Dag allemaal, Zou me graag bij jullie willen aansluiten! 14 december 2010 is mijn spiraaltje verwijderd, wij willen voor een 3e spruit gaan.... wil me graag op de hoogte houden van jullie berichtjes, ervaringen etc..... fijn te weten dat ik niet alleen ben! Ik hou jullie op de hoogte!
Hoi lieve dames, Allereerst de allerbeste wensen voor 2011! Moge het een prachtig en vruchtbaar jaar zijn met vele mooie en gezonde kindjes! We zijn heerlijk een weekje weggeweest bij familie en nu lig ik in bed met griep. Maar ik doe mijn best om binnenkort alles bij te lezen! Veel liefs! Konijn
@ Starry: Mooie voornemens! Veel succes ermee! Vervelend dat het bruinverlies zo lang aangehouden heeft, hopelijk is dat volgende ongi niet zo! @ Denemarkw: Wauw, gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws en kerstcadeau!! Wanneer staat jullie huwelijk gepland? @ Flapuit: welkom hoor! Gezellig dat je komt meekletsen! Ik was twee maand na het verwijderen van de mirena zwanger. Na het verwijderen heb ik 43 dagen moeten wachten op mijn ongi, maar de ronde nadien was het al raak!!! @ Zonnebeertje: Wauww, dat we een mooie echo!!! Heerlijkl!! En nu al weten welk geslacht het is, dat is snel zeg! Hadden jullie zelf een idee of een 'voorkeur'? En wat voor buikpijn had je dan? Ik heb ook heel regelmatig licht zeurende, soort ongi-pijn. Herkennen jullie dat? Is dat gewoon het groeien van de baarmoeder? @ Amikaatje: Fijn dat jullie zo'n gezellige feestdagen hadden! En ik wens je voor 2011 een harstikke positieve test toe hoor! @ Teigetje: Ik kijk samen met je uit naar je NOD! Maar zo te horen hebben jullie je alvast niet verveeld . @ jannie1980: Welkom!! Spannend dat je mirena eruit is en hopelijk heb je snel weer een mooie cyclus en even veel geluk als met je eerste twee kindjes! @ Bleu Eyes: Jah, die vermoeidheid... gewoon aan toegeven en lekker rusten en slapen als het nodig is! Je beebje is immers erg hard aan het groeien en heeft alle energie nodig! En spannend, de echo!! @ jerneyr: Welkom! Spannend hé, een eerste kindje?! Ik kan je alvast bemoedigen dat het bij ons na één ongi raak was, maar spijtig genoeg is dat natuurlijk niet voor iedereen zo. Ik hoop dat jouw cyclus alvast snel op gang zal komen of helemaal niet meer komt, haha! @ claudia1976: pfff, jij hebt al heel wat meegemaakt met dat spiraaltje! Ik hoop dat ze het er nu inderdaad gewoon snel en zo pijnloos mogelijk kunnen uithalen zodat je eindelijk van het vloeien afbent! @ niala: Welkom!! En héél veel succes, hopelijk hoef je niet te lang te wachten op een derde wondertje!
@ Niala, welkom hier! @ Wolkje, pff ziek zijn is niet leuk en helemaal niet wanneer je zwanger bent :S Hoop dat je snel weer opknapt. Hier is het heerlijk om weer te werken. Ben er wel moe van zeg hihihi en nu helemaal met die zwangerschap erbij. Maar dat kan de pret niet drukken. Gewoon stuk doorgaan Zo nog even wat warms drinken en dan lekker naar bedje toe. Slaap lekker!
@Konijn, jemig wat een reactie. Altijd fijn die griep!! @niala, welkom!! @blue eyes, lekker dat het zo goed gaat. Ik hoop morgen ook weer te werk te gaan, kids zijn nog steeds niet topfit. we gaan het zien!
Allemaal een heel gelukkig,gezond en vruchtbaar 2011 toegewenst!! Ik ben net weer terug van een heerlijke week Nederland. Vandaag druk geweest met wassen, opruimen etc. Ik hoop morgen weer bij te kunnen lezen. Fijne avond!!
