ja ze is echt goed he!, ik snap alleen niet waarom die jennifer door is, ik versta de helft van de tijd niet wat ze zing het is ook allemaal op 1 toonhoogte erg jammer, want haar auditie was goed. wel jammer dat lenny eruit is, snap het wel hij is echt regae en ze hebben liever iemand die echt pop is. ik had gisteren alle tekens van ongesteld worden, helaas............ maandag toch maar eens gaan bellen. donderdag weer een deel stress weg genomen, naast mijn hashimoto weet ik nu ook dat ik dystrofie in de armen heb, eindelijk een naam. nu weet ik ook dat het nooit weg zal gaan, maar met een lading medicatie is het op dit moment dragelijk. hier is de stress al veel minder nu nog ongi worden en oefenen
Waaaaaaah! Geweldig!! Gefeliciteerd meid! Ik ben zo blij voor jullie! Ik wens je alvast een heel goede en voorbeeldige zwangerschap toe! Die eerste weken zijn inderdaad heel onwerkelijk en kruipen voorbij, maar het wordt alleen maar leuker en leuker! @ Blue Eyes: groot gelijk om lekker even op de bank te kruipen met een filmpje! Hopelijk heb je er lekker van genoten en voel je je wat beter! @ denemarkw: Hoe voel je je nu je de term 'dystrofie' te horen gekregen hebt? En heb je al met je arts kunnen bespreken of je die medicatie gewoon mag blijven doornemen tijdens de zwangerschap? Ik voel sinds enkele dagen wat beweging in mijn buik, het wordt steeds duidelijker en duidelijker.
deze medicatie mag ik gewoon gebruiken als ik zwanger ben, vit c docis moet dan wel omlaag worden gegooid, krijg nu 1000mg binnen. de rest is veilig ik voel me in iedergeval stuken beter, ook omdat ik niet meer 24uur per dag verga van de pijn dankzij de medicatie. heerlijk wat fijn dat je je baby nu al voelt, op een gegeven moment heb je vaak vaste uren waarop ze vaak duidelijk aanwezig zijn, die van mij deed het altijd als ik wilde slapen hihihi ik had op denduur pijnlijke ribben van het trappen in mijn ribben
@Blue Eyes: voel je je vandaag weer de oude? @Konijn: zo gaaf dat getrappel in je buik. Geniet er maar flink van. @Denemark: fijn dat de pijn een naam heeft. Alleen jammer dat het alleen met medicatie is op te lossen. Gelukkig dat je wel zwanger mag worden met deze medicatie. Heb je de gyn al gebeld ivm je niet ongi worden? Hier is mijn ongi zaterdag echt doorgebroken met helder rood bloed. Geen idee welke dag ik nu als eerste cyclus dag moet aan houden.
@ Nynke: Inderdaad moeilijk... Hoe zag je bloedingsschema er juist uit? Normaal zeggen ze de eerste dag helderrood bloed, maar als je al langer spotting hebt is het natuurlijk niet zo eenvoudig om te tellen. @ denemarkw: Alle geluk dat je je beter voelt! Dat zal inderdaad vast wel een grote opluchting zijn! En fijn dat je gewoon zwanger mag worden, ik wens het je snel toe! @ Blue Eyes: Ben je er weer wat bovenop, lekker kunnen rusten? Allemaal een mooie week toegewenst!
Ik kom ook weer eens koekeloeren hier, ben de laatste tijd wat minder actief op t forum geweest , was zo moeeehoe! Amikaatje, wat lees ik nu! Gefeliciteeeeeeerd, wat gaaf!!! Ik kon het in het begin ook maar moeilijk bevatten, komt vanzelf ! Blue Eyes, jij schiet ook al lekker op! Is 19 januari je eerste echo? Hier gaat het allemaal prima (afgezien van de vermoeidheid, maar die lijkt nu ook iets minder te worden). Inmiddels al 4 (!) echo's gehad, echt idioot . Een termijnecho bij de verlos met 9 weken, 1`bij de gyn die naar mijn cystes moest kijken maar ook gelijk even de baby checkte, 1 nekplooimeting en nog een voor de lol bij de verlos. Het ziet er prima uit daarbinnen! Ik voel muppie ook al regelmatig, dan geeft ie al een klein tikje, zo leuk!
