Zwanger worden na mirena :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starry, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Konijn en Lique... wat schiet jullie zw op zeg!! Wow!

2. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Dat dacht ik van anderen ook steeds, maar voor je het weet zit je zelf zo ver! Zeker eens je voorbij die eerste 12 weken bent! ;)

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) sorry meiden. Ik doe mijn best om bij te blijven maar ik heb twee zieke kinderen in huis en dan is het heel lastig.

Amikaatje: ook ik herken je gevoel. Ik test eigenlijk alleen mar als ik echt overtijd ben. Heb nog nooit voor nod getest. Pure zelf bescherming. Ik ga hopen en duimen dat je gewoon lekker zwanger bent en blijft.

@Alle zwangeren: wat gaan jullie hard zeg. Alweer 20 weken echo's plannen. Gaat het goed met jullie allemaal?

@Starry: fijn dat jullie samen de beslissing hebben genomen om nog te wachten. Maar zal ook best even raar zijn of niet?

@Claudia: ik hoop zo dat je spiraal er straks gewoon goed uit gehaald kan worden en jullie er ook voor mogen gaan.

@ikke: ik zou pas zaterdag ongi moeten worden maar ongi kwam dinsdag al. Wel een rare ongi. In de ochtend 1x rood en daarna alleen maar bruin verlies.:( Zal allemaal wel.

Ik ga mijn best doen het weer wat bij te houden hier.

4. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    @ Nynke, rustig an meid! Twee zieke kids vragen nu je aandacht. Helemaal goed :) Beterschap gewenst voor je kids :)

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Nynke, ojee ook zieke kids, had ik van het weekend. Vertroetel ze maar lekker. Vreemde ongi inderdaad!!

@Konijn, oh spannend hoor en mag iedereen weten wat het wordt?? Buikfoto, hmm, nog niet gemaakt, maar heb ook geen buik om te showen... Al begint hij nu flink te groeien...

@Amikaatje, kom je eens even melden ;)

@BlueEyes, wat konijn al zeg, na die 12 weken gaat het zo snel. Is iedereen al op de hoogte bij jullie?

6. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hoi allemaal,
    hehehehe eindelijk het spiraaltje is er uit!!!!
    Raar zeg om zo van binnen te kijken hoe het er uit ziet.
    Voel me nu wel licht ongesteld, komt natuurlijk omdat ze in mijn baarmoeder bezig zijn geweest. Nu maar wachten tot een echte ongesteldheid en dan kunnen we beginnen........
    JOEHOE!!!!!

7. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

ohwww wat heerlijk voor je!!! Ja idd nu wachten op je ongi. Voelde voor mij toen ook echt magisch! En het idee dat een flinke vrijpartij dan kan leiden tot iets prachtigs.... zo bijzonder!!!

8. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Echt super claudia1976! Ben zo blij voor je! Was het verwijderen nog vervelend of ging het nu vlot? Fijn hé, weten dat je natuurlijke cyclus nu weer op gang kan komen, en zoals Blue Eyes zeg, er iets heel bijzonders uit zoveel liefde kan voortkomen! :D

@ lique80: Daar moeten we het nog eens over hebben. Hubbie had meteen iets van "ja, waarom zou niet iedereen het mogen weten", terwijl ik het eerder nog niet zou verklappen. Al weet ik niet waarom, er is niet echt een reden om het geheim te houden...

@ Nynke: Ik ben het helemaal eens met Blue Eyes, doe het maar lekker rustig aan! Wij ontvangen je met open armen wanneer je tijd hebt en anders denken we aan je en hopen dat alles goed gaat! ;)Hopelijk zijn je kids snel weer beter! Wat hebben ze?

@ Blue Eyes: merk je lichamelijk al een verschil van je zwangerschap?

Sinds een paar weken begint mijn lichaam er veel 'zwangerder' uit te zien: borsten zijn duidelijk gegroeid, donkerdere tepels en veel blauwe adertjes, mijn taille is veel minder zichtbaar opzij en natuurlijk dat beginnende buikje. Heel bijzonder om je lichaam zo te zien veranderen! Nu passen mijn te grote bh's eindelijk, haha!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, haha!! Ja je hele lichaam verandert, vooral de eerste keer, haha!!

@Claudia, wat fijn, viel het mee, of zat hij echt verstopt?

10. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Blue eyes en Konijn inderdaad dat uit liefde zoiets bijzonders voort kan komen, ben nog elke dag aan het genieten van mijn zoontje. Die op dit moment echt aan het peuterpuberen is, alles uitproberen. En net zoals ik nee zeggen en nee schudden met z'n hoofdje. Af en toe kostelijk om te zien, maar je moet wel een serieus gezicht trekken als je iets verbiedt (lukt niet altijd).