Was ook weer ff een paar dagen van weg geweest moest de afgelopen dagen veel werken en gisteren was ik eindelijk vrij heb meteen de kerstboom weg gehaald en de hele woonkamer gesopt, inclusief de ramen en de gordijnen gewassen, Irem was naar de opvang en manlief werken dus had lekker het huis voor mezelf, altijd lekker vind ik als ik moet schoonmaken. Vandaag staat de badkamer op de planning en de toilet en als het ff mee zit wil ik ook nog strijken. Gisteren voor manlief een verlaat kerstcadeau gekocht een home cinema set, helemaal happy als een klein kind dat hij was, wat hou ik toch van die man!!! We stellen het nog even uit een brusje voor Irem we hebben het er nog eens goed over gehad dus als ik in maart terug moet voor controle bij de gyn ga ik het weer over anticonceptie hebben, heb gehoord dat er een nieuwe pil is waar geen hormonen in zitten dus dat lijkt me wel wat. Ook tegen manlief gezegd dat hij dan aan moet geven wanneer hij er klaar voor is en dat we er dan wel voor de volle 100% er voor gaan...hij zei wel meteen dat als het te lang duurde ik er zelf over moest beginnen haha Hij is bang dat hij niet net zoveel van het brusje kan houden als van Irem want zij is toch de eerste maar ik denk dat dat bij heel wat mensen voor komt die gedachtes... Ik blijf in ieder geval wel lekker meelezen en meekletsen hier op het forum en zal waarschijnlijk wel de laatste zijn die zwanger raakt nu ik nog langer op het wachtbankje zit maar dat vind ik helemaal niet erg kan ik al jullie zwanger raken meemaken en de hele zwangerschap en geboorte hahaha. Liefs Starry
@ Starry,fijn dat jullie er uit zijn samen. En onwijs lief dat hij aangeeft dat wanneer het te lang duurt dat je dan een seintje moet geven En een nieuwe pil zonder hormonen? Ben heel benieuwd, hou me op de hoogte! En je huis weer helemaal fris! Toppie hoor En gezellig dat je blijft meekletsen. Fijne dag allemaal!
@ Amikaatje: Spannend!!! *duim, duim, duim*! Het nieuwe jaar zou wel helemaal toppie voor jou beginnen met een positieve test! Kun je je nog een beetje inhouden met testen? @ Starry: Knap hoor, je huis zo lekker aan de kant! Dat doet altijd deugd vind ik, achteraf dan toch! Ik vind het ook erg knap dat jullie er zo samen uitgekomen zijn en besloten hebben nog eventjes te wachten. Het is erg mooi dat je schrijft dat je zoveel van je man houdt! Ik wens jullie een heel lief brusje toe als de tijd daar voor jullie allemaal rijp voor is! En ondertussen is het super gezellig dat je hier nog blijft meekletsen. 'k Zou je hier niet willen missen hoor! (Naar die pil zonder hormonen ben ik ook wel benieuwd!) @ denemarkw: Nog maar een paar maandjes, spannend! @ Nynke: Welkom terug! Blij dat je zo genoten hebt van je weekje weg! @ Blue Eyes: Lekker geslapen, lieve meid?
@Konijn, ja heerlijk geslapen!!! Vanmorgen weer vroeg op en dat ging super. Nu laatste zaken voor school afronden voor afstuderen en dan inleveren. Heel fijn!