Amikaatje: jaaaa gefeliciteerd!!! super leuk! Konijn: wat leuk zeg dat je ukkie al voelt! best snel voor een 1e kindje Ik voel het nu ook lekker vaak en steeds duidelijker, eerste schopjes al vanaf een week of 11. over 2 weken hebben we een pret echo!! ben zooooo benieuwd of we echt een meisje krijgen! Had me het hele weekend ziek gemeld, had donderdag avond een galsteen aanval gehad, niet zo heel erg maar dat betekend dat er meer aan komt. Vrijdag avond heel hefig gehad, een uur lang verschrikkelijke kramp Dokter wil er niks aan doen, pas na de bevalling ev een operatie... Hoop echt dat ik het niet heel vaak ga krijgen, er is namelijk niks anders aan te doen. Heb het nu zo om de 3 maanden gehad.
hoi meiden volgende week donderdag gaat me mirena eruit en nou ben ik op zoek naar positieve verhalen omtrend zwanger worden na de mirena??? wie o wie??
Trotse mama1, welkom op dit deel van het forum, als je dit deel een beetje terugleest kan je zien dat bijna allemaal heel snel zwanger zijn geraakt!!! Dus eventjes je best doen en wat teruglezen.
@ trotse Mama1, idd ff teruglezen en je zult ontdekken dat het echt heel snel kan gaan!!! We schrijven sinds augustus en meer dan de helft is al zwanger en zitten al ver over de 12 weken zwangerschap en neigen er naar toe. Dus... mirena eruit, ongi afwachten en GAAN! @ niet fit zijn; ben er nog niet helemaal. Snotterig, zware stem en moe. Werk is leuk, maar zoveel nieuwe bacterien en schimmels. Kindjes allemaal loopneuzen en hoesten... dus even imuun worden in een aantal weken. Nu ff chill en dan lekker slapen. Dag meiden, tot gauw en slaap lekker straks ps. tis idd eerste echo Verheug me er écht op!
hallo meiden.. hier veel drukte gehad, dus weinig online geweest.. morgen een rustiger dagje, al zijn de avonden wel druk.. dus morgen maar ff bijlezen... hier ff de draad kwijt... terwijl ik de mirena had, voelde ik wel mijn eisprong (dacht ik) maar nu hij er uit is, lijkt het wel een zootje... zat altijd op 28 dagen.. door het verwijderen van de mirena zat ik op 26, maar heb het idee dat vandaag mijn ei heb gehad (draderige afscheiding en veel mentruatie-achtige buikpijn).. volgens mijn ticker zou het nog 3 dagen moeten duren... nu dus erg benieuwd wanneer ik ongi word... en dan maar opnieuw mijn volgende cyclus berekenen.. nu lekker mijn bedje in met een kruik tegen mijn buik... hopen dat de buikpijn wat afneemt....
