Jij houdt je temperatuur ook bij met FF? Heb je een homepage waar we je grafiek kunnen zien (zoals bij mij in mijn handtekening)?
Moe van de anti biotica. Manlief is eraf.... dus nu hopen dat mijn uitslag over 3 weken net zo is Nu lekker weekend en uitrusten en dan volgende week vrolijk aan de slag, mét energie. Dit is ook de reden dat ik weinig van me laat horen. Heb weinig puf en aan einde van de dag gesloopt Maar goed, einde is in zicht. Morgenvroeg laatste dosis Super 5 weken al weer voor jou!!
oh wat fijn blue eyes!! Maar je man had ook die parasieten? konijn: ik heb nu de link naar ff in mijn handtekening, maar nog steeds geen kruis, heb hem zelf gezet op dag 15, weet zeker dat toen mijn ei was
@Lique80 wij willen stoppen met oefenen zodra wij een woning hebben gevonden omdat wij momenteel maar een 3kamer appartement hebben en geen ruimte meer hebben voor een kleintje anders was ik misschien al wel eerder zwanger geweest. Afgelopen maandag hebben we een positief gesprek gehad bij de bank, dus nu kunnen we echt op zoek gaan naar ons ''nieuwe'' paleisje mocht het toch gebeuren dat ik zwanger raak is dat natuurlijk hartstikke welkom. Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Gisteren verjaardag gehad van onze meid die is 2 geworden, verder vandaag nog wat visite gehad en vanavond nog wat en morgen werken ( nu al geen zin eigenlijk )
gefeliciteerd starry met jullie dochter!! Dan schelen onze kids niet veel, mijn zoon is over 1,5 week 2!
@ Blue Eyes: Fijn dat het einde in zicht is voor jou! Hopelijk ben je er meteen helemaal van verlost! @ Zonnebeertje: Bedankt voor het delen van je kaartje. Ik vind het wel gek dat FF nog geen kruis gezet heeft, je temperatuur is toch ook duidelijk hoger. Ook zonder je positieve ovulatie-test zou ik zeker zeggen dat je op dag 15 je ei gehad hebt. Misschien dat hij morgen automatisch aanvult, dan heb je drie dagen die hoge temperatuur gehad. @ Starry: Fijn dat jullie positief nieuws gekregen hebben van de bank! Veel succes met jullie zoektocht naar een eigen stekje! En hopelijk vinden jullie snel iets fijn! Proficiat ook met de verjaardag van jullie dochter!
@Starry, gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat jullie nu opzoek kunnen naar een paleis dat groot genoeg is!! @zonnebeertje, duidelijk kaartje lijkt me en temp is nog hoog!! @Blue Eyes, zo lekker laatste dosis gehad en nu opknappen heen!! @Konijn, ben benieuwd hoe jouw temp verder verloopt!
Ik had gisteren, terwijl ik er eigenlijk nooit op let rekbaar slijm, het zat opeens op mijn toiletpapier dus ik denk dat mijn cyclus deze maand niet zo lang zal duren als vorige maand met 42 dagen
Hier verder relaxed weekend achter de rug. Gisteren met familie gegeten en het smaakte voortreffelijk en vandaag thuis een lekker potje gekookt Jummie! @ Starry; super dat je bij de bank verder bent gekomen en dat jullie nu op zoek kunnen naar een ander paleisje! Zet m op he! En wat zou het dijn zijn dat je cycus wat ingekort gaat worden! @ allen; tnx voor meeleven! Ja we hadden beide dit parasiet. Nu gelukkig weer zonder anti biotica!! Jippie, die is sinds gistermorgen op. Dus morgen nieuwe test halen om te checken of ze weg zijn. En dan maken we ons weer op voor een werkweek Ik hoop iets minder druk dan vorige week, dan kan ik het hier ook beter bijhouden Slaap lekker voor nu x Blue Eyes
... was ik net zo blij met de mooie stijgende lijn, zat mijn temperatuur deze ochtend plots met een ferme dip. Hopelijk stijgt hij morgen weer flink! Ik heb al een paar dagen last van ofwel een schimmelinfectie ofwel een blaasontsteking. 't Lijkt een schimmeltje (branderige en jeukende gevoel), maar ik gebruik al enkele dagen gynodactarin en daarmee lijkt het niet meteen over te gaan. 'k Heb geen zin om naar de dokter te gaan, dus hopelijk slaat de gynodactarin toch nog aan... In België ligt alle treinverkeer stil, meteen een fijn begin van de werkweek
