@Zonnebeertje, gefeliciteerd met je neefje!! Oeh spannend vrijdag testen, mooie tempkaart! @Konijn, van mijn eerste had ik (bleek achteraf) ook 2 dagen voor NOD positief getest. Eerst met kruidvat, daarna CB. En ook die dagen had ik opeens een schimmel, zou wel heel toevallig zijn he, haha! Kom maar snel bij mij in het rijtje, gezellig!!!
Konijn: ik zou die van het Kruidvat kopen hoor, die kan vanaf 4 dagen voor nod gebruiken! Ik ga vrijdag testen met de Ulta van Matcare, die kan vanaf 6 dagen voor nod, en normaal heb ik maar een lf van 10 dagen, dus zaterdag zou mijn nod zijn! Dus mijn kaartje ziet er goed uit? ben niet zo ervaten met tempen, dus ben benieuwd!
Bedankt voor jullie steun en aanmoediging hoor dames! @ Miffy77: Ik denk dat ik het toch nog maar even volhoud zonder te testen. Het is inderdaad verleidelijk maar een beetje vroeg, uiteindelijk zal ik wel merken of ik ongi word of niet, en anders test ik dan nog even. Vrijdag is mijn NOD (14 dagen na mijn ei) maar 'k ben een weekendje met een jeugdgroep weg die ik begeleid, dus denk ik dat ik maar gewoon zal zijn of ik ongi word. 't Zou zo raar zijn om vrijdag positief te testen en dan meteen op weekend te vertrekken zonder mijn man. Ik weet het dan liever niet, zodat ik maandag samen met hem kan vieren. Áls ik tegen dan natuurlijk niet gewoon ongi ben. Maar misschien dat ik me donderdag echt niet kan inhouden en toch test . Goed trouwens dat je het zegt van die vage lijntjes bij Z&K! Met die van 2v5 heb ik nog geen vage lijntjes gehad, die andere (blauwe lijntjes) van KV wel... @ lique80: Als die infectie daarvan een gevolg is, dan neem ik 't er graag bij . En ik hoop inderdaad snel in het rijtje te mogen komen staan, met jullie allemaal samen @ Zonnebeertje: Het is nog wat vroeg om conclussies te trekken aan de hand van je kaartje. Algemene regel is dat je temperatuur hoog moet blijven bij een zwangerschap, en daalt als je ongi wordt. Dus zo lang hij hoog is, is er hoop . Spannend hoor!
Konijn en Zonnebeertje... spannende week voor jullie! Ik zal de komende dagen volgen om te zien of we het zwangeren rijtje kunnen aanvullen met jullie namen. Zou wel echt te gek zijn! Liefs en sweet dreams Blue Eyes
Ik heb weer ff bijgelezen Ik duim voor alle meiden dat ze gauw een positieve test in hadden hebben, en ik weet uit ervaring dat de 2 voor 5 van kruidvat goed zijn..verder heb ik eigenlijk heb ik niet zo'n ervaring met andere testen alleen die van clearbleu met dat kruisje want die heb ik ook gebruikt toen ik zwanger was. Ik zou wel graag met die digitale van cleurbleu willen testen met indicatie maar alleen als ik zeker weet dat ik zwanger ben want die dingen zijn nog best duur. Verder heb ik eigenlijk nog geen idee wanneer mijn ongi er aan zit te komen dus hier wachten we maar geduldig af Zo lekker met me beste vriendin ontbijten bij de bazaar in R'dam en dan de stad zei op zoek naar een winterjas en ik op zoek naar truien voor manlief want die heeft er nog maar drie..een beetje zielig
Mijn NOD is denk ik overmorgen!!! Ik heb een korte luteale fase schijnbaar. Mijn cyclus is 26/27 dagen, waarbij de afgelopen 2 cycli mijn ei op dag 16/17 kwam en dan dus 10 dagen later ongesteld. Nu is mijn ei op 11-12 oktober geweest (posi ovutest op 11 oktober). Dus ik denk dat ik toch maar de 22e aanhoud als NOD. Ik zal het zo even veranderen in ons lijstje! Vanaf 7 dagen DPO heb ik klachtjes van knagerig gevoel in m´n onderbuik en beetje misselijk. Maar vorige maand heb ik ook wat klachtjes gehad, blijkbaar haalde mijn lichaam toen wat truucjes met me uit... dus nu hoop ik er maar niet te veel op. Maar de testjes liggen al klaar!
