@Konijn, jaaaaahhhh wat heerlijk dat alles er goed uitzag. Oh waarschijnlijk een jongen, goed gegokt . Ik kan uit ervaring vertellen dat ik heel graag een meid wilde en die kreeg ik ook als eerste. En ik dacht alleen maar meiden te willen, maar niets is minder waar. Ik heb ook een jongen en het is echt waar wat ze zeggen, die zijn veel meer mamagericht dan meiden, die overigens nog flinke heksen kunnen zijn
@Konijn, wij dus ook geen leuke echo foto's, beetje jammer @Zonnebeertje, fijn dat je de dag erna gelijk een echo gepland hebt!! @BlueEyes, kim helemaal nog niet gezien, probeerde deze week wel een afspraak te plannen, maar lijkt wel lastig Maar komt er zeker van de komende weken. Zo ik ga aan het werk!
Even snel: ik was heel erg zenuwachtig, maar op de echo was eend druk bewegend babytje te zien met een mooi kloppend hartje. Uitgerekende datum staat nu op 10 september, dus iets eerder (moet mijn banner nog even aanpassen). Later meer maar wilde dit alvast even kwijt, ben zoooooooooooooo opgelucht!
@Amikaatje, wat een fantastisch nieuws. Ben je nu iets langer zwanger of niet, begreep het niet helemaal (sorry zwanger )
@blue eyes ah zo...ik vind het zelf heel moeilijk in te schatten wat men lichaam op dit moment doet. We zijn eigenlijk ook gewoon direct begonnen, met het idee zo we zien wel hoe (snel)het gaat. men lichaam voelt de laatste 1,5 week erg niet zichzelf, kan aan het feit liggen dat de spiraal eruit is en men lichaam moet wennen? had jij dat ook?
Ja zeker, ondanks dat het weinig hormonen zijn moet je lijf er weer even aan wennen. Als snel voelde ik mij stukken beter zonder die hormonen. Kan zijn dat je ongi eraan komt en je daarom niet jezelf voelt. Het is wat je zegt afwachten. Ieder lijf lost dit op eigen manier op om de boel zelf weer draaiende te krijgen. Komt goed!!
@blue eyes daar heb je ook gelijk in. We zullen het allemaal wel zien, en hopelijk mag het zo snel `raak`zijn als bij jullie.
amika; wat fijn!! super zeg! hebben jullie he al aan de buitenwereld verteld? Ik hoor donderdag pas hoe laat ik geopereerd wordt.. Moet 1 nachje blijven. Narcose kan geen kwaad voor de baby! Bel morgen nog even de vk om een afspraak voor een echo te regelen voor zaterdag, aangezien de baby heel rusig kan zijn de dagen na de operatie, is het voor mijn gemoed wel fijn om te zien dat ze het nog doet, hihi
de 20wk gisteren was helemaal goed Sraks om 14:00 kan ik bellen hoe laat ik morgen geopereerd wordt! begin nu wel zenuwachtig te worden hoor!!
@Zonnebeertje, wat heerlijk!! En wederom een meid?? Spannend hoor, alvast veel succes voor morgen!! Werd om 9 uur gebeld dat Djim gevallen was, met kin op de tafel en waarschijnlijk even geplakt moest worden. Dus juf ging met hem even naar dokter. Dokter had gelijk even tijd om het te plakken. Het zit onder ze kin dus weinig van te zien. Djim vindt het nu wel stoer en daar niet gehuild. Zat wel een beetje te klooien, dus met vinger vast aan zijn kin, haha!! En natuurlijk gelijk even aan zijn grote zus laten zien. Als het niet gaat bellen ze en ga ik naar huis!
@Claudia: al een beetje zicht op een mooie cyclus? Sterkte met de blaasontsteking. @Lique: hoe is het met de zoektocht naar een naam?? En trek je het nog met nog twee kinderen om je heen? O, die Djim. Gelukkig is het goed afgelopen. @Konijn: pas op met BI hoor. Voorzichtig aan bewegen. Hoera voor goede 20 weken echo. En voorzichtig gefeliciteerd met een zoontje. @Mupkeh: Welkom bij de club. Ik hoop dat je cyclus snel doet wat hij doet doen en je snel zwanger mag raken. Die stormvloed heeft hier twee cyclussen geduurd. De derde was weer normaal gelukkig. @Blue Eyes: hoe is het met jou? Druk bezig met het zoeken van een baan of nog even niet? Wel dus lees ik. Fijn dat sporten lijkt te helpen @Zonnebeertje: gefeliciteerd met de goede 20 weken echo. En succes met de operatie. Laat je sm maar mopperen hoor. @Tijgertje: niet de moed verliezen hoor. Deze ronde weer nieuwe kansen. @Amikaatje: hoe was de echo?? Goed lees ik. Nu lekker verder met genieten. @Denemarkw: fijn dat de fysio en medicijnen de pijn wat dragelijker maken. @Liez: welkom hier. Mijn spiraal is er spontaan uitgekomen en ik zit nu in ronde 4. Sorry voor mij afwezigheid alweer. Manlief was deze week vrij dus weinig computer gezien. Hier weinig nieuws. Zit nu in ronde vier maar heb geen idee wat cyclus doet en waar ik nu ergens zit. We zien het allemaal wel.
@Nynke, mijn kinderen trek ik prima om me heen hoor, zij moeten alleen met mama's beperkingen om kunnen gaan, haha!! Namentocht nog volop gaande... wordt er gek van, haha! EN rustig je cyclus aan het afwachten.... geduld, haha!!
@ Nynke, dank je wel! De vorige keer na de pil had ik meteen een regelmatige cyclus. Heeft wel 3 rondes geduurd voordat ik de eerste keer zwanger was (MK). Dus ben benieuwd! Wie weet voor jou deze ronde geluk!
hoi dames, Gisteren mijn eerste ongi dag aangebroken na het verwijderen van de mirena....heeft 27 dagen tussen gezeten. Mooie cyclus dacht ik zo! Dan op naar ronde 1, of is het alweer ronde 2? telt dat mee de eerste periode vanaf het verwijderen vd mirena tot aan de eerste ongi-dag? wat vinden jullie?
@ Liez, ik zou nu ronde 1 tellen. Ikzelf heb ook eerst gewacht tot mijn eerste ongi en ben dan gaan tellen. Ik had trouwens erg veel buikpijn en bloed tijdens de spiraal. Nu heb ik ook dezelfde soort pijn tijdens mijn ei. Alleen dan zonder bloed. Misschien is het toen ook wel telkens mijn ei geweest wat ik voelde. Wel raar :s