Nou hadhet idee dat mijn ei later was dus denk dat ik nu eigenlijk 1 dag overtijd ben, maar toch, heb echt niet het gevoel dat mijn ongi er aan gaat komen. Van de week wel, toen had ik megahoofdpijn, gerommel in buik en rugpijn en soort griepgevoel, maar nu voel ik niets meer. Zou me ook niets verbazen als ik zwanger ben, juist omdat ik niets voel, maar wil eigenlijk nog niet testen. Is dat raar? Wacht liever nog even (sowieso op zijn vroegts vrijdag, maar liefst nog later) dan ben je ook weer wat verder qua weken. Weet niet zo goed waar dat vandaankomt. Vorige zwangerschap testte ik ook al voor de vier weken en heb ik me ook nooit zorgen gemaakt of het wel goed zat etc en nu denk ik, laten die eerste 12 weken maar voorbij zijn en zolang ik niets weet hoef ik me ook geen zorgen te maken. Klinkt heel raar zeker???? Komt misschien omdat ik me er nu veel meer van bewust ben dat het wel redelijk vaak fout gaat. Nou ja we wachten dus gewoon nog even af. heb testen in huis dus als ik niet ongi wordt kan ik testen wanneer ik wil. Konijn, jij weer helemaal opgeknapt? Hebben jullie eigenlijk ook een 20weken echo of is dat in Belgie niet? En hoelang van te voren ga je daar met verlof? Starry, vind het heel goed van jullie dat jullie samen de beslissing hebben genomen nog even te wachte met een brusje! Zolang jullie dat samen willen is dat toch helemaal prima. En als je inderdaad een pil hebt zonder hormonen dan hoef je daarna ook niet te ontpillen waarschijnlijk. Welkom aan de nieuwen trouwens!!! Claudia, hopelijk gaat deze week je spiraal er inderdaad wel uit en ben je daarna snel zwanger! Nynke, jouw NOD is toch ook snel?? En dus gezellig even je familie en vrienden opgezocht in Nederland! Heb je in Frankrijk ook al veel leuke contacten opgebouwd? Hoest met de rest???? (heb even geen tijd om terug te lezen nu)
@ amikaatje, vind het echt mooi hoe je beschrijft hoe je nu tegen testen aankijkt. Dat gevoel zo snel mogelijk door die 12 weken te racen ken ik... Heb het gevoel dat ik al zooooo lang zwanger ben en dan ze ik mijn banner en dan is die ruim 9 weken. Zit nu in tiende week. Dus nog 2,5 week en dan ben ik door kritieke periode heen. Duurt best lang! De feestdagen hebben me goed gedaan, dan vliegen de weken voorbij en echo komt eraan. Dus ja... kan me voorstellen dat je het zo laat mogelijk wil weten. En dat gevoel dat je voelt zwanger te zijn, juist omdat er geen ongi tekenen zijn... dat had ik net zo! Nou meid, ik zou het erg leuk vinden voor je. En ergens hooop ik dat je snel zeker hebt voor jezelf dat je zwanger bent Dan kun je er bewust van gaan genieten.
Ik herken je gevoel in verband met het testen ook Amikaatje! Eens ik die positieve test had, dacht ik ook: als ik het nu nog niet geweten had, had ik me niet zo'n zorgen lopen maken. En die eerste 12 weken duren inderdaad érg lang, maar dan gaat het echt wel best snel. 't Is ook zo dat ik de eerste weken steeds maar liep te fixeren, er was geen seconde dat ik niet dacht: "ik ben zwanger! Hopelijk blijft het goed gaan", terwijl ik nu veel meer ontspannen ben. De enige reden waarom ik wel wou testen was omdat ik bang was mezelf voor de gek te houden als ik te lang overtijd zou gaan. Ik vind het heel knap en goed dat je nog even wilt afwachten met testen, zolang je geen absolute testdrang hebt! Ik ben alle geluk weer van de buikgriep af en geniet nu weer volop van de zwangerschapsmisselijkheid die spijtig genoeg niet mee verdwenen is . In de vakantie ging het een stuk beter, dan kon ik lekker lang slapen en had ik amper last van misselijkheid. Maar ik mag niet klagen! We hebben inderdaad een 20-weken echo! Die moet ik straks meteen nog even gaan vastleggen! En dan weten we of het een jongetje of meisje is!
@Konijn en is de datum geprikt voor 20-wekenecho? Ik mag de 20e. @Amikaatje nog steeds niet getest?? HOe knap, ahha!! hier alles goed, weken vliegen voorbij heb ik het idee en kids zijn gelukkig weer beter en naar KDV. Nu wat klusjes oppakken, want voel me weer prima en nog geen buik in de weg, ahha!
Ja hoor, op 16/02 mogen we ons kindje gaan bewonderen . Sinds gisterenavond zo'n verschrikkelijke hoofdpijn, zelfs paracetamol helpt niet. 'k Zal blij zijn als het weekend is, lekker rusten! @ Lique80: Kom je geen foto van je buik showen? Ben wel benieuwd hoor!