Starry, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Hopelijk een leuke dag gehad! Fijn dat je een goed gesprek bij de bank hebt gehad en lekker op zoek kunt naar een mooi stekkie. Lique, jee 5 weken alweer, time flies! Nog steeds geen klachtjes? Ben je al een beetje aan het idee gewend? Blueeyes, fijn dat je geen antibiotica meer hoeft, weg met die parasieten! Hopelijk voelen jullie je ook weer wat fitter en kun je weer vol aan de slag Konijn, ik zag vandaag idd je temp-dip. Ben nu wel erg benieuwd naar je temp van morgen! Vervelend, zo'n schimmel, maar dat zou toch wel met een paar dagen gynodaktarin over moeten zijn. Anders zou ik toch even een plasje bij de huisarts langsbrengen. Ik had in mijn zwangerschap van Julie ook een paar keer een infectie. Zonnebeer, mooi dat je toch je ovu hebt kunnen achterhalen met testjes, kun je 'm mooi zelf invullen op je FF grafiek. Ik vind het er wel mooi uitzien hooir, die grafieken van jullie. Moet ik misschien de volgende ronde toch ook maar doen. Wij zijn vrijdag lekker met z'n tweetjes een dagje weggeweest, lekker beauty- en relaxdag gehad. Julie was bij mijn ouders, maar m'n moeder moest werken dus mijn vader heeft alleen op haar gepast. Zo schattig, hij vond het helemaal leuk! En ze heeft zich ook nog eens voorbeeldig gedragen. Voorbeeldiger dan thuis haha ! Over 3-4 dagen is mijn NOD. Ik voel me eigenlijk "neutraal", heb nergens last van behalve een vleugje misselijkheid vanochtend toen ik koffie aan het zetten was. Maar daarna de koffie gewoon opgedronken en de misselijkheid was weg, dus het kan ook best "psychisch" zijn . Ik ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben... bij Julie had ik al meteen klachtjes, nu dus niet echt. Maar ben toch wel een beetje nerveus...
Klinkt heerlijk, zo'n dagje weg Miffy! Goed dat jullie er zo van genoten hebben! Schattig dat je vader opgepast heeft, ik kan het me al helemaal voorstellen bij mijn vader. Wat onwennig en onhandig, maar toch wel heel vertederd en schattig. Ik zat deze ochtend al helemaal in een dipje, samen met mijn termperatuur. Maar 'k heb mezelf wat getroost met het kijken naar temperatuurkaartjes van zwangeren, en er zijn er nog met zo'n dip, het kan dus nog . Duimen jullie mee dat mijn temp morgen weer gestegen is?
@Konijn, tuurlijk ga ik voor je duimen!! @Miffy, jemig wat heerlijk samen een dagje weg!Moeten wij ook eens doen! En ja alweer ruim 5 weken. Nou mag niet klagen hoor. Nu wel een beetje last van obstipatie, maar vanavond maar even rondje lopen. Verder wat moe, maar wat ik zeg weinig te klagen! zit hier met 2 banjers op de bank en de jongste ligt in bed. Mooi Dora kijken, haha!
Goedemorgen!! (En voor mij alvast een betere ochtend dan gisteren, temperatuur is terug wat gestegen, er is dus nog hoop ).
hallo Konijn: ik duim voor je hoor! heb je al getest? Ik ga vrijdag testen! Mijn temp is nog verder gestegen! was vanmorgen 37,2! Miffy: geweldig zeg zo'n dagje met zijn 2tjes!! altijd even samen genieten! Ik ben zaterdag weer tante geworden! heb een klein neefje erbij! Zondag hebben we ons nichtje mee naar de dierentuin genomen, paste net in de auto 3 stoeltjes, hebben we dat ook gelijk geprobeerd, hihi
Je grafiek ziet er heel mooi uit Zonnebeertje, stijgen maar hoor! Jij hebt ook zo'n dipje gehad, enkele dagen na je ei, wie weet is het wel een innestelingsdipje . Proficiat trouwens met je kleine neefje! Ik denk dat ik straks maar eens zo'n capsules gyno dactarin ga halen, 'k blijf jeuk en branderig gevoel houden, toch al sinds vrijdag. Ik dacht eigenlijk te wachten tot na het weekend, kijken of ik niet gewoon ongi word. Gisteren wou ik per sé al testen, alle geluk dat ik nog geen testjes in huis had. Ik dacht er van Zwanger & kids te kopen. Is het eigenlijk zinvol om twee dagen voor je NOD te testen? Of toch beter wachten?
Goedemorgen allemaal! Wat fijn Konijn dat je temp terug is gestegen! Nu wordt het wel spannend he! Verleidelijk he om nu al te testen... je zou beter kunnen wachten tot je NOD er echt is, als je eerder test kan je HCG concentratie nog onvoldoende zijn voor een positieve test en word je misschien onnodig teleurgesteld. Maar ik kan het zelf ook nooit laten om eerder te testen hoor Denk dat ik de testjes van Kruidvat 2v5 maar eens ga halen. Ik heb testen van Z&K in huis, maar daar lees ik niet zulke goede verhalen over (vaak vage lijntjes). Zonnebeer mooi dat jouw temp ook goed gaat! En gefeliciteerd met je nieuwe kleine nbeefje! Gaat alles goed?