In de race voor een zwangerschap Naam - NOD - ronde - hoveelste kindje Miffy77 - NOD 22 oktober - 2e ronde - 2e kindje 12 okt ei gehad Konijn87 - NOD 22 oktober - 2e ronde - 1e kindje Zonnebeertje - NOD 26 oktober - 1e ronde - 3e kindje 12 okt ei gehad Blue Eyes - NOD 6 november - 2e ronde - 1e kindje wachtbankje Starry NOD 10 november 2e ronde 2e kindje 'wachtbankje Zwanger Naam - uitrekendatum - hoeveelste kindje Lique80 - 17-06-2011 - 3e kindje
Meiden!!!!!!! Ik heb net een test gedaan (KV 2v5), ik hield het niet meer... en er staat een heel licht streepje! Ik probeer nog niet al te blij te zijn, ben bang dat de test op een of andere manier niet betrouwbaar is, maar streepje staat er echt, zelfs m'n vriend (heeft vandaag papadag) ziet 'm! Op de foto is het streepje bijna niet te zien, in het echt is het duidelijker. Ik zit wel een beetje te stuiteren nu (onder voorbehoud te stuiteren dus )
@Miffy, jahhhh ik zie ook een streepje, vooral op de 2e foto!! Morgenochtend nog maar een keertje!! Jippie dan kan je bij mij in het lijstje, joehoe!!!! @Konijn, jij je nog kunnen beheersen?
MIFFY!!!! Jouw test is echt niet meer Omo-wit! Ik zie heel voorzichtig een streepje.... AAAAH. Ik juich voorzichtig met je mee. Morgen nog een keer testen met je ochtendplas? Ik duim met je mee!
Tip: Wanneer je nog een keer fot online zet: dan het licht laten vallen op het streepje dat we moeten zien. Nu ligt dat streepjeop de controlestreep en die is wel duidelijk, zelfs in het donker Dan kunnen we nog harder met je meejuichen
Haha Blueeyes, ik stond zo te shaken met die test in m´n hand dat het licht idd op de controlestreep valt! Oww, ik ben zo zenuwachtig! Zou de volgende test weer positief zijn... ik hoop het zo!
waaaah Miffy!!!! ik zie hem!! voorzichtig gefelciteerd!!! Konijn: hoe gaat het met jou? Ik heh echt mega veel wit/geel waterige afscheiding, vanaf 4 dpo, en nu licht misselijk, snel duizelig, moe, hoofdpijn... Vrijdag ga ik tessten! dan zit ik op 10 dpo, en moet zondag ongi worden
Thanx ! Ik heb net al een CB test gedaan, en ook die is licht positief! Zonnebeer, dat zijn wel heeeeele verdachte klachtjes die je hebt! Ik heb precies hetzelfde, sinds vandaag ook waterige heldere afscheiding, dat is een Teken! Spannend, hou je het nog uit tot vrijdag?
echt?? waaa nu wordt ik nog nieuwsgieriger! Ja, ik moet wel wachten tot vrijdag, dan zit ik pas op 10 dpo! Heb jij ook zoveel afscheiding dan? hoop echt dat het een teken is!
@Miffy, haha, toch nog eentje gedaan gisterenavond!!! Ik ben benieuwd naar die van deze ochtend, kom maar op!! @Zonnebeertje spannend!!! Ben benieuwd morgen!!! @Konijn, hoe is het met jou? Ga aan het werk!
Goeiemorgen dames! Vanochtend natuurlijk weer getest (met ´n Kruidvat). Het testlijntje is nog steeds licht, maar wel al beter zichtbaar dan gisteren... Voor de zekerheid wil ik toch nog een digi test, en ik wil ook nog in ieder geval een knallijn zien. Dus ik denk morgen of overmorgen nog maar een keer testen. Maar toch staat er een lijntje, dus zwanger denk ik . Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen (of te schrijven haha, want buiten m'n vriend en ik weet niemand het tot 12 weken ).