@Lique, viel op zich wel mee, spiraaltje vrij vlot met camera en lampje gevonden. Zat wel hoog in de baarmoeder. Touwtjes zaten er gelukkig nog aan. Alleen met het naar buiten trekken met een tangetje verliep niet gelijk makkelijk, hadden ze opeens 1 draadje aan de tang zonder spiraal!! Toen opnieuw met een eendebek en een grijptang het resterende gedeelte er uit getrokken.
    Al met al viel het met de pijn ook mee!

11. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus ik heb meldplicht!!!
    Nou........... ik heb net positief getest!!!!!!!!!!!!!!!!

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @amikaatje, jaaaaaaahhhhh gefeliciteerd!!! whoehooooeeee, gaat weer lekker hier in dit vruchtbare topic!! We kunnen het lijstje weer aanpassen. Iemand enig idee waar de laatste lijst is??

13. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de race voor een zwangerschap
    Naam - NOD - ronde - hoeveelste kindje[/B]
    Starry - NOD 17 Dec - 4e ronde - 2e kindje
    Nynke - NOD 8 jan - 2e ronde ... - 4e kindje
    Teigetje77 - NOD 13 jan - 2e ronde - 2e kindje
    Claudia - ... - .. ronde 0 - 2e kindje

Zwanger!!!!!!
    Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje
    Lique80 - 13 juni 2011 - 3e kindje
    Konijn87 - 01 juli 2011 - 1e kindje
    Miffy77- 02 juli 2011 - 2e kindje
    Zonnebeertje - 04 juli 2011 - 3e kindje
    Blue Eyes - 6 augustus 2011 - 1e kindje
    Amikaatje - 14 september 2011 - 2e kindje

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Amikaatje, jaahhh daar is de lijst. Wat dacht je, nu toch maar een testje? haha!! Leuk hoor, helemaal ondersteboven???

15. Amikaatje

Amikaatje Actief lid

12 okt 2010
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou van mij hoefde het niet zo, maar vriend vond het onzin om te wachten!!!!!!!!
    Ben heel blij maar nog wel heel relax, maar goed dat zal nog wel komen. Eerst de komende weken maar eens doorkomen!

16. teigetje77

2 dec 2010
    76
    0
    0
    NH
    Amikaatje, gefeliciteerd!!!! wat super
    claudia, wat zal je blij zijn dat hij eruit is.

Ik hoop dat dit vruchtbare topic ook voor mij geldt, heb af en toe behoorlijk gevoelige borsten en tegen het eind van de middag wordt mijn buik ook al dikker, en dan niet van het eten, voel ik me echt al een aantal maanden zwanger. Nog 6 dagen wachten..... als dat lukt.

gr Teigetje

17. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Amikaatje: onwijs gefeliciteerd!!

Claudia: fijn dat hij er uit is. Nu een mooie cyclus en hopen op een snelle zwangerschap.

De kinderen hadden hoge koort en een flinke buikgriep. Ze lijken nu weer opgeknapt. Hopen dat de oudste en ik zelf het niet nu gaan krijgen.

Verder dacht ik gisteren dat ongi over was maar vandaag toch weer bijna zwarte afscheiding. Ik snap er echt niets van. Zal wel van de mirena komen ofzo?!

Fijne zaterdag allemaal!!!!!!!!!!!!!!

19. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @ Amikaatje van harte gefeliciteerd, toch maar goed dat we af en toe eens naar onze mannen luisteren hahahahahhhahahaha

20. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    AAAAAAAAAAAAAAHHHH Amikaatje wat een geweldig nieuws!!! Onwijs gefeliciteerd met dit mooie wonder!! Ja apart het dat het in het begin nog zo onwerkelijk gewoon voelt. Je hebt een test en that's it. Dat zal over een aantal weken wel anders zijn. Heel fijn voor je!!!!

@ Teigetje, hoop dat het voor jou ook raak is!!!!

En ow wat gaan we goed met ons allen zeg!!! Nog even en we zijn allemaal zwanger :)

@ Konijn, ja lijf veranderd hoor. Grote borsten gekregen zeg en ze waren geen A-cup ;) Klein buikje met name in avonduren. Haar dat langzaamaan wat futlozer begint te worden... maar alles nog wel dat het voor anderen niet opvalt. NOg wel even handig :)

Nu op de bank, ben niet helemaal lekker. Veel energie verbruikt denk ik met werken en al die nieuwe indrukken en gister aan de schoonmaak thuis en bloedprikken... iets te veel gevraagd. Dus nu een balansdag. Straks film kijken denk ik zo. Zo lekker emo tranentrekker daar heb ik zin in.

Deel Deze Pagina