@ jannie1980: Het verwijderen van de Mirena kan je cyclus inderdaad overhoop gooien. Ik had geen cyclus tijdens 't spiraaltje en heb de eerste keer 46 dagen moeten wachten geloof ik, voor ik de eerste keer ongi werd. Het zou dus wel kunnen dat je cyclus gewoon verder loopt maar evengoed kan hij toch verstoord zijn. Al bevat mirena maar een minimale dosis hormonen, het zijn toch hormonen. Ik hoop dat je cyclus snel weer regelmatig is! Hoe is je buikpijn vandaag? @ Blue Eyes: Verwen jezelf maar lekker (of laat je verwennen ). We zijn nu natuurlijk een stukje minder weerbaar tegen allerlei ziektebeestjes, en al helemaal als je dan nog eens tussen de 'snotneuzen' (letterlijk en figuurlijk) zit. Hopelijk ben je er snel weer bovenop en bouw je inderdaad heel wat immuniteit op! @ Zonnebeertje: Wat vervelend van die galstenen! Hebben ze die pas tijdens de zwangerschap ontdekt of had je daar vroeger ook al last van? Ik hoop heel erg dat het hierbij blijft en je geen last meer hebt tot na de bevalling! Leuk trouwens, die echo! Hebben de andere zwangere meiden al een 'voorgevoel' of idee wat het wordt? Mijn hubbie is er zeker van dat het een jongen is, en ik weet het eigenlijk niet maar 'het' voelt meer aan als een meisje. We willen het wel graag weten, dat maakt het eenvoudiger voor mij om het me voor te stellen en anders richt ik me misschien verkeerdelijk op een meisje als het een jongen is
wij hadden beide heel sterk gevoel dat het een jongen zou worden. was een beetje moeilijk omschakelen toen we met 20wk hoorden dat het een meisje zou worden, stiekum ook wel heel blij mee hahahahaha. ik dacht dat ik meer een jongens mama zou zijn, maar ben toch echt een meisjes mama,
@Konijn, wij willen het wederom niet weten. Ik heb bij alle 3 (dus ook deze) het idee dat het een meid wordt. Maar dat merken we vanzelf. Heb het tot nu toe 1x goed en 1x fout gehad, haha!! Gisteren bij VK geweest. Hartje was goed te horen, kids vonden het weer geweldig. Bloeddruk was 120-65 dus prima en baarmoeder was gegroeid tot 2 cm onder mijn navel. Allemaal volgens schema! 20e echo, 10 feb weer naar VK.
Welkom trotsemama, bijna je mirena eruit!! Afgelopen vrijdag is hij bij mij verwijderd. Nu maar hopen dat het bij jou voorspoedig gaat!! @Jannie1980, toen ik de mirena had was ik niet ongesteld en voelde ik al helemaal niet wanneer mijn eisprong was als ik die al uberhaupt had! Hoop dat bij jou de buikpijn al wat is afgenomen. @Konijn, ik had zodra ik wist dat ik zwanger was het idee dat het een jongen werd, wist ook alleen maar jongensnamen te verzinnen. Mijn man vond dat ik toch voor het geval dat wat meidennamen moest verzinnen maar dat was echt rampzalig! Ik vond er geen een leuk. Bij mijn volgende geen idee of ik dan weer een sterk voorgevoel heb......
he meiden, gelukkig is de buikpijn weg... heb een lange nacht gemaakt.. dus ook niet meer zo moe... vandaag dus maar lekker hard aan de poets geweest.. ik werd niet echt ongi, maar dacht wel mijn ei te voelen en voelde ook wanneer ik ong. ongi zou moeten worden... en soms had ik idd wat "oud bloed" maar verder niet.. ik ben een controlefreak, dus erg lastig dat ik mijn cyclus niet weet... en een zwangerschap kan je gewoon niet plannen... dus koppie hier is erg druk... kan zo slecht tegen onverwachte dingen betreft geslacht ongeboren kindjes... bij de eerste was ik er van overtuigt dat het een jongen zou worden... en dat klopte.. dit wisten we met 36 weken omdat er na de CT-scan een verpleegkundige zich versprak.. bij de 2de had ik geen idee... uiteindelijk na de geboorte bleek het weer een knul...
@Lique,super dat je echo goed was!! Lekker gevoel he!! @ Jannie, fijn dat je buikpijn weg is En je huis weer lekker schoon. Controlefreak zeg je... dat lijkt me idd erg: Dat gaat een en al om loslaten @ Konijn, dat hoop ik ook ja! Morgen nog een laatste dag deze week en dan ben ik weer klaar tm maandag Dus even tijd om al die bacterien enzo te verwerken LOL