hier vandaag feest, Anne is 2 geworden!!! vanochtend naar ballorig geweest , oma was ook mee, vanmiddag wordt het druk, heb een woezel en pip taart gemaakt, hij was erg lekker!
Helaas meiden, hier ongesteld geworden..... een dag eerder dan verw8, voelde het gisteren wel al aankomen, had wat afscheiding.... Nu een cyclus van 25 dagen gehad, ze worden al korter. Op naar de volgende ronde. Volgens de pendelaars wordt het toch een van de komende maanden, ik ben heel erg benieuwd wie er gelijk gaat krijgen??? Ik ga proberen wat afstand te nemen van deze site voor de komende maand als dat lukt om mezelf wat meer rust te geven en niet zo gek te maken en beginnen met de 'etos zwanger worden' vitaminen misschien dat het dan lukt. Wie niet waagt die niet wint. En ik hoop dat jullie toch nog wat HCG willen afstaan aan de niet zwangeren onder ons groetjes Teigetje (toch wel een beetje teleurgesteld....) Oh ja, gelukkig is het wel gelukt met mijn nicht en is ze nu een voorzichtige 5 weken zwanger!!!!
@ Denemark! Gefeliciteerd met je dochtertje!! @ Teigetje; wat dapper om jezelf de tijd en rust te gunnen en wat afstand te nemen van het forum. Ik kan me voorstellen dat het je extra focust. Ik had dat op een gegeven moment zelf ook, dat ik van alles zat te berekenen en die banner in de gaten hield enz enz. Ik was alleen nog daar mee bezig. Het deed mij goed om mijn ZSP-tijd wat te doseren Wij blijven wel.... en bij deze HCG HCG HCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCGHCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCGHCGHCG HCGHCG HCGHCG HCGHCG HCHCGHCGGHCG HCG
@ Blue Eyes, bedankt voor je mooie woorden en voor de vele HCG!!! Ik hoop dat het helpt de komende maand. Tot snel gr Teigetje
@TEigertje, hopelijk zien we je snel weer terug, ook namens mij HCGHCGHCGHCG!!!! Ik had gisterenavond eten met moeders en zusjes. Was wel gezellig, niet heel bijzonder. Lekker TVOH gekeken enz. Maar het eten was me zeer slecht gevallen. Misselijk naar huis en daar gelijk te bed. Vannacht om 3 uur kwam het er eindelijk uit, brrr. Dat was lang geleden, blerg!
he meid, das niets aan!!! Gister at ik erwtensoep en dat viel ook zwaar moet ik zeggen. Doe ik voorlopig niet meer. Ik ga duimen morgen voor Kim!!
Nee beetje jammer, moet ook geen zware andere kost, dus denk dat dat het was. Hier zat veel bladerdeeg bij. Ja echt nog 1x en ze staat gewoon in de finale!! duimen duimen duimen.
@ denemarkw: Een dikke proficiat voor Anne, 2 jaar is al een flinke meid! Klinkt ook als een reuzegezellige dag, hopelijk hebben jullie er allemaal volop van genoten! Ben ook wel eens benieuwd naar je taart, knap dat je die zelf gemaakt heb! Heb je geen foto voor ons van de taart? @ Blue Eyes: Geniet maar volop van het rustigere dagje morgen! @ jannie1980: Wat fijn dat de buikpijn weg is! @ teigetje77: Jammer dat je ongi geworden bent! Je cyclus is wel mooi kort, waardoor je statistisch meer kansen hebt om zwanger te worden! Ik vind het ook erg knap dat je besloten hebt wat afstand te nemen, want dat is inderderdaad helemaal niet eenvoudig! Ik wens je ook een super vruchtbare maand toe en stuur je hopen HCG door hoor! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG. Als je die nu combineert met HCG's van de andere dames, dan moet je toch gewoon één van de komende maanden zwanger zijn hoor! @ lique80: Voel je je ondertussen weer helemaal goed? Al is de misselijkheid bij mij nu ook een stukje beter, af en toe gaat het toch nog mis, vooral na zware kost. Bladerdeel kan ik sowieso helemaal niet meer eten nu, word al naar van de geur alleen. Is het bij jullie ook zo'n verschrikkelijk druilerig weer? Om helemaal depri van te worden!
@Konijn, hier inderdaad ook snertweer. En zwarekost is inderdaad niet meer te doen. Ik voel me redelijk goed. Niet topfit, maag is nog beetje van slag. Maar neem morgen lekker vrij dus gaat helemaal goedkomen!!
Echt súper mooi!! Ik vind er ook helemaal niets mislukt aan! Is die versiering met marsepein gemaakt? Je dochtertje zal er wel heel blij mee geweest zijn, en alle andere kindjes zullen de komende jaren nog jaloers zijn met een mama die zo'n mooie dingen kan maken! Gisteren een receptie gehad op het werk met het hele bedrijf, kon ik lekker pronken met mijn buikje. En ik kreeg steeds hapjes voor twee! Misselijkheid is nu echt wel beter!
dus je bent goed gevoerd gisteren hahahaha , mijn vriend was de gene die voor 2 at, en de zwangerschaps dromen had hihihi
Hier weer even een wervingsactie: STEM VANAVOND op KIM!!! sms KIM naar 3131 Oja en willen jullie de PausJohannesschool in Sint Pancras ook steunen: The voice of Holland Schoolconcerten
@ Denmarkw ~ een hele leuke taart hoor, ik zou het je niet na kunnen doen jammer genoeg @ Lique80 ~ alweer bijna 19 weken zwanger, wat gaat dat toch snel zeg of vind je het zelf niet zo snel gaan dat kan natuurlijk ook. Al bezig met de babykamer? @ Konijn87 ~ leuk he dat pronken met je begint groeiend buikje bij mij kon het toen niet snel genoeg gaan hoor was helemaal trots erop en iedereen mocht dat zien Hier lekker weer eens na een lange tijd een heel weekend vrij dus die ga ik lekker met manlief door brengen en met Irem.
@ Starry: geniet maar volop van je vrije weekendje!! @ denemarkw: haha, en wie is er in de zwangerschap het meeste bijgekomen, jij of je man? Wel jammer dat hij ook geen stukje van de bevalling kon overnemen! Toen ik in het begin op een ochtend weer eens super misselijk boven de pot hing, kwam mijn man de badkamer binnen waarbij hij met een pijnlijk gezicht over zijn maag wreef en zei: "ik voel me toch ook wat misselijk"! Ik had zowel zin om hem een schop te geven als dubbel te slaan van het lachen. Wat kunnen onze mannetjes toch meeleven!