@ Liez, idd ronde 1 nu. Fijn dat het voor jullie nu ook gaat beginnen. @ Lique, oeh moeilijk he een naam. Het voor ons de eerste... ook nog erg lastig, laat staan wanneer je zoals jullie een mooie combi bij die andere twee wilt maken :S Och en dat Djim gevallen!! Dapper dat ie niet gehuild heeft en ik heb dikke schik gehad hier dat ze zijn vinger meegeplakt hebben @ Nynke, ik ken dat... dagen niet aanwezig, dan weer wel ff en dan weer niet LOL Voel je niet schuldig!! Je 'echte' leven blijft voorop staan toch? @ Zonnebeer; Morgen zal ik om 14 uur aan je denken!! Super dat je echo goed is!! Lekker gevoel of niet dan? Wie morgen nog meer naar negenmaandenbeurs?
@Liez, ronde 1 gaat nu van start Hopelijk geen enorm bloedbad bij jou, haha!! Ik dacht dat ik leegliep! En net wat Mupkeh zegt!! @BlueEyes, hier geen negenmaandenbeurs!! Veel plezier! Ja Djim was wel geschrokken, maar vooral er stoer, haha!! Werkse, voor degene die moeten werken en anders alvast fijn weekend!!
@ Liez, ja bloedbad niet normaal. Hopelijk voor jou niet zo erg Wel spannend 1e ronde ik zit nu rond mijn ei
Ik kon de kinderen idd ook wle om me heen hebben alleen merkte ik dat het mij frustreerde dat ik bijv niet meer op de grond kon zitten om mee te spelen. Het zitten ging wel maar daarna weer opstaan deed zo'n vreselijke pijn. Ik zal eens ga nadenken over namen al ben ik bang dat je aan mij niets zou hebben. :x lach je mij nu uit om mijn geduld? Hoe gaat het met Djim? @Liez: ik zou vanaf nu tellen als ronde 1. @Blue Eyes: veel plezier op de beurs. @Zonnebeertje: er brand een kaarsje voor je hier. Ik vind dit maar een rare ronde voor mezelf. Door het lange spotten weet ik niet waar ik zit in mijn cyclus. Nou ja, we wachten GEDULDIG, ja echt waar, af.
@Nynke, ik kan inderdaad niet heel actief meedoen in het kinderspel (deed ik niet heel veel hoor), maar aan tafel rommelen gaat prima. Ik heb gelukkig teken en knutselkids, ahha! Geduld blijft lastig, haha! Met Djim gaat het prima, viel alles mee, klein sneetje van een ruime cm onder zijn kin. Niet te zien zo, dus prima. Hij heeft er geen traan meer om gelaten, hij baalde alleen dat hij niet in het grote bad kon, haha ! @Jesse, ja op naar het bloedbad
@ Amikaatje: Wat een geweldig nieuws! Een héél dikke proficiat!! Wat een geruststelling hé, dat kindje met een mooi hartslagje te zien bewegen! En leuk dat je meteen enkele dagen extra krijgt op je banner. @ Zonnebeertje: Proficiat met de goede 20-weken echo! Alles wijst nog steeds op een meisje? Héél veel succes alvast met de operatie! Inderdaad wel fijn om je dochtertje nog eventjes te kunnen zien, dan ben je toch weer een stukje geruster! @ Lique: Alle geluk dat het best meeviel en de dokter Djim zo snel kon verder helpen. Kan me voorstellen dat hij het achteraf wel best stoer vond . Haha, en met zijn vinger vast aan zijn kin, ik zie het al voor me . @ Nynke: Dank je wel! Ondertussen gaat het een stukje beter met de BI! Ik heb toen gewoon teveel gedaan met sjouwen aan meubels en met verhuisdozen. Als ik het rustig aan doe, heb ik weinig last, maar als ik op het werk wat veel moet doen, voel ik het de volgende dag meteen weer. Dus gewoon rustig aan en mijn grenzen wat proberen te vinden. Fijn dat je het hele cyclusgebeuren zo rustig kunt opvatten, ik vind het wel knap hoor! Maar met drie kids in de buurt zul je misschien ook niet zoveel tijd hebben om erbij stil te staan? @ Liez: Fijn dat je nu echt kunt beginnen! Ik heb de periode tot aan de eerste ongi na het verwijderen van de mirena niet meegeteld als ronde, vermits er volgens mijn temperatuurkaartje geen eisprong was. Je lichaam moet nog echt op gang komen. Ik heb het dus niet meegeteld @ Blue Eyes: Hoe gaat het nu met jou? Groot gelijk hoor, het echte leven blijft natuurlijk altijd voorgaan. Hier lukt het ook zeker niet elke dag op een kijkje te komen nemen. Ben benieuwd hoe het op de negenmaandenbeurs was! @ Jesse32: Wat fijn! Hopelijk is je cyclus snel mooi regelmatig!
hoi dames, thnx voor de reactie...okee dan gaan we nu op naar ronde 1 maarre mijn god, wat een bloedbad zeg, niet normaal meer...maja wat was je ook gewend aan bloedingen met de mirena hoelang bleven bij jullie de bloedingen aanhouden de 1ste keer...?
nou een bloedbad zal het wel worden denk ik voordat ik de mirena had was ik het lang en erg. Heb nu wel een onrustige buik maar dat zal morgen wel over zijn
@jesse32 ik had voor de mirena ook altijd een lange en erge menstratie...dus ik was er ook al bang voor. Ik ben nu 3 dagen ongi, Tis wel weer erg wennen om vaker je maandverband te verwisselen enne een onrustige buik, klopt helemaal. alst goed is morgen wel weer stukken minder. Tenminste bij mij wel
@Liez en Jesse: de eerste keer ongi was hier ook een flink bloedbad. veel krampen ook en ik verloor zelf stolsel. En ik kon elke twee uur mijn tampon verwisselen. Gelukkig werd dit steeds minder.
De operatie is goed gegaan! Ik had de angelsound mee, dus meteen hartje geluisterd! Echo kon niet in het zkh, was niemand die dat kon daar, dus gisteren op de andere locatie geweest. Allesbwas goed Ik heb erg veel pijn, kan ook niet lopen, heb veeel last van het gas was ze in mijn buik gedaan hebben. Slaap dus ook slecht, kan niet echt lekker liggen. Maar ben blij dat t achter de rug is!
fijn dat alles goed is gegaan en dat het met je kindje ook zo goed gaat. duimen dat de pijn snel weg is en je lekker kan slapen