Hoi hoi, Hier alles goed! Weinig bijzonders te melden! Het is lekker weer, maar ooohhhh zo koud, haha! Vanmorgen bij de gemeente geweest en mijn tas vol nieuwe kleding terug, vriendlief was zo slim geweest deze afgelopen zaterdag op te ruimen met grofvuil
Ik ben vandaag ongi geworden, het valt nog mee gelukkig. Ik moet wel weer na denken dat ik vaker moet verschonen. Ik ben blij dat ik het ben geworden kunnen we met ronde 1 beginnen.
@ Jesse, haha dat kan ik me helemaal voorstellen. Nou duimen dan dat we dit jaar niet meer ongi worden.
@jesse32 fijn dat je ongi bent geworden. Is het ook een bloedbad of valt het nog mee? Fijn dat jullie ook kunnen beginnen aan ronde 1 Ik ben er net sinds zondag weer vanaf, heeft bij mij 5 dagen geduurd. En dan nu op naar de `vruchtbare`dagen
@ Zonnebeertje: Veel sterkte met het herstel! Alle geluk dat alles goed verlopen is. Het is natuurlijk wel jammer dat je nu zoveel last hebt, maar wel fijn dat je de komende maanden geen crisissen meer hoeft te vrezen! @ lique80: haha, mannen hé. Als manlief opgeruimd heeft moet ik ook geregeld iets opnieuw uit de prullenbak vissen. Alle geluk dat je je zak kleren terug hebt! Hoe hebben ze die kunnen onderscheppen? @ 1ste ronders: veel succes! Hier alles in orde! Ik moet nog steeds lachen als ons ukje plots stevig begint te stampen en als ik in bad lig, zie ik mijn buik zelfs al echt bewegen! Heel grappig! Over kwaaltjes kan ik niet klagen op dit moment, al word ik iedere nacht wel verschillende keren wakker van kuitkrampen waardoor ik 's ochtends een marathon lijkt te hebben gelopen. Iemand tips?
@konijn87. dat lijkt me ook erg leuk om te zien geniet er lekker van. @Liez. het valt nog mee maar heb er wel last van. vandaag draaierig kokhalsneigingen bleh nog nooit gehad. @Mupkuh. Als ik eerlijk ben ga ik er niet vanuit dat het in een keer raak is. Al hoop ik het wel Lijkt me heerlijk 9 maand niet ongi te zijn . Maar mijn moeder was het ook nog vrij lang tijdens de zwangerschap. vandaar dat ze pas bij 6 mnd wist dat ze zwanger was.( ze kon geen kinderen krijgen vandaar geen alarm toen ze maar misselijk bleef. werd ook niet dikker) Dus wie weet is dat ook bij mij maar denk het niet. Fijne avond allemaal
@ Jesse, ik zou er ook niet vanuit gaan dat het in 1x raak is. Al heb ik er toch een goed gevoel over ondanks dat ik een paar keer een mk heb gehad. Wat een wonder zeg van je moeder, jij bent vast degene waarvan ze toen zwanger was Dan ben je echt een wondertje!
@konijn, misschien je benen iets omhoog!! en ze zeggen ook wel eens een stuk zeep onder je lakens. Moet je maar eens op googlen. En ze hadden bij de gemeentewerd een stok met een haakje en toen klep open en hengelen, was gelukkig nog niet veel overheen gegooid. Was in een kledingbak, dus ook niet vies @Jesse, das ook apart!! Hopelijk is dat bij jou anders!! Zwaai voor iedereen!!!
@konijn iss benen omhoog!!!, steunkousen wil ook nog wel helpen. ik heb tot de bevalling met de benen omhoog geslapen (lang leve verstelbare bodem) overdag ook afentoe even met de benen omhoog liggen (krukje andere stoel of lekker op de bank)
Konijn: voor kuitkrampen kun je een stukje huishoudzeep onder je matras leggen, schijnt heel goed te helpen, alleen vraag me niet hoe, haha HIer nog niet veel veranderd, heb geen last meer van het gas in mijn buik, nog wel van mijn buik zelf, die is nog steeds dik en blauw. en ben nog doodmoe
Mupkuh en Lique80. ja ik ben idd het wondertje de HA zei dat mijn vader super sperma had haha. Hier nog steeds volop ongi zal ook nog wel even aan houden voor mijn spiraal was ik het ook standaard 10 dagen. Ik wil KLUSSEN!!! Vinden jullie het ook moeilijk om het niet te vertellen dat je bezig bent voor een kindje?? Wij willen het nog aan niemand vertellen omdat we niet de vraag willen krijgen ben je het al. En ik deze maand een vast contract krijg weehee. Mijn moeders weet het al wel. Mocht het fout gaat hebben we iemand om mee te praten. grtjs Fijne avond
@Jesse, gelukkig maar!! Mijn beste vriendin was wel op de hoogte hoor van onze wens. Bij de derde trouwens niet, haha! @zonnebeertje, oei het is ook niet niks. Doe maar rustig aan, hopelijk knap je snel op! @konijn hoe is het nu?
Hoi lieve dames! Bedankt voor de tips! Of het nu de bananen, het blokje zeep of het kussen onder de benen is, ik heb er in ieder geval heel wat minder last van! Wat een opluchting, bedankt! We zijn de afgelopen dagen in de weer geweest met de huizenjacht. We hebben een huis op het oog en gaan nu nog even met een deskundige kijken en dan een bod doen. Spannend! @ Zonnebeertje: Hoe voel je je nu? Ben je al wat opgeknapt? @ Jesse32: Enerzijds wilden we het wel vertellen, maar anderzijds voelde het toch ook als iets van ons twee'tjes aan. Bovendien durfde ik het niet goed vertellen, mocht het dan erg lang duren... We hebben het de ouders ook pas na 8 weken zwangerschap verteld, maar mijn beste vriendin wist het meteen na de test hoor . Inderdaad wel heel fijn om toch iemand te hebben om erover te kunnen praten, mocht het dan niet goed lukken met zwanger worden of mis gaan,... En natuurlijk ook gewoon fijn om samen de vreugde te delen @ Blue Eyes: Hoe gaat het met jou? Valt alles terug wat op z'n plooi? En met de andere dames, alles goed? Lieve groetjes!
@ Konijn, spannend hoor op huizenjacht! Hier gaat het wel goed gelukkig. Nog 8 dagen tot testen al denk ik wel dat mijn nod wat later is.