel heel vroeg zijn he. Heb gekeken en als mijn eisprong 22e was zoals ik denk dan zou vandaag op zijn vroegst de innesteling zijn maar kan ook pas later. Probeer er maar niet al te veel over na te denken en niet te veel te hopen. Moet zeggen dat het wel kriebelt hoor!!! net 2 baby's erbij bij vriendinnen, hoop zwangeren in de buurt. Ik wil ook!!!!!!!!!
@ zonnebeertje, vervelend die pijn, gelukkig gaat het goed. @ amikaatje, spannend hoor op het wachtbankje... mijn eisprong is, als mijn cyclus weer 26 dagen duurt, donderdag, wij zijn de hele week lekker vrij dus hebben alle tijd om het te proberen!!!! en als hij ff langer duurt dan maakt het ook niet zoveel uit wij klussen lekker door. Ik vind het wel weer erg spannend hoor of het lukt, heb er zo'n zin in. Vorige zwangerschap nergens last van gehad dus benieuwd of het deze keer ook weer zo mag zijn. De kerst zijn wij rustig door gekomen, 1e 's morgens bij mijn moeder langs en 's avonds bij mijn schoonmoeder gegeten, 2e hebben we rustig aan gedaan met zijn 3tjes en 's avonds alleen een soepie gedaan. Groetjes Teigetje
hallo meiden... voor de meiden die al zwanger zijn: gefeliciteerd.. voor de andere s10.. hier gaat overmorgen de mirena eruit... vanaf feb gaan we weer voor eggie.. een 3de wondertje... ben benieuwd hoe snel het deze x ons gegunt is... bij de andere 2 was het gelijk de 1ste x.. erg spannend dus .. ga binnenkort maar ff teruglezen... nu eerst maar ff wat gaan doen... manlief is op zpfer begonnen om een extra kamer te maken.. de oudste is uit logeren en de jongste ligt in bed... kan ik mooi ff de woonkamer onderhanden nemen... dus... tot snel!
Wat een mooie echo Zonnebeer!! En een meisje,leuk hoor! Wilde je het wel weten? En hoe is je buikpijn nu?
@Flapuit, welkom hier. Mijn mirena is er 18-8 uit gegaan en nu in de derde ronde zwanger geraakt. Tussentijd anti biotica gehad en dus een stopmaand moeten inlassen. Dus feitelijk in de tweede ronde zwanger Kan snel gaan. @ Jannie1980; ook welkom hier. Spannend zo voor de jaarwisseling de mirena eruit. En wie weet weer snel zwanger! @ Zonnebeer, fijn dat je buikpijn minder is nu @ Amikaatje; spannend hoor deze cyclus @ Teigetje; zou wel geweldig zijn wanneer je ook deze zwangerschap nergens last van hebt. Was je ook niet moe toen? @ Starry, nog steeds alleen bruinverlies? En wat voor opleiding ga je doen? @ allen; hier ook fijne dagen achter de rug. Merk wel dat ik gister te veel heb gegeten en vanmorgen wat misselijk was. En poeh begin goed moe te worden... heb goede hoop dat dit met 4 weken al weer minder wordt Wij hebben 19-1 echo gepland staan... hebben er zin in hoor!
Flapuit en Janny: welkom!! Blue eyes: ja, ik wilde he heeel graag weten, had het tijdens de echo niet gevraagd, maar had de foto hier in het NUB topic gezet. Leuk 19-1 jullie echo